|
Verkiezingsdebat --> PRACHTIG!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Kamaya
Dat van Rosenmuller is niet iemand zwartmaken, maar gewoon zeggen waar het op staat. Fortuyn ONDERBOUWD namelijk NIKS.
Echt niet. |
Uhu das ook fijn meelullen met de media en opposite.. eindelijk werd op het nieuws es gezegd dat fortuyn wel degelijk een diepzinnige discussie kan hebben.. dus nu kan je mee gaan lulle dat ie wel kan discussieren..
nwayz.. lees dat boek eens.. kan je zien hoe alles geregeld etc zal gaan worden.. het is dus wel degelijk onderbouwd.. en op punten van asielbelijd.. wao zorg scholing.. etc etc.. is allemaal verteld en allemaal onderbouwt.. misschien heb je dat net ff gemist?
pssssst 29 zetels ole ole |
|
|
| magrec |
| die balkenende van het cda deed het trouwens wel aardig totdat ie zich zelf klem lulde met het verbieden van softdrugs :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Uhu das ook fijn meelullen met de media en opposite.. eindelijk werd op het nieuws es gezegd dat fortuyn wel degelijk een diepzinnige discussie kan hebben.. dus nu kan je mee gaan lulle dat ie wel kan discussieren..
nwayz.. lees dat boek eens.. kan je zien hoe alles geregeld etc zal gaan worden.. het is dus wel degelijk onderbouwd.. en op punten van asielbelijd.. wao zorg scholing.. etc etc.. is allemaal verteld en allemaal onderbouwt.. misschien heb je dat net ff gemist?
pssssst 29 zetels ole ole |
HELEMAAL MEE EENS, |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
nwayz.. lees dat boek eens.. kan je zien hoe alles geregeld etc zal gaan worden.. het is dus wel degelijk onderbouwd.. en op punten van asielbelijd.. wao zorg scholing.. etc etc.. is allemaal verteld en allemaal onderbouwt.. misschien heb je dat net ff gemist?
pssssst 29 zetels ole ole |
volgens mij veel praatjes..
je kan op papier erg veel waar maken maar in praktijk valt dat behhorlijk tegen!! ik hoorde dat hij de gezondheidszorg wil verbeteren maar er geen geld in wil steken (iig nie meer dan het nu is) .. het zal vast wel mooi opgeschreven staan in dat boek, maar dat is gewoon onhaalbaar!! |
|
|
| Kamaya |
| quote: | | hij heeft het allemaal goed onderbouwd, tjek journaal dan, die zeiden zelfs dat pim nu wel alles onderbouwde,m hij sniet voor nix PROF |
Hij is geen professor/hoogleraar.
Maar goed hij heeft alleen maar gezegd dat de WAO is verkut door paars. okee. Hoe wil hij dit nu oplossen? Hij gooit gewoon iedereen uit de WAO, en wat gebeurt er met die mensen? We zijn toch een verzorgingsstaat. Dit leidt nooit tot een goede welvaart.
Pim wil Schengen opzeggen. DAT KAN NIET. We zitten in de Europese Unie!
Hij zegt dat een heel groot deel v/d allochtonen in de criminialiteit zit. Het is echter zo dat 'een heel groot deel v/d criminaliteit uit allochtonen bestaat' dit is wat anders!
Hij denkt het probleem op te lossen door de grenzen dicht te gooien. Hoe zit het dan met al die allochtonen in Nederland? Hij duwt ze alleen maar in een hoekje en komt niet met de oplossingen voor het probleem. Dat woning herverdelingsplan slaat ook nergens op. Je schendt dan de mensenrechten. Je KAN mensen niet verplichten te verhuizen naar een andere stad. Dit is onmenselijk.
Kortom, ik vind Pim Fortuyn een slechte zaak. |
|
|
| DJ_Siesta |
dit een quote wak op een ander forum heb gedaan
-----------------------------------------------------
Ik denk dat er met mij miljoenen nederlanders hebben zitten wachten op iemand die eindelijk datgene verwoord wat de meeste mensen al tig jaren denken maar op de een of andere manier de toegang tot het systeem van de gevestigde orde niet kunnen bereiken doordat we de taal niet spreken en wij het gevoel hebben dat er door die vriendjes politiek voor ons gewone mensen niet doorheen te breken is. Ik ben een amsterdamse taxichauffeur en zie dus elke dag wat er op de straat gebeurt en dat lig ik voor op mensen die gewoon van 8 tot 5 naar het werk en weer naar huis gaan.
En dus durf ik te zeggen dat de beste enquêteurs die mensen zijn die er middenin zitten en niet diegene die een paar telefoontjes plegen en daar peiling optrekken.
Niet wij discrimineren nee hoor het is net andersom want met elke niet moslimgroepering hebben wij over het algemeen een goede band en waarom dan niet met de moslims. Als die sukkels in de regering van 30 tot 35 jaar terug(pvda en de rest)de geschiedenisboeken even opengeslagen hadden,dan ziet men door de eeuwen heen dat er altijd al gezeik met de islam is geweest. En vraag maar eens om je heen wie er in al die jaren mensen uit irak marokko turkye iran afganistan en ga zo maar door over de vloer hebben gehad.
