return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Verkiezingsdebat --> PRACHTIG!!!!! (pg. 8)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Siesta


[no offense]

met jou kan je dus echt niet een discussie voeren
als jij direct al gaat flamen, dit vind ik dus echt niet aardig
zie dat jij een andere meninghebt oke, maar dat hoef je niet zo te laten zien, dat is aleen maar een teken van zwakheid

mzl
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Jukx



hahaha, wat een hypocriet gebazel zeg!
paul rosenmöller legde gewoon de vinger op de zere plek. geheel legitiem!
want dat is toch wat fortuyn doet? kom op zeg!
als hem over een moeilijk punt iets gevraagd wordt is het enige wat hij zegt: "ik hoef helemaal niks uit te leggen, lees mn boek maar." om vervolgens weg te lopen. hij loopt dus gewoon voor de problemen weg.
het enige wat hij te bieden heeft zijn simpele one-liners. wanneer daar op wordt door gevraagd weet hij het allemaal niet meer en is het van: "ja, je leest mn boek maar." ja, zo kunnen we allemaal wel politiek voeren.
prachtige opmerking van rosenmöller ook tijdens het debat toen hij in discussie was met fortuyn: "nee, ik heb je boek goed gelezen, dat zul je me misschien wel kwalijk nemen..
:stongue: toen was ons aller pimmetje wel even stil hoor. :o


maar het ergste is nog wel dat er hier dan 2 grappenmakers zijn (henkie, en siesta) die rosenmöller beschuldigen van incorrect politiek voeren en van zwartmakerij! hou toch op! als iemand over andermans rug en dmv zwartmakerij populair loopt te doen dan is het jullie homofiele afgod pim fortuyn wel!!
rosenmöller lulde fortuyn op correcte wijze en met argumenten onder de tafel. dan kun je wel weer, in navolging van fortuyn weglopen voor de moeilijkheden en het allemaal maar afdoen als zwartmakerij maar dat is wel heel erg ZWAK. :o



Tja, de pot verwijt de ketel. Onze ex-Marxist kan er ook wat van.
Hij was zelfs niet eens geinteresseerd in Fortuyns weerwoord,
lulde maar door, over zijn uiterst zielige medemensen die Fortuyn
in de steek laat. Het enige wat Fortuyn zegt is dat mensen zelf
keuzes moeten maken als het om hun verzekering gaat.
Meer flexabiliteit wat dat aangaande.
Alleen mensen die vanwege een beroepsziekte uitvallen, de WAO in.
Andere ziekten moeten op een ANDERE manier worden verzekerd.
Dat is alles. Bedenkt wel dat deze besparingen weer in de vorm
van belastingvoordelen terug komen, en dat je dan je eigen
verzekeringsuitgaven in de hand hebt. Meer keuze dus voor de
burger. Dus niks zielige medemens afvallen.
Rosenmüller duldt geen weerwoord, onze theaterdirecteur.


Nederland moet anders

GrtZ
Kamaya
quote:
Rosenmüller duldt geen weerwoord


Er was geen weerwoord

Zoals jij het nu stelt, zoals Fortuyn het op papier stelt, probeert hij de WAO te verbeteren. Echter een heleboel mensen zien niet in dat dit ten koste gaat van een heleboel burgers. Jij denkt dat er niks aan de hand is. Wij denken dat dit niet goet zal gaan. De tijd zal het leren (hopelijk niet, want hij moet er gewoon niet komen te zitten). Je moet even verder kijken dan je neus lang is.


De groeten
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Kamaya


Er was geen weerwoord

Zoals jij het nu stelt, zoals Fortuyn het op papier stelt, probeert hij de WAO te verbeteren. Echter een heleboel mensen zien niet in dat dit ten koste gaat van een heleboel burgers. Jij denkt dat er niks aan de hand is. Wij denken dat dit niet goet zal gaan. De tijd zal het leren (hopelijk niet, want hij moet er gewoon niet komen te zitten). Je moet even verder kijken dan je neus lang is.


De groeten


tja, ik kijk wel verder hoor dan me neus lang is. Waarom kan het in amerika wel, en hier niet?
Jukx
quote:
Originally posted by Remy D

En Jukx weet je wat ik nou zo jammer van jou vindt. Jij denkt echt alles beter te weten dan wie dan ook. Maakt niet uit welk onderwerp, je blijft maar raaskalken net zo lang dat de mensen gewoon geen zin meer in je hebben en je maar gelijk geven. Jammer is namelijk gigantische kuteigenschap.


