return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Verkiezingsdebat --> PRACHTIG!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by TimeportE

nou wel meer als 40 5 denk ik, hoe moet je anders aan je gestolen horloges komen etc.. lol
maar eff serieus, ik weet zeker dat het percentage hoger ligt.. onderzoek toont aan dat echt maar een klein percentage echt de boel verneukt (om het zo maar eff te zeggen), en om de buitenlanders in een internaat te stoppen lijkt me ook te ver gaan.. (ben zelf namelijk ook deels buitenlands (check mijn landenvlag! :D))

ik neem aan dat jij je aanpast en je familiem ingeburgert bent, enzo

geen problemen mee, harstikke mooi dat dat kan

maar als er een groep marrokaanse jongens is dat elke dag wel wat doet, hoe wil jij dan dat probleem oplossen??
Kamaya
quote:
dan maar w88en op een onmenselijke maatschappij waarbeij niemand meer naar buiten durft, oma's worden in elkaar getimmerd? kleine meisjes worden verkkr8?

Dit is wel makkelijk zeg.......

Het is niet zo dat alleen Pim de persoon is die de problemen probeert op te lossen. ALLE partijen willen dat, alleen via verschillende wegen.

De criminaliteit WORDT aangepakt, de problemen worden onder de loep genomen. Je probeert nu te zeggen dat het zonder Pim niet zou lukken en dat Nederland ten onder zal gaan.
Nou.......echt niet. De overige politieke leiders zijn echt geen domme mensen en wat je nu in mijn quote invoegt is ook totaal ongegrond.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Kamaya

Dit is wel makkelijk zeg.......

Het is niet zo dat alleen Pim de persoon is die de problemen probeert op te lossen. ALLE partijen willen dat, alleen via verschillende wegen.

De criminaliteit WORDT aangepakt, de problemen worden onder de loep genomen. Je probeert nu te zeggen dat het zonder Pim niet zou lukken en dat Nederland ten onder zal gaan.
Nou.......echt niet. De overige politieke leiders zijn echt geen domme mensen en wat je nu in mijn quote invoegt is ook totaal ongegrond.

DIE anderen hebben 8 jaar de kans gehad, nu krijgt pim eenkans, misschien verneukt hij het ook wel wie weet, over 4 jar zijn er wer verkiezingen, dus
Kamaya
.
quote:
die mensen mogen best hun godsdienst nakomen, maar dat de kinderen worden geleerd om blanken te haten is echt abnrnaal.

Dit zeg ik toch?!! Alleen niet zo bot. Ze moeten juist WEL inburgeren en de Nederlanders respecteren. Je moet wel goed lezen wat ik wel en niet zeg.
DJ_Siesta
quote:
.

Dit zeg ik toch?!! Alleen niet zo bot. Ze moeten juist WEL inburgeren en de Nederlanders respecteren. Je moet wel goed lezen wat ik wel en niet zeg.

sorry, het is ook zo;n lange thread.

ik zeg: Geef pim een kans
Kamaya
quote:
DIE anderen hebben 8 jaar de kans gehad, nu krijgt pim eenkans, misschien verneukt hij het ook wel wie weet, over 4 jar zijn er wer verkiezingen, dus

Wat dit betreft ben ik het wel een beetje met je eens. Paars en de rest moet wakker geschud worden, en er zijn over 4 jr. weer verkiezing, we merken het wel, het zal wel los lopen. Alleen vind ik dat Pim het veel te ver door voert en foute ideeen heeft.
Kamaya
offtopic: Nu ga ik fitnessen

hehe.
DJ_Siesta
quote:

Wat dit betreft ben ik het wel een beetje met je eens. Paars en de rest moet wakker geschud worden, en er zijn over 4 jr. weer verkiezing, we merken het wel, het zal wel los lopen. Alleen vind ik dat Pim het veel te ver door voert en foute ideeen heeft.

naaah hij heeft goede ideen'n en uiteraard misschien ietsje mindere iedeen, voor de rest bennik het met je eens
LightForce
Ben het met Kamaya eens, zijn oplossingen zijn niet allemaal even goed, naar mijn mening. En wat betreft over onderbouwen vind ik toch nog steeds dat Fortyn heel oppervlakkig zijn mening zegt. Misschien meer omdat hij niet alles wilt prijsgeven, of om zich te behoeden van commentaar.

Wat betreft zijn boek, spreekt hij alles een beetje tegen. Heb het boek gelezen, en vindt nou niet echt dat zijn teksten in dat boek overeen komen met wat meneer nu weer zegt. In het boek doelt hij naar het geen of weinig geld uittrekken aan gezondheidszorg en onderwijs en de burger een lastenverlichting te geven.

Vanavond heer Fortyn: Lastenverlichting wil ik wel maar dit gaat helaas niet omdat er toch veel geinvesteerd moet worden in de gezondheidszorg en onderwijs.

Nu vraag ik me nou toch af wat meneer Fortyn nu wilt?? Echt duidelijk maakt hij het er niet door.

Over dat Pim een kans moet krijgen kan ik wel iets voor indenken, maar hoop dan wel dat hij inziet dat niet alles zomaar kan zoals "hij" wil. Want als dat is wat hij wil, zal het snel afgelopen zijn met Lijst Fortyn, want de coalitie zal dit dan niet laten gebeuren. Maar het verdient een kans.
Henkie_henk
quote:
Originally posted by TimeportE

volgens mij veel praatjes..
je kan op papier erg veel waar maken maar in praktijk valt dat behhorlijk tegen!! ik hoorde dat hij de gezondheidszorg wil verbeteren maar er geen geld in wil steken (iig nie meer dan het nu is) .. het zal vast wel mooi opgeschreven staan in dat boek, maar dat is gewoon onhaalbaar!!

