return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Verkiezingsdebat --> PRACHTIG!!!!! (pg. 11)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
akira stel je niet zo ontzettend aan!

en waarom kicken jullie er allemaal zo op om anderen uit te lullen

ok..weer genoeg one-liners voor vandaag :p
Akira
MIss p met alle respect dat die jukx misschien jou vriendje of zoiets in die trend is.Maar waarom stel ik me aan??? Mag ik er niet wat van zeggen dat ie supereigenwijs is??Dus ik moet me er bij neerleggen dat hij in zijn ogen mij uitgeluld heeft???dikke LUL dus he...als ik ID echt was uitgeluld had ik mijn bek ook wel gehouden.Dan had ik hem zijn gelijk gegeven maar aangezien dit niet het geval is geef ik hem ook geen gelijk.
Jukx
quote:
Originally posted by Akira


Gadverdamme...weer denk je beter te zijn.sorry maar wie reageert er niet op mijn post ???ik heb wel degelijk op jou gereageert...jij zet er geen tegen reply op in.NOu als je dat al uitlullen noemt zonder er op te reageren tjsaaa wat moet ik daar nou op zeggen.
weer een post van jou waarbij je es laat zien dat je het denkt beter te weten......reageer maar eerst op die andere reply's op jou post maar ik denk dat ik me tijd aan jou loop te verspillen...


over welke post heb je het nou in godsnaam!? ik ben bereid op al jouw posts te reageren dus ook op posts die ik eventueel over het hoofd heb gezien.

quote:
Gadverdamme...weer denk je beter te zijn.


ik ken jouw standpunten en na veel van jouw posts doorgenomen te hebben denk ik het niet alleen maar ben ik er zelfs heilig van overtuigd.
vooral je post, waarin jij het idee verdedigde om artikel 1 van de grondwet af te schaffen op grond van de letterlijke betekenis van het woord "discrimineren", gaf de doorslag.

quote:
MIss p met alle respect dat die jukx misschien jou vriendje of zoiets in die trend is.Maar waarom stel ik me aan??? Mag ik er niet wat van zeggen dat ie supereigenwijs is??Dus ik moet me er bij neerleggen dat hij in zijn ogen mij uitgeluld heeft???dikke LUL dus he...als ik ID echt was uitgeluld had ik mijn bek ook wel gehouden.Dan had ik hem zijn gelijk gegeven maar aangezien dit niet het geval is geef ik hem ook geen gelijk.


je bek houdt je niet nee.. alhoewel het effect natuurlijk hetzelfde is met dit soort nutteloze/inhoudsloze posts.
:o
Miss Proximus
en jukx is mijn vriendje niet aangezien ie mij hoogst irritant vindt :p
Jukx
quote:
Originally posted by Miss Proximus
en jukx is mijn vriendje niet aangezien ie mij hoogst irritant vindt :p


says who?
ik vind je juist onwijs aardig! ;)
Blik
dit was te verwachten, een goeie discussie word een flamewar

ik kijk het nog even aan, en als jullie het niet veranderen komt er het overbekende slotje op
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Jukx


says who?
ik vind je juist onwijs aardig! ;)


ja dat zeg je nu :D
Jukx
quote:
Originally posted by Blik
dit was te verwachten, een goeie discussie word een flamewar

ik kijk het nog even aan, en als jullie het niet veranderen komt er het overbekende slotje op


dat komt toch niet door mij he? ;)


[fortuyn]
"It's a bloody shame!"
[/fortuyn]
:p
Akira
quote:
Originally posted by Jukx


over welke post heb je het nou in godsnaam!? ik ben bereid op al jouw posts te reageren dus ook op posts die ik eventueel over het hoofd heb gezien.



ik ken jouw standpunten en na veel van jouw posts doorgenomen te hebben denk ik het niet alleen maar ben ik er zelfs heilig van overtuigd.
vooral je post, waarin jij het idee verdedigde om artikel 1 van de grondwet af te schaffen op grond van de letterlijke betekenis van het woord "discrimineren", gaf de doorslag.



je bek houdt je niet nee.. alhoewel het effect natuurlijk hetzelfde is met dit soort nutteloze/inhoudsloze posts.
:o
Genoeg post waarop ik heb gereageerd en waar je niks op heb teruggezet....maar het maakt niet uit want er komt toch geen zinvolle discussie meer uit.

Je bent er stellig van overtuigd dat je beter bent??dit is wel een enorm lachertje zeg...zegt toch weer iets van je mentaliteit als je ergens niet eens bent ben je dus beter ???LOL

Ik maak hier verder ook geen woorden aan vuil dus laat ik het hier maar bijhouden.
Miss Proximus
ga alsjeblieft een kwartier aan elkaars piemeltje trekken


wie is er nou eigenwijs???


de pot verwijt de ketel akira! jullie gedoe is echt vrij zinloos :p

Akira
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ga alsjeblieft een kwartier aan elkaars piemeltje trekken


wie is er nou eigenwijs???


de pot verwijt de ketel akira! jullie gedoe is echt vrij zinloos :p
Ja ik ben ook eigenwijs en ???het is ook zinloos maar als je er aan stoort lees je dit toch gewoon niet ?
Miss Proximus
ik? ik stoor me er niet aan hoor :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Privacy Statement