Daarentegen hou ik me ook alleen maar in threads bezig waar ik ook daadwerkelijk in de veronderstelling van ben iets af te weten. Ik ga niet zoals veel andere mensen hier maar een beetje loze dingen lopen brullen over onderwerpen waar ik niet veel van afweet of half iets over gehoord heb.
tja, en als ik overtuigd ben van mn gelijk waarom zou ik daar dan niet voor uitkomen? we hoeven toch niet altijd lief en aardig tegen elkaar te doen of, om met fortuyns woorden te spreken, knus bij elkaar op schoot te zitten.
Jukx
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


tja, ik kijk wel verder hoor dan me neus lang is. Waarom kan het in amerika wel, en hier niet?


je vergelijkt nederland met amerika? hahahhahaha
bezijdens het feit dat je nederland absoluut niet met amerika kan vergelijken hoeft niet alles wat in amerika gebeurt goed te zijn. wees blij dat het hier niet zoals in amerika gaat. de welvaart is in nederland hoger, er is in nederland relatief gezien minder criminaliteit etc etc etc etc en zo kunnen we nog wel even doorgaan!

die neus van jou zal wel niet erg lang zijn dan.
Kamaya
Ik moet me weer bij Jukx aansluiten Siesta. In Amerika kan het wel, maar Amerika is dan ook helemaal geen verzorgingsstaat!!!!


Bovendien, stel dat we zouden omschakelen, dan betalen we de eerste jaren dubbel voor de WAO, en van welk geld dan?!!! Het kost dus alleen maar meer. We moeten onszelf niet alleen extra verzekeren, we moet ook nog die (bijna 1 miljoen) mensen die nu in de WAO zitten verzorgen. Heb je daar al eens aan gedacht Siesta!?!!:eyes:

De groeten
Jukx
quote:
Originally posted by DJ_Siesta



Tja, de pot verwijt de ketel. Onze ex-Marxist kan er ook wat van.
Hij was zelfs niet eens geinteresseerd in Fortuyns weerwoord,
lulde maar door, over zijn uiterst zielige medemensen die Fortuyn
in de steek laat. Het enige wat Fortuyn zegt is dat mensen zelf
keuzes moeten maken als het om hun verzekering gaat.
Meer flexabiliteit wat dat aangaande.
Alleen mensen die vanwege een beroepsziekte uitvallen, de WAO in.
Andere ziekten moeten op een ANDERE manier worden verzekerd.
Dat is alles. Bedenkt wel dat deze besparingen weer in de vorm
van belastingvoordelen terug komen, en dat je dan je eigen
verzekeringsuitgaven in de hand hebt. Meer keuze dus voor de
burger. Dus niks zielige medemens afvallen.
Rosenmüller duldt geen weerwoord, onze theaterdirecteur.


Nederland moet anders

GrtZ


tja op speciaal verzoek van jezelf zal ik hier dan maar op reageren.

de pot verwijt de ketel? wat wil je daar nou mee zeggen? ik vind het zeer misplaatst. als we met spreekwoorden gaan gooien: je slaat de plank behoorlijk mis.
rosenmöller dulde geen weerwoord en lulde maar door? ga nog eens kijken man! als er iemand constant door anderen heen loopt te praten en niet op tegenargumenten ingaat dan is het Pim Fortuyn wel.

over de WAO: ik sluit me volledig aan bij de argumenten en het standpunt wat rosenmöller innam tijdens het debat.
Jukx
Kamaya, jij bent mijn vriend! ;)
inderdaad eindelijk weer een iemand met wat verstand en die weet waar hij over praat. :)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Jukx


je vergelijkt nederland met amerika? hahahhahaha
bezijdens het feit dat je nederland absoluut niet met amerika kan vergelijken hoeft niet alles wat in amerika gebeurt goed te zijn. wees blij dat het hier niet zoals in amerika gaat. de welvaart is in nederland hoger, er is in nederland relatief gezien minder criminaliteit etc etc etc etc en zo kunnen we nog wel even doorgaan!

die neus van jou zal wel niet erg lang zijn dan.


het gaaat hard op weg als je kijkt naar de criminaliteit, blijft stijgen, en hoe komt dat???

Jukx
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


het gaaat hard op weg als je kijkt naar de criminaliteit, blijft stijgen, en hoe komt dat???


tuurlijk siesta, je hebt helemaal gelijk. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
weet jij uberhaupt wel waar amerika ligt?
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Jukx


tuurlijk siesta, je hebt helemaal gelijk. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
weet jij uberhaupt wel waar amerika ligt?


hebbik geleerd op de veterstrik school, goed heh
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Privacy Statement