Hij wil de zorg verbeteren zonder er meer geld in te pompen.. Waarom niet? Zoals het nu gaat.. steeds meer geld erinpompen.. en geen verkorte wachtlijsten.. zelfs tekorten op de intensive care voor kinderen. Laat me niet lachen dat moet gewoon niet mogen in een land als Nederland. Waarom zou je niet kijken of je door middel van herstructurering minder bureaucratie etc met hetzelfde geld meer uit de faciliteiten etc kan halen. Nu werkt gewoon alles langs elkaar heen en zijn er teveel regels en regelingen waardoor het in de zorg stroef loopt. Ik wil weleens zien of de heer fortuyn binne 4 jaar dit voorelkaar kan krijgen.. paars blijkt het namelijk niet te lukken.

quote:

Maar goed hij heeft alleen maar gezegd dat de WAO is verkut door paars. okee. Hoe wil hij dit nu oplossen? Hij gooit gewoon iedereen uit de WAO, en wat gebeurt er met die mensen? We zijn toch een verzorgingsstaat. Dit leidt nooit tot een goede welvaart.
][/b]

Ja mensen uit de WAO gooiien die er niet thuis horen! Wat is daar zo raar aan.. ER is iig iemand die wel met oplossingen komt.. Zo is de SER ook al 30 jaar bezig om op een akkoord te komen. Laat ik dan nog even terugkomen dat kok zei dat volgens de heer fortuyn mensen met kanker geen recht hebben op een wao uitkering.. Dat is toch logisch? Waarom zou de werkgever in hemelsnaam moeten opdraaiien voor iets wat hij niet heeft teweeggebracht. Dit kan gewoon opgelost worden door de heer fortuyn aangedragen punten.. zoals verzekering hiervoor etc. Hoezo hij onderbouwt nix? We zijn dan wel zo fijn een verzorgingsstaat maar we zijn ook individualistisch.

quote:

Pim wil Schengen opzeggen. DAT KAN NIET. We zitten in de Europese Unie!
]

Wrom niet? Amerika doet niets anders.. die heeft ook steeds schijt aan wat de europese unie denkt of wilt..

quote:

Hij zegt dat een heel groot deel v/d allochtonen in de criminialiteit zit. Het is echter zo dat 'een heel groot deel v/d criminaliteit uit allochtonen bestaat' dit is wat anders!
Hij denkt het probleem op te lossen door de grenzen dicht te gooien. Hoe zit het dan met al die allochtonen in Nederland? Hij duwt ze alleen maar in een hoekje en komt niet met de oplossingen voor het probleem. Dat woning herverdelingsplan slaat ook nergens op. Je schendt dan de mensenrechten. Je KAN mensen niet verplichten te verhuizen naar een andere stad. Dit is onmenselijk.
]

Hoe je het ook wend of keert.. het grootste deel van de criminaliteit komt voort uit de buitenlanders. Dan kan je het nog zo leuk formuleren dat is gewoon een fijt.
Mensen worden deels in hoekjes gedrukt.. Kijk er zal altijd onderverdeling bestaat.. Zo is het handig om de buitenlanders onder te verdelen in degene die niet integreren en degene die wel integreren.. Dit soort onderverdeling gebeurt altijd. Deze wat zullen we het noemen? "discriminatie" gebeurt al jaren door paars zelf. Zo hebben de mensen in nederland allemaal een nummertje zo is een gescheiden vader met kind een bepaald nummer het kind is een bepaald nummer etc.

Je kan zeggen wat je wil.. maar ik hoef geen mensen in mn land die na 5 jr nog geen nederlands spreken.. die maar vinden dat europeanen varkens zijn. Kom op zeg.. als je dat vind dan donder je maar lekker een eind op. Deze aversie richting dit soort personen heb ik niet alleen velen met mij. Deze velen met mij zullen ook allemaal hun redenen hebben. Dit mag je van mij best discriminatie noemen maar dat is het niet. Ik snap ook niet waarom je bijvoorbeeld als groen links zo pro asielzoekers kan zijn.. (gaan je zetels lol) Ze hebben scholen die haat tegen nederlanders aanwakkeren.. schooltje of 8 was daarmee besmet! Heel fijn.. Ik zal nog wat geld storten dat ze meer in die scholen kunnen pompen. Kom binne kom binne..

nog 1 ding.. de heer fortuyn is wel degelijk professor maar hij mag deze naam niet voeren omdat hij geen les geeft aan universiteit of iets in die trant. Maar hij is het wel

Oxygen
De grote winnaar voor mij was toch wel degelijk Paul Rosenmoller. Al was het maar de manier waarop hij de heer Pim Fortuyn met z'n bek(en das een hele grote)vol tanden liet staan.

In principe heb ik m'n stem voor GroenLinks klaar staan. De minst slechte zullen we dan maar zeggen(ze zeggen namelijk toch allemaal hetzelfde). Op Pimmetje stem ik zowieso niet. Daar ben ik net ff iets te slim voor.:p
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Oxygen
De grote winnaar voor mij was toch wel degelijk Paul Rosenmoller. Al was het maar de manier waarop hij de heer Pim Fortuyn met z'n bek(en das een hele grote)vol tanden liet staan.

In principe heb ik m'n stem voor GroenLinks klaar staan. De minst slechte zullen we dan maar zeggen(ze zeggen namelijk toch allemaal hetzelfde). Op Pimmetje stem ik zowieso niet. Daar ben ik net ff iets te slim voor.:p

rossenmoller is een domme mol, zoals hij pim voor schut zette, sloeg nergens op, DAT IS GEEN POLITIEK, dat is zoo lamee. die paul mag voor mij oprotten, domme gast
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement