return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Verkiezingsdebat --> PRACHTIG!!!!! (pg. 7)
View this Thread in Original format
Blik
ik heb niks gezien van het debat gister dus ik ga hier ook niks over zeggen. één ding wat ik wel weet is dat mensen ff moeten leren hoe te discussieren.

Siesta: onderbouw je mening, en nie andermans meningen quoten
Jukx: ga geen mensen kleineren (pokémon power rangers, je snapt wel wat ik bedoel)
Miss P: als je zoveel verstand van politiek hebt, zeg dan ook maar eens iets erover ipv dat je andere mensen erop aanvalt.

ik ben wel blij dat Fortuyn er is, dan beseffen die lamlulletjes in Den Haag dat er ook mensen zijn die wel resultaten willen zien ipv dat lamlendige Jip en Janneke taaltje. Doe maar eens iets goeds, stop Pim in de 2de kamer, zie wat hij doet, doet die het slecht, so be it, eruit met die gast, doet die goed, laat hem erin. maar één ding, hij moet geen premier worden want dan is Nederland de lul, niemand wil dan iets met Nederland te maken hebben. Kijk maar naar Oostenrijk......
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Jukx

siesta, nogmaals: 8 jaar geleden was jij op de kleuterschool bezig je veterstrik-diploma te halen.
hou dus gewoon alsjeblieft je mond, je zet alleen jezelf maar voor lul.

is dit een offense????

misschien zat ik 8 jaar geleden wel op kleuterschool, maar daarom kannik het nog wel bestudeerd hebben,
SnuggLe
Wow...ten eerste; echt een keer een goede discussie hier.
Nu hopen dattie niet op flamen uitloopt..

Ik ben het met vele punten wel eens.
1 ding is zeker waar, dat buitenlanders zorgen voor de meeste criminaliteit. Ik heb stage gelopen in Zwolle bij een onderdeel van de politie (Kernteam, zelfde als IRT's vroeger) en wat ik zag binnenkomen vanuit mijn raampje en wat ik las op intranet, dat waren bijna ALLEEN maar turken/marokkanen/afrikanen/antillianen. Die lui zijn zo crimineel als de pest, daar moet zeker wat aangebeuren.

Fortyun heeft met sommige punten wel gelijk, maar ik vind het zo radicaal. Je kan mensen niet ZOMAAR uit de AOW gooien!
Hij mist een financiële paragraaf bij zijn programma.
En dan zijn lijst....SJEZUS! Een miss Nederland? 2 mensen hebben een politieke achtergrond... Het is een lachterjte..

SnuggLe
Blik
quote:
Originally posted by SnuggLe
En dan zijn lijst....SJEZUS! Een miss Nederland? 2 mensen hebben een politieke achtergrond... Het is een lachterjte..

SnuggLe

ja, maar niemand zegt dat je politieke achtergrond moet hebben om goed politicus te worden, anders zouden er nooit nieuwe politicussen komen. Ik vind het juist wel goed wat Fortuyn doet, mensen uit de zorg en uit het onderwijs, die weten wat er fout is en die kunnen helpen om dit te verbeteren. alleen die miss nederland snap ik ook nie helemaal
T.H.C.
quote:

Wow...ten eerste; echt een keer een goede discussie hier.

Waa idd echt geinige discussie, ik bekijk hem nu voor het eerst en ben al een poosje aan het lezen, ik moet zeggen dat ik het maar met een paar eens ben,maar vind wel erg leuk dat er erg vaak ook een beetje inhoud in zit.

nu ff over het debat, ik vond het ook prachtig hoe er werd gediscuseerd, en als ik niet naar de partijen kijk waar ze bijhoren maar puur naar hoe ze in dit debat reageerden(en ook wat er daarvoor gebeurde :D ) vind ik Paul Rosenmoller toch het sterkst beargumenteren.(maar zou ook nooit GL stemmen, maar dat heeft nix met dit debat te maken)
En de verliezer onze kale relnicht:D maar ik vind wel weer dat er wat in bepaalde standpunten van hem zit hoor,maar andere punten sta ik er weer lijnrecht tegenover, zou er dus ook nooit op stemmen.
Ja vond het zeker leuk om te zien, maar kan er nog een keuze door maken, alleen op wie ik NIET ga stemmen, heb ik ook niet veel aan.
DJ_Siesta
quote:

siesta, nogmaals: 8 jaar geleden was jij op de kleuterschool bezig je veterstrik-diploma te halen.
hou dus gewoon alsjeblieft je mond, je zet alleen jezelf maar voor lul.

