return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 
Monday Bar Spring Break Cruise 2007 ..::.. 9 mars (pg. 12)
View this Thread in Original format
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
MondayBar kontoret :)


hade jag haft de prylarna på vårt kontor hade jag aldrig fått någonting gjort...
missnightfly
so see us @ Silja Festival
i hope it will be a great Party ..
no Im sure it will be a great Party...
greetz from Germany
ScuL
flyger inom 4 timmar :D
WoberT
Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka ska med nurå?

Daniey
Fred Acler
Steve
ScuL
Jofawe
WoberT




klart jag ska med :D:D:D .. vet inte om det blir min 11:e eller 12:e kryss nu.
ColinZeal
Jag ska också med så:

Daniey
Fred Acler
Steve
ScuL
Jofawe
WoberT
ColinZeal


missnightfly:
See you there and prepare yourself for a love parade on a boat!
Crillz0r
Hejsan! Är biljetterna slut sålda? Finns ingen info på mondaybar eller här.. Så är lite nyfiken. Tack!! Ett svar ingående skulle va schysst! *bråttom* :D
jofawe
quote:
Originally posted by Crillz0r
Hejsan! Är biljetterna slut sålda? Finns ingen info på mondaybar eller här.. Så är lite nyfiken. Tack!! Ett svar ingående skulle va schysst! *bråttom* :D


Kolla mondaybars forum.. eller ring silja
WoberT
quote:
Originally posted by Crillz0r
Hejsan! Är biljetterna slut sålda? Finns ingen info på mondaybar eller här.. Så är lite nyfiken. Tack!! Ett svar ingående skulle va schysst! *bråttom* :D


kolla på www.