|
!! OFFICIAL TIESTO ELEMENTS OF LIFE WORLDTOUR 2007 THREAD !!
|
View this Thread in Original format
| Desperado22 |
All other threads on Tiesto's worldtour will be closed / deleted without notice.
Carry on :D
| quote: | Originally posted by Desperado22
I have saw this Booklet from ID&T in Belgium.... and it should be a "Tiesto in Concert World Tour 2007" after the Release of his new Album "Elements of Life".
The Edition in Belgium should be once again in the Ethias Arena in Hasselt on May 19th 2007. Also an Edition in Polen is planned,maybe in April... and the Gelredome in Arnhem should also once again a place,where the concert is placed to be... maybe one week earlier than the belgium edition.
more infos are coming soon. |
|
|
|
| HardKiller |
| Nice to have a date, thx for the info :) |
|
|
| eieregooie |
| In Polen, dat is wel vet... die mensen gaan daar zo vreselijk los volgens mij :D |
|
|
| Ouwe Dwaas |
dan zullen binnenkort de datums voor NL ook wel bekend worden gemaakt.
misschien volgende maand al en dan februari kaartverkoop?
dan gaan de kaarten zeker besteld worden en een vliegticket regelen voor mijn verloofde uit de VS.
Die moet er bij zijn, want we hebben 2 jaar geleden elkaar ontmoet met Tiesto In Concert.
Een mooie afsluiter, het zal waarschijnlijk mijn allerlaatste feest zijn als inwoner van NL.
En dan het concert bezoeken waar het allemaal mee is begonnen.
HEEERLIJK!!!!
Dus ID&T Nederland kom maar op met die datums :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
In Polen, dat is wel vet... die mensen gaan daar zo vreselijk los volgens mij :D |
Of ze scoren net een ontzettend lekker wijf (want die zijn daar allemaal strak) of ze hebben teveel goedkope drank op! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
In Polen, dat is wel vet... die mensen gaan daar zo vreselijk los volgens mij :D |
Of ze scoren net een ontzettend lekker wijf (want die zijn daar allemaal strak) of ze hebben teveel goedkope drank op! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Of ze scoren net een ontzettend lekker wijf (want die zijn daar allemaal strak) of ze hebben teveel goedkope drank op! |
Die vrouwen valt wel mee hoor... de helft heeft nog zo'n bleke oostblok kop. Maar goed, dat is dan wss ook niet het volk dat op dergelijke evenementen af komt :p |
|
|
| basvh |
| quote: | | Of ze scoren net een ontzettend lekker wijf (want die zijn daar allemaal strak) |
Kroatische vrouwen = :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
Ow ja ff ontopic: leuk hoor, zal denk wel gaan. een keer avondje trancen kan geen kwaad. wel weer vroeg in de rijliggen voor tickets. :nervous: |
|
|
| Tomba |
Eindelijk een datum, zal inderdaad wel feest worden om aan een kaartje te komen.
TIC 1 =1 dag, TIC2 = 2 dagen en TIC 3 = 3dagen? :toothless |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Tomba
Eindelijk een datum, zal inderdaad wel feest worden om aan een kaartje te komen.
TIC 1 =1 dag, TIC2 = 2 dagen en TIC 3 = 3dagen? :toothless |
Yep :)
en in de "wandelgangen" zijn er 2 geruchten gaande:
of 3 keer Gelredome
of 2 keer Gelredome en 1 keer Arena
dan hoop ik toch echt wel op optie 1: 3 keer Gelredome |
|
|
| Siesta |
zolang marco borsato maar niet komt zingen.
en zolang ie maar geen dance4life draait :p |
|
|
| Desperado22 |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Yep :)
en in de "wandelgangen" zijn er 2 geruchten gaande:
of 3 keer Gelredome
of 2 keer Gelredome en 1 keer Arena
dan hoop ik toch echt wel op optie 1: 3 keer Gelredome |
where do you have these infos?? :) btw: what means "wandelgangen"?? :) |
|
|
|
|