|
Monday Bar Spring Break Cruise 2007 ..::.. 9 mars (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
MondayBar kontoret :) |
hade jag haft de prylarna på vårt kontor hade jag aldrig fått någonting gjort... |
|
|
| missnightfly |
so see us @ Silja Festival
i hope it will be a great Party ..
no Im sure it will be a great Party...
greetz from Germany |
|
|
| ScuL |
| flyger inom 4 timmar :D |
|
|
| WoberT |
Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka ska med nurå?
Daniey
Fred Acler
Steve
ScuL
Jofawe
WoberT
klart jag ska med :D:D:D .. vet inte om det blir min 11:e eller 12:e kryss nu. |
|
|
| ColinZeal |
Jag ska också med så:
Daniey
Fred Acler
Steve
ScuL
Jofawe
WoberT
ColinZeal
missnightfly:
See you there and prepare yourself for a love parade on a boat! |
|
|
| Crillz0r |
| Hejsan! Är biljetterna slut sålda? Finns ingen info på mondaybar eller här.. Så är lite nyfiken. Tack!! Ett svar ingående skulle va schysst! *bråttom* :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Crillz0r
Hejsan! Är biljetterna slut sålda? Finns ingen info på mondaybar eller här.. Så är lite nyfiken. Tack!! Ett svar ingående skulle va schysst! *bråttom* :D |
Kolla mondaybars forum.. eller ring silja |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by Crillz0r
Hejsan! Är biljetterna slut sålda? Finns ingen info på mondaybar eller här.. Så är lite nyfiken. Tack!! Ett svar ingående skulle va schysst! *bråttom* :D |
kolla på www.tranceclubber.com .. såg flera som sålde biljetter idag.. kolla i spring cruise tråden.. kan ju finnas under säljes också. |
|
|
| mr_fisken |
| akia har du kvar hyttplatserna? |
|
|
| Akia |
Hur var det nu då? Vad var bäst/sämst?
Fick du tag bå biljett, fisken? Missade tyvärr ditt inlägg...:o |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Akia
Hur var det nu då? Vad var bäst/sämst?
Fick du tag bå biljett, fisken? Missade tyvärr ditt inlägg...:o |
nej det fick jag inte men det gör ingenting, har inte råd igentligen ändå :) |
|
|
| Crillz0r |
Tack för era svar! Dock så kunde jag inte fixa skjuts, så det blev inget av denna kryssning. Sen lite struligt att försöka fixa allt precis dagen innan när man bor i Örebro :P!
Så hur var denna kryssning? Det är ju ingen som skriver eftersnack här! Inte heller på monday bar's forum. Jag vill veta vad jag har missat för nåt. :D |
|
|
|
|