|
Omg --games-- Omg
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אלוהים תן לי רק טיפת מזל... תעשה שהמחשב שלי יוכל להפעיל את המשחקים האלה עוד שבוע
עזבו אותכם מהשוס שסוף סוף
heroes of might and magic 4 is coming out on 29.3
גם
tony hawk pro skater 3 is coming out on 30.3
כל מי שיש לו קצת קשרים עם חברות פריצת משחקים (חוץ ממוש כמובן שאני יודע שיעשה הכל כדי לספק לינקים חמים - לי :) )
אז אנאאאא הביאו לי נא לינקים להוריד את זה
אויייי רק שהמחשב יצליח לסחוב
מקסימום נעבור לחבר שלי לאיזה שבוע :)
רק שיהיה לי מספיק זמן לשחק בחופש, כי אז נכנסים לתקופת בגרויות... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
וואי אנשים זה יהיה ענקקקקק אם מישהו יוכל לסדר לנו פה איזה
pub
עם
Tony hawk pro skater 3!!!!!
בבקשה אנשים אני מת למשחק הזה!!! |
|
|
| arik |
אחי זה הדבר הכי מבאס בעולם
יש לי מקור להשיג מישחקים לא מהאינטרנט מחבר הוא מקבל הכל
אבל יש לי מחשב חרא
פנטיום 3 500 שלא זז
וכל יום נראה לי יוצא איזה משחק פצצתי
אני חושבלשדרג אבל זה יקר בינתיים |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by arik
אחי זה הדבר הכי מבאס בעולם
יש לי מקור להשיג מישחקים לא מהאינטרנט מחבר הוא מקבל הכל
אבל יש לי מחשב חרא
פנטיום 3 500 שלא זז
וכל יום נראה לי יוצא איזה משחק פצצתי
אני חושבלשדרג אבל זה יקר בינתיים |
אתה מדברררר
אני על פנטיום 2 - 333 |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by arik
אחי זה הדבר הכי מבאס בעולם
יש לי מקור להשיג מישחקים לא מהאינטרנט מחבר הוא מקבל הכל
אבל יש לי מחשב חרא
פנטיום 3 500 שלא זז
וכל יום נראה לי יוצא איזה משחק פצצתי
אני חושבלשדרג אבל זה יקר בינתיים |
אז אחי כדיי שלא תתבאס שלח לי את המשחקים הביתה...... |
|
|
| MoSH_MaN |
אין לי בעיה להשיג את טוני הוק 3 רק פשוט אני לא רואה סיבה למה לי...?
אחרי שכולם כאן נחמדים
וחן לך עמוד אחרוה תראה עשו על זה טופיק...........
אין צורך לחדש |
|
|
| eran |
מעניין מה היה קורה אם טרדים היו עולים כסף :rolleyes:
היה טרד אחד ענק :p |
|
|
| DjChook |
סורי מוש, לא שמתי לב
אבל תעשה טובה ותנסה לארגן לי את המשחק אוקי ? |
|
|
| Hell_Copter |
אתם עוד מתעצבנים שיש מלא ט'רדים סתם
הרי יש טרד למשחקים
אז למה לא שם!?
זה בדיוק אותו דבר מו עם הציוד |
|
|
| Agent-Fire |
| ? PS2 למי יש כאן |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
? PS2 למי יש כאן |
בעזרת השם עוד שבוע אני מקבל |
|
|
|
|