return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Verkiezingsdebat --> PRACHTIG!!!!! (pg. 9)
View this Thread in Original format
Jukx
maar goed, omdat ik geen zin heb om me nog verder te laten verlagen tot jouw bedenkelijke niveau zal ik er voorlopig even mee op houden.

kan jij ook weer huiswerk gaan maken ofzo.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Jukx
maar goed, omdat ik geen zin heb om me nog verder te laten verlagen tot jouw bedenkelijke niveau zal ik er voorlopig even mee op houden.

kan jij ook weer huiswerk gaan maken ofzo.

jij hebt zeker nooit huiswerk gemaakt, tenminste dat concludeer ik nu
T.H.C.
gaap:rolleyes:
Blik
gadver Jukx, had ik niet van jou verwacht, als je wilt gaan dicussiëren kun je ook een tegenwoord verwachten, en of dit nou is van iemand die wel of niet stemgerechtigd is, dat heb je gewoon te accepteren. Siesta zegt dat de criminaliteit stijgt in nederland, dat is een feit, wat zeg jij, dat hij niet moet doen of hij er verstand van heeft en dan de vraag of die wel weet waar Amerika ligt.... echt heel zielig om zo te discussieren, had ik ook echt niet van jou verwacht want ik heb van jou beter gezien, ik heb vaak zat met jou gediscussieerd over dingen.

behandel siesta gewoon als iemand anders en niet alsof het een kleuter is

de groeten
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik
Miss P: als je zoveel verstand van politiek hebt, zeg dan ook maar eens iets erover ipv dat je andere mensen erop aanvalt.

tjong....ik snap niet hoe jij denkt dat ik met mijn statement heb willen meedoen aan de discussie :rolleyes:
oh trouwens..mocht het wel zo zijn dan heb ik een nieuwtje voor je: je hebt verschillende discussie-stijlen, en in mijn geval had dat de functie moeten zijn van degene die door scherpe statements mensen ertoe leidt om dieper over de eigen argumenten na te denken :rolleyes:

quote:
politicussen

um..hallo??? PoliticI

Maar om weer even op de gang van post hier terug te komen, ik geef je groot gelijk Jukx. En ik vind je ook wel een beetje eigenwijs, maar ik vind dan OOK dat je gewoon altijd verstand hebt van dingen waar je je mee inlaat. En wat discussiëren betreft. Blik, als jij zo slim bent dan zie je zelf hopelijk toch ook wel in dat dit een Adutl-Child situatie is waaraan je je moelijk kunt ontrekken als je er eenmaal in verzeild bent geraakt. Ik bedoel: als iemand in jouw ogen kinderachtig loopt te doen dan is het een "natuurlijke" reactie om jezelf als 'Adult' op te stellen en diegene te gaan kleineren. De enige manier waarop deze discussie kan gaan zoals jullie het willen is om Jukx en Siesta advies te geven in plaats van domweg te gaan roepen dat je vind dat de discussie nergens op slaat!!

Ik raad jullie 2 aan om met eens schone lei te beginnen, en daarbij raad ik Siesta aan om zijn taalgebruik aan te passen tot "politieke standaard" (beetje volwassener vind ik) en Jukx om daarna Siesta een kans te geven om zijn standpunt te plaatsen.

Maar ja, zoals ik al zei is dit flink moeilijk omdat gewoontes vaan ingeroest zijn :)

Over het debat: ik heb het niet gezien omdat ik de hele week niet thuis ben geweest 's avonds. Nu ik alles zo lees vind ik dat erg jammer want ik had graag deel willen uitmaken van de discussie. Aangezien ik ongeveer evenveel verstand heb van politiek als van Tiesto vind ik zelf dat ik gediskwalificeerd ben om aan deze discussie mee te doen.

Ik heb daarentegen wel een mening over Pim Fortuyn en het maakt me bang dat zoveel mensen nog steeds voor mijn gevoel blind zijn voor de gevolgen van zijn politieke beleid.
Natuurlijk is geen enkele partij perfect en leven ze allemaal maar een deel van hun programma na.
En wat betreft die frisse wind door de Nederlandse Politiek, ik denk dat we de bries al voorbij zijn en dat er storm opkomst is :(

Ik vraag alle stemgerechtigden om eerst de programma's aandachtig door te lezen en in geval van meneer Fortuyn om ook een beetje onderzoek te gaan doen naar de gevolgen van zijn beleid: daarbij hoort ook luisteren naar mensen met een mening; mensen die niet op de partij van Fortuyn stemmen.