En waarom willen ze geen contact,omdat er maar een waarheid is en dat is de islam en wij zijn varkens hoeren christenhonden joden homo's en ga zo nog maar een tijdje door. 60 tot 70% van onze nederlandse jongens en meisjes worden in elkaar geslagen of verkracht door allochtonen en we maar niets omdat we te laf zijn onze mening te verkondigen en er wat aan te doen. Conclusie: Uit mijn eigen enquête maak ik op dat 80 tot 90% van de zeer gemeleerde bevolking die ik dagelijks in de rondte rijdt(waaronder ook let wel zich Surinamers,Indische en zelfs moslims enz.enz.en uiteraard zakenmensen en toeristen uit alle landen)deze groepen mensen die zich niet willen aanpassen ze liever kwijt dan rijk zijn.
ik kan zo nog wel even doorgaan maar ik denk dat mijn standpunt duidelijk is en ik sluit mij volledig aan bij pim's meningen voor 1000%
--------------------------------------------------------------- |
|
|
| Kamaya |
De overige partijen juigen ook niet voor de Islam. Ze zijn voor ingrijpende inburgeringscursussen. Maar er is ook altijd nog zoiets als vrijheid van meningsuiting. Je kunt niet mensen verbieden in de islam te geloven. WEL moeten ze leren in te burgeren en het NL. volk te respecteren en daar zelf een deel van te worden.
De overige partijen erkennen dus wel het probleem, maar Pim zegt dat de enige oplossing is de grenzen dicht te gooien, nou volgens mij is dit een slechte oplossing. |
|
|
| TimeportE |
siesta dan vergeet je nu toch wel eff iets.. je kan die mensen het land nie uitgooien en de grensen dichtgooien helpt je ook nie van je problemen af.. je moet je problemen verhelpen door het aan te pakken en nie aan de kant te zetten (of het land uit!)..
en mag het duidelijk zijn dat de groep buitenlanders ons voor een deel geholpen hebben aan de welvaart die we nu hebben.. wij hebben ze hierheen gehaalt om te werken.. meeste deden/doen dat ook en helpen nog steeds onze maatschappij te verbeteren! |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Kamaya
Hij zegt dat een heel groot deel v/d allochtonen in de criminialiteit zit. Het is echter zo dat 'een heel groot deel v/d criminaliteit uit allochtonen bestaat' dit is wat anders!
|
voor mij het zelfde, het is een feit dat allochtonen meer criminalieit veroorzaken.
| quote: | Originally posted by Kamaya
Hij denkt het probleem op te lossen door de grenzen dicht te gooien. Hoe zit het dan met al die allochtonen in Nederland? Hij duwt ze alleen maar in een hoekje en komt niet met de oplossingen voor het probleem. Dat woning herverdelingsplan slaat ook nergens op. Je schendt dan de mensenrechten. Je KAN mensen niet verplichten te verhuizen naar een andere stad. Dit is onmenselijk.
[QUOTE]
dan maar w88en op een onmenselijke maatschappij waarbeij niemand meer naar buiten durft, oma's worden in elkaar getimmerd? kleine meisjes worden verkkr8?
Kortom, ik vind Pim Fortuyn een slechte zaak. |
ik ben misschien wat rechts, dat komt omdat een goede vriendin van mij verkr8 is door asielzoekers, alleen dit is geheim gehouden door de gemeenthe, godverrrrrrrrrr |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by TimeportE
siesta dan vergeet je nu toch wel eff iets.. je kan die mensen het land nie uitgooien en de grensen dichtgooien helpt je ook nie van je problemen af.. je moet je problemen verhelpen door het aan te pakken en nie aan de kant te zetten (of het land uit!)..
en mag het duidelijk zijn dat de groep buitenlanders ons voor een deel geholpen hebben aan de welvaart die we nu hebben.. wij hebben ze hierheen gehaalt om te werken.. meeste deden/doen dat ook en helpen nog steeds onze maatschappij te verbeteren! |
maatschappij verbeteren????? mischien 40 %, maar de rest.......
idd je kan ze niet het land uitgooien, heb je glijk in. maar je kunt ze wel aanpakken, bijv dmv een internaat. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
maatschappij verbeteren????? mischien 40 %, maar de rest.......
idd je kan ze niet het land uitgooien, heb je glijk in. maar je kunt ze wel aanpakken, bijv dmv een internaat. |
nou wel meer als 40 5 denk ik, hoe moet je anders aan je gestolen horloges komen etc.. lol
maar eff serieus, ik weet zeker dat het percentage hoger ligt.. onderzoek toont aan dat echt maar een klein percentage echt de boel verneukt (om het zo maar eff te zeggen), en om de buitenlanders in een internaat te stoppen lijkt me ook te ver gaan.. (ben zelf namelijk ook deels buitenlands (check mijn landenvlag! :D)) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Kamaya
De overige partijen juigen ook niet voor de Islam. Ze zijn voor ingrijpende inburgeringscursussen. Maar er is ook altijd nog zoiets als vrijheid van meningsuiting. Je kunt niet mensen verbieden in de islam te geloven. WEL moeten ze leren in te burgeren en het NL. volk te respecteren en daar zelf een deel van te worden.
De overige partijen erkennen dus wel het probleem, maar Pim zegt dat de enige oplossing is de grenzen dicht te gooien, nou volgens mij is dit een slechte oplossing. |
neeheeee, wat heeft paars dan gvd laatste 8 jaar gedaan>? NIX
die mensen mogen best hun godsdienst nakomen, maar dat de kinderen worden geleerd om blanken te haten is echt abnrnaal.
ze moeten zich aanpassen, of terugkeren, |
|
|
|
|