return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Monday Bar Spring Break Cruise 2007 ..::.. 9 mars (pg. 10)
View this Thread in Original format
Akia
Synd! Men å andra sidan kanske du får lite tid över till att sova då ;) .
anuga
Okej, har någon hytt plats över? annars kollar jag med Silja imorgon.
Behöver minst en, men två vore perfa ;)
NooN
Jag är också en som söker hyttplats :D
Akia
Mindre än 3 veckor kvar nu! :gsmile: Måste boka tid hos hårfrissan, vet bara inte vad jag vill göra. Funderade ett tag på rastaflätor men det verkar vara mycket jobb...
rawbound
Lite offtopic detta också kanske. Men jag undrar bara om det inte liras nån house på kryssningarna längre? Kan tilläggas att jag inte känner till alla namnen i Lineupen så kanske kan tänkas att någon av de lirar house. :)
mr_fisken
quote:
Originally posted by rawbound
Lite offtopic detta också kanske. Men jag undrar bara om det inte liras nån house på kryssningarna längre? Kan tilläggas att jag inte känner till alla namnen i Lineupen så kanske kan tänkas att någon av de lirar house. :)

nej mondaybar tror inte det är tillräckligt poppis med house men jag tror att det handlar om att boka rätt dj (david guetta, svenska husmaffia etc) :)
rawbound
Skulle älska att se typ John Digweed, Sasha eller Hernan Cattaneo på en kryssning :)
Laszlo
quote:
Originally posted by rawbound
Skulle älska att se typ John Digweed, Sasha eller Hernan Cattaneo på en kryssning :)

+10514654651564
Laszlo
quote:
Originally posted by mr_fisken
nej mondaybar tror inte det är tillräckligt poppis med house men jag tror att det handlar om att boka rätt dj (david guetta, svenska husmaffia etc) :)

Nja...både ja och nej. De har ju lyckats fylla färjor tidigare med annat än hardstyle & trance-djs...Cattaneo var ju uppskattad som få när han spelade på krysningen för något år sedan...likaså Beyer & co. Ett problem är nog att många av oss housefags är för kräsna och snåla nowadays. En stor houseakt och någon mindre bland en massa trance & hardstyle-djs skulle nog avskräcka många housefantaster från att åka. Och som Monday Bar tusentals gånger påpekat tidigare så vill de ha variation av stilar på sina resor. Detta i takt med att klubbscenen ju faktiskt börjat ta fart på riktigt på fastlandet och det ju bokas rätt bra houseakter titt som tätt överallt i landet så är nog suget heller inte lika stort för folk att punga ut 700 pix för en hyttplats för att få se en, eventuellt ett par intressanta akter. För de pengarna får du inträde för upp till 7 fester på fastlandet. Att de sedan inte går att jämföra med kryssningarna är en sak, men faktum kvarstår dock.

Monday Bar kirrar ju många fester på fastland med högintressanta house- och technoakter. Det är dock inte lönt för oss här nerifrån att åka upp på de eftersom enbart övernattning skulle kosta mer än en kryssningsbiljett.
Daniey
===================================================================

Inför kryssen har en liten "miniintervju" gjorts med TATANKA som avslutar Panorama första kvällen.

Finns på : http://www.liquidsunset.org

More to come....

==================================================================

FredAcler
Speltider:

MONDAY BAR FLOOR
22.00-23.30 : Fred Acler
23.30-01.30 : Marcel Woods
01.30-04.00 : Blank & Jones
04.00-06.00 : Bart Claessen

13.00-15.00 : Steve
15:00-17.00 : Johnny Boy

PANORAMA FLOOR
22.00-00.00 : Fatmenize
00.00-02.00 : Gareth Emery
02.00-04.00 : Barry Connell
04.00-06.00 : Tatanka

12.30-16.00 : Morg & Bakke

SAILORS FLOOR
21.00-23.00 : Jacid

06.00-08.00 : Fredrik Grass
08.00-10.00 : Trust

See ya'll on da dancefloor! ;)
Daniey
En andra intervju inför kryssen är nu uppe på : http://www.liquidsunset.org/

Denna gång är det med Blank & Jones!!! =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Privacy Statement