:p

over and out :)
Optimus
quote:
Originally posted by Miss Proximus

Ik vraag alle stemgerechtigden om eerst de programma's aandachtig door te lezen

doek ook:)

ik ga niet over 1 n8 ijs;)
Blik
mwah, redelijk makkelijk om mij af te zeiken, besteed ik ook geen aandacht aan voor de rest-

een discussie houd je niet door kleinerende opmerkingen te maken, die houd je door sterke argumenten te geven, Jukx geeft die ook zeker wel, maar hij zit Siesta ook af te zeiken met Pokémon, kleuterschool, huiswerk maken bla bla bl etc je snapt het wel. dat is beetje flauw, laat siesta mee discussiëren, word die slimmer van

ik hoop dat jukx zich niet te zwaar aangevallen voelt, want zo is het niet bedoelt, probeer alleen de discussie beetje in goeie banen te leiden want anders leidt het gewoon tot een flamewar, en dat wil niemand
Optimus
als je zo schreeuwerig overkomt dan is t niet gek dat je "terechtgewezen" wordt
Jukx
quote:
gadver Jukx, had ik niet van jou verwacht, als je wilt gaan dicussiëren kun je ook een tegenwoord verwachten, en of dit nou is van iemand die wel of niet stemgerechtigd is, dat heb je gewoon te accepteren. Siesta zegt dat de criminaliteit stijgt in nederland, dat is een feit, wat zeg jij, dat hij niet moet doen of hij er verstand van heeft en dan de vraag of die wel weet waar Amerika ligt.... echt heel zielig om zo te discussieren, had ik ook echt niet van jou verwacht want ik heb van jou beter gezien, ik heb vaak zat met jou gediscussieerd over dingen.

behandel siesta gewoon als iemand anders en niet alsof het een kleuter is

de groeten

ik geef je gedeeltelijk gelijk Blik. het is idd niet helemaal goed van mij om zo met Siesta om te gaan.. MAAR dit is niet de 1e thread waar er over politiek en aanverwante onderwerpen wordt gediscussieerd. en ook niet de 1e thread waarin Siesta zulke ongelooflijke nonsens uit loopt te kramen. in alle andere threads heb ik daar gewoon normaal op gereageerd maar blijkbaar is hij óf niet voor rede vatbaar óf hij weigert er gewoon voor open te staan.
en tja, eens is de koek op.. en behandel ik hem maar zoals hij zich gedraagt.

nog even over de criminaliteit: ten eerste zou ik weleens willen weten of de criminaliteit ook écht stijgt. heb jij daar soms cijfers/statistieken van ofzo? en ten tweede, zelfs al zou de criminaliteit stijgen dan is dat nog absoluut geen rede om nederland maar met amerika te vergelijken en op die manier absurde ideeen goed te praten.
magrec
Pff volgens mij is dit gewoon het probleem: (ik moest weer achter de bar staAn vandaag en dan hoor je weer veels te veel :D )

Ik hoor heel veel mensen zeggen dat het allochtonen probleem alleen iets is van de grote steden...forget it.

Waar ik woon wonen heel veel mensen met verschillende culturen (moluks, turks, joegoslavisch,(bosnisch kroatisch etc) nederlands :p)

Wat ik hoor zijn heel veel negatieve dingen over deze culturen.
ik kan ze niet helemaal ongelijk geven want ik zie dat ook gewoon.
Een tenniscentrum is afgebrand (nadat het voor de 30e keer al een aantal ramen waren ingegooid) dit centrum staat midden in de"molukse wijk"(wijk van een paar duizend molukkers) drugs overlast in deze wijk is ook een groot probleem alleen de politie durft er zelf niks tegen te doen, het is gewoon een grote teringbende daar wat doet onze gemeente die geeft elk jaar miljoenen uit aan deze wijk. Dat begint heel veel mensen de keel uit te hangen omdat er niets gebeurt.

Dan heb je nog het probleem van "klein turkije" en ga zo maar door, daar wordt niks aan gedaan.

MAar ook nederlandse jongeren willen hier nogal wat dingen vernielen..(elke maand ontstaan er wel weer nieuwe groepen hangjongeren)

Naja mensen geven nogal snel allochtonen de schuld hun kinderen kunnen er ook wat van maar ik kan dus wel begrijpen waarom pim fortuyn veel stemmen krijgt (neem van mij maar aan dat heel veel mensen hier vanwege 1 reden op pim fortuyn stemmen)
Iedereen zegt wel het zijn maar een paar mensen die een hele bevolkingsgroep een slechte naam geven maar het zijn meer mensen dan wij denken. Die onvrede is er niet voor niets

En ja lang niet iedereen is zo ik heb het altijd goed kunnen vinden met mijn molukse klasgenoten.

TimeportE
quote:
Originally posted by Miss Proximus Ik heb daarentegen wel een mening over Pim Fortuyn en het maakt me bang dat zoveel mensen nog steeds voor mijn gevoel blind zijn voor de gevolgen van zijn politieke beleid.

zo bang hoeven mensen denk ik ook nie zijn over de gevolgen die pimmetje wil inbrengen.. hij zou artikel 1 van de grondwet willen afschaffen: dat zal hem nooit of te nimmer lukken sinds dit een meerderheid van de 2de EN 1ste kamer nodig heeft.. veel andere ideeen zullen op deze manier dus ook nooit uitgevoerd worden..
Miss Proximus
quote:
Originally posted by TimeportE

zo bang hoeven mensen denk ik ook nie zijn over de gevolgen die pimmetje wil inbrengen.. hij zou artikel 1 van de grondwet willen afschaffen: dat zal hem nooit of te nimmer lukken sinds dit een meerderheid van de 2de EN 1ste kamer nodig heeft.. veel andere ideeen zullen op deze manier dus ook nooit uitgevoerd worden..

Ja klopt, daar zit wat in....maar dat doet niet af aan t feit dat veel mensen wel hopen dat het hem gaat lukken...en dat vind ik het meest spooky :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Privacy Statement