[no offense]

met jou kan je dus echt niet een discussie voeren
als jij direct al gaat flamen, dit vind ik dus echt niet aardig
zie dat jij een andere meninghebt oke, maar dat hoef je niet zo te laten zien, dat is aleen maar een teken van zwakheid

mzl
DjRV
Om te beginnen;

Ik heb geen/weinig verstand van de politiek en ga hier dus niet hypocriet lopen te verkondigen dat ik een bepaalde beweging/groepering/partij prefereer boven een andere.

Over Pim Fortuyn;

Dat ik geen verstand heb van politiek betekent niet dat ik dat niet heb van mensen en aangezien Pim Fortuyn nu vaker op TV komt dan Marco Borsato of Maxima ontkom ik er niet aan. Vind dat hij redelijk veel loze opmerkingen maakt.Denk ook dat mensen hem niet zomaar klakkeloos moeten achterna lopen.Het gene wat wel goed van Fortuyn is,is dat het de algemene intresse in de politiek vergroot.Zie hier,bijna allemaal mensen die veel zaterdagen tussen soortgenoten staan en keihard op harde muziek en vaak nog onder het genot van een snoepje,voeren een discussie over de politiek en dus over de toekomst van ons land.Hele goede ontwikkeling is dat.Ook goed is dat de overige partijen worden wakker geschudt en dat ze nu moeten weten dat ze niet altijd maar beslissingen kunnen maken die fout zijn,omdat er dan weer een 2de pim fortuyn kan opstaan en ze dat weer een zooi zetels kost.
Remy D
quote:

Siesta hou jij je alsjeblieft bezig met Pokémon kijken ofzo

He niet fokken met Pokemon dat kijk ik ook. :D

En Jukx weet je wat ik nou zo jammer van jou vindt. Jij denkt echt alles beter te weten dan wie dan ook. Maakt niet uit welk onderwerp, je blijft maar raaskalken net zo lang dat de mensen gewoon geen zin meer in je hebben en je maar gelijk geven. Jammer is namelijk gigantische kuteigenschap.
Remy D
quote:
Originally posted by mido
Weet je wat.

Ik laat me stem gewoon varen!

Ze weten gewoon allemaal niet wat ze moeten doen daar in Den Haag. Dus als ik stem stem ik op iets wat zeker niet wint ofzo.

Niks die machtig je maar lekker aan mij voor Pim. :)
Optimus
Jukx = my man

Akira = nog steeds ma brotha ghehehe:D:D

woef heeft gesproken

Akira
quote:
Originally posted by Remy D

He niet fokken met Pokemon dat kijk ik ook. :D

En Jukx weet je wat ik nou zo jammer van jou vindt. Jij denkt echt alles beter te weten dan wie dan ook. Maakt niet uit welk onderwerp, je blijft maar raaskalken net zo lang dat de mensen gewoon geen zin meer in je hebben en je maar gelijk geven. Jammer is namelijk gigantische kuteigenschap.

Thnx REMY ...BROtha!!!
Ik had het al in de andere post(poll met de winaar van het debat) ook al gezegd dat ie stronteigenwijs is dus ik wacht met smart op zijn antwoord ;)
Akira
quote:
Originally posted by DJ_Siesta

[no offense]

met jou kan je dus echt niet een discussie voeren
als jij direct al gaat flamen, dit vind ik dus echt niet aardig
zie dat jij een andere meninghebt oke, maar dat hoef je niet zo te laten zien, dat is aleen maar een teken van zwakheid

mzl

Siesta manneke ik had je al verdedigd in de andere pim post :D:D:D dus maak er maar niet meer woorden aan vuil...want sommige mensen willen graag altijd maar hun gelijk bewijzen en die luisteren helaas niet waardoor het soms erg moeilijk is om onderling normaal te kunnen communiceren...Je moet maar denken dat PIM straks met zijn 25 zetels een veel grotere partij heeft dan die groenekutpartij hehehe:D:D

wij staan in mei naar alle waarschijnlijkheid keihard te juichen terwijl de tegenstanders van PIM zoals pvda,d66 en groenlinks en hun aanhangers waarschijnlijk zitten te janken!!!kijken dan wie het hardst lacht...hehehe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Privacy Statement