|
Verkiezingsdebat --> PRACHTIG!!!!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
neeheeee, wat heeft paars dan gvd laatste 8 jaar gedaan>? NIX
|
siesta, nogmaals: 8 jaar geleden was jij op de kleuterschool bezig je veterstrik-diploma te halen.
hou dus gewoon alsjeblieft je mond, je zet alleen jezelf maar voor lul. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Je slaat de spijker op zn kop.. dat is idd geen politiek debat.. dat is gewoon 8e groep ik lul je uit style.. Zitten de heren in een discussie kom je met zoiets.. Zullen nog veel aanvallen jegens de heer fortuyn komen maar dit duid alleen maar op de zwakte en het falen van de andere partijen. Have no fear.. Pim f is here |
hahaha, wat een hypocriet gebazel zeg!
paul rosenmöller legde gewoon de vinger op de zere plek. geheel legitiem!
want dat is toch wat fortuyn doet? kom op zeg!
als hem over een moeilijk punt iets gevraagd wordt is het enige wat hij zegt: "ik hoef helemaal niks uit te leggen, lees mn boek maar." om vervolgens weg te lopen. hij loopt dus gewoon voor de problemen weg.
het enige wat hij te bieden heeft zijn simpele one-liners. wanneer daar op wordt door gevraagd weet hij het allemaal niet meer en is het van: "ja, je leest mn boek maar." ja, zo kunnen we allemaal wel politiek voeren.
prachtige opmerking van rosenmöller ook tijdens het debat toen hij in discussie was met fortuyn: "nee, ik heb je boek goed gelezen, dat zul je me misschien wel kwalijk nemen..
:stongue: toen was ons aller pimmetje wel even stil hoor. :o
maar het ergste is nog wel dat er hier dan 2 grappenmakers zijn (henkie, en siesta) die rosenmöller beschuldigen van incorrect politiek voeren en van zwartmakerij! hou toch op! als iemand over andermans rug en dmv zwartmakerij populair loopt te doen dan is het jullie homofiele afgod pim fortuyn wel!!
rosenmöller lulde fortuyn op correcte wijze en met argumenten onder de tafel. dan kun je wel weer, in navolging van fortuyn weglopen voor de moeilijkheden en het allemaal maar afdoen als zwartmakerij maar dat is wel heel erg ZWAK. :o |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Jukx
hahaha, wat een hypocriet gebazel zeg!
paul rosenmöller legde gewoon de vinger op de zere plek. geheel legitiem!
want dat is toch wat fortuyn doet? kom op zeg!
als hem over een moeilijk punt iets gevraagd wordt is het enige wat hij zegt: "ik hoef helemaal niks uit te leggen, lees mn boek maar." om vervolgens weg te lopen. hij loopt dus gewoon voor de problemen weg.
het enige wat hij te bieden heeft zijn simpele one-liners. wanneer daar op wordt door gevraagd weet hij het allemaal niet meer en is het van: "ja, je leest mn boek maar." ja, zo kunnen we allemaal wel politiek voeren.
prachtige opmerking van rosenmöller ook tijdens het debat toen hij in discussie was met fortuyn: "nee, ik heb je boek goed gelezen, dat zul je me misschien wel kwalijk nemen..
:stongue: toen was ons aller pimmetje wel even stil hoor. :o
maar het ergste is nog wel dat er hier dan 2 grappenmakers zijn (henkie, en siesta) die rosenmöller beschuldigen van incorrect politiek voeren en van zwartmakerij! hou toch op! als iemand over andermans rug en dmv zwartmakerij populair loopt te doen dan is het jullie homofiele afgod pim fortuyn wel!!
rosenmöller lulde fortuyn op correcte wijze en met argumenten onder de tafel. dan kun je wel weer, in navolging van fortuyn weglopen voor de moeilijkheden en het allemaal maar afdoen als zwartmakerij maar dat is wel heel erg ZWAK. :o |
bij de laatste alinea zegt jukx dus precies wat ik denk als ik dan weer lijnrecht tegenover henkie sta...
want het klopt wel, ze betichten rozenmoller (:p ) van zwartmakerij e.d. maar pimmetje doet toch EXACT of wacht ..exact (henkie ook weer tevreden) hetzelfde met de andere partijen... beter gezegd nog: harde politiek = mekaar de grond instampen (IMO).
en henkie zal wel ergens mee bezig zijn ofzo, dat ie niet reageerd, want ik wacht nog steeds op een link waar ik dat boekie online kan lezen!!
L8er |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Kamaya
Jukx = Mijn Man |
en de mijne :) |
|
|
| Kamaya |
| quote: | | Ja daar komen ze nu mee.. |
Daar komen ze niet ineens nu mee. (meest recente voorbeeld (voor Pim) Donner-commissie)
| quote: | | Yes dus de WAO houden voor de mensen die ook daadwerkelijk door hun werk arbeidsongeschikt worden... wat logisch is.. Dan is de heer fortuyn sterk voorstander van verzekeringen zoals je al zei.. Tegenwoordig is het al zo dat als je een slechtere baan hebt je het wat minder heb in nederland.. dat je toch aan al je primaire levensbehoeften kan voldoen.. je zal heus niet achteruitgaan in je levensgenot door een verzekering.. Je kan zelf ook bepalen in hoeverre je jezelf wil verzekeren zo zullen jongeren hoogstwaarschijnlijk nog niet zoveel geld uit willen geven aan deze verzekeringen.. Daarnaast zullen de armere mensen heus wel gesubsideerd worden mits dat nodig is.. daarnaast weet je ook nog nieteens hoe duur die verzekeringen zijn. Wees blij dat er eindelijk es geen misbruik word gemaakt van de wao.. en dat je zelf kan bepalen hoeveel je over hebt voor verzekering. |
Het gaat er niet alleen om of je je primaire levensbehoeften kunt voorzien, we moeten allemaal een bepaalde vorm van welvaart kennen en primaire levensbehoeften zijn dingen voor mensen in Afrika die blij zijn met een kommetje rijst. Men moet ook nog kunnen genieten van het leven.
Pim wil helemaal niet tegemoetkomen (subsidies) het eerste wat ie wil is de huursubsidie afschaffen. Wie hebben huursubsidie nodig? De armere mensen. Die benadeel je dus wel.
Verzekeren is sowieso duur. De WAO kost geld en als de hele handel geprivatiseerd wordt zal het er echt niet goedkoper op worden eerder duurder.
Als je buiten je werk een ongeluk krijgt is er dus geen steun voor je (dit wil Fortuyn drastisch naar beneden halen, denk aan uitkeringen etc.) Deze mensen benadeel je dus.
Zo kom je dus niet tot een oplossing!
De groeten. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Kamaya
Jukx = Mijn Man |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
en de mijne :) |
[fag-mode]
"At your service!"
[/fag-mode]
:p |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Jukx
prachtige opmerking van rosenmöller ook tijdens het debat toen hij in discussie was met fortuyn: "nee, ik heb je boek goed gelezen, dat zul je me misschien wel kwalijk nemen..
:stongue: toen was ons aller pimmetje wel even stil hoor. :o
|
OOoh je vond dat een enorm mooi stukje???maar wat daarna na de stilte kwam was al ik het me goed kan herinneren een sterk tegenverweer van pim.Wat een applaus verdiende van het publiek dus ja wie is dan de morele winaar???lijkt me toch duidelijk...TOevallig vond jij een mooi zinnetje maar ze hadden het over een standpunt(weet niet welke meer)en die won PIM...en daar gaat het om.
Jukx=LINKS=DUS NIET MIJN MAN |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Akira
OOoh je vond dat een enorm mooi stukje???maar wat daarna na de stilte kwam was al ik het me goed kan herinneren een sterk tegenverweer van pim.Wat een applaus verdiende van het publiek dus ja wie is dan de morele winaar???lijkt me toch duidelijk...TOevallig vond jij een mooi zinnetje maar ze hadden het over een standpunt(weet niet welke meer)en die won PIM...en daar gaat het om.
Jukx=LINKS=DUS NIET MIJN MAN |
blijkpaar heb je het dus toch niet goed gevolgd. op dat moment waren ze het afschaffen van WAO aan het bespreken. toen rosenmöller die uitspraak deed was het applaus voor hem waardoor het miezerige weerwoord van fortuyn ("ja ehh.. dan heb je het dus niet goed genoeg gelezen.") vrijwel onhoorbaar was en in het niet viel.
nou, als je dat al een "sterk tegenverweer" vindt, dan begrijp ik nu dus waarom je Fortuyn steunt. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Jukx
Siesta hou jij je alsjeblieft bezig met Pokémon kijken ofzo, dit gaat je namelijk duidelijk de pet te boven allemaal.
pffff, dit stukje van jou is echt de grootste onzin die ik ben tegengekomen. daar kan zelfs pim fortuyn nog een puntje aan zuigen.
:o :o :o |
Grinz,ennuh politiek hou ik me eigenlijk de laatste jaren niet zo erg meer mee bezig,ik zal er dus ook niet alles vanaf weten,in de jaren hiervoor was ik nog errug fel maar dat heb ik laten varen.
Ik hoop idd dat er wat frisse wind door de stoffige kamer zal gaan waaien zoals iemand hiervoor ergens zei,dat is hard nodig om ons schattige kleine landje niet ten onder te laten gaan.
En verder zie ik wel of ik stem,ik vind t zeer zeker niet de belangrijkste daad in mn leven op t mom;)
Maar nog altijd wel belangrijker dan Pokemon volgen....hoewel....:rolleyes: :p |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Jukx
blijkpaar heb je het dus toch niet goed gevolgd. op dat moment waren ze het afschaffen van WAO aan het bespreken. toen rosenmöller die uitspraak deed was het applaus voor hem waardoor het miezerige weerwoord van fortuyn ("ja ehh.. dan heb je het dus niet goed genoeg gelezen.") vrijwel onhoorbaar was en in het niet viel.
nou, als je dat al een "sterk tegenverweer" vindt, dan begrijp ik nu dus waarom je Fortuyn steunt. |
IK zei al dat ik niet zeker wist waar het over ging...de zin "als ik het me goed kon herinneren"...en weer haal je bepaalde passages uit de tekst waardoor het heel anders klinkt.
En je hoeft me niet meteen de grond in te boren van "dan begrijp ik nu dus waarom je Fortuyn steunt" ik had duidelijk een heel andere stuk voor me dan dat ik dacht.Maar ja als je daarmee meteen je conclusies kunt trekken mag je van dat van mij ook doen.Het zegt dan iets meer over jou dan over mij...
NOgmaals als dat zo is dan was dat een inderdaad een zwak verweer van PIM.
Hierbij wil ik tot nu toe met jou(jukx) laten...aangezien ik straks naar de GYM ga |
|
|
| Akira |
| Tegenstanders van PIM...Je kan je enorm gaan verweren dat ie zo slecht is etc...Maar het is een gegeven dat hij als grote winaar uit de verkiezingen komt. Zoals de opiniepeilingen ervoor staan staat hij er heel erg goed voor 28 zetels??...waarbij paultje die nu door jullie als grote winaar word beschreven zijn vingers mag aflikken als hij ooit met zijn partij dat zal gaan behalen. |
|
|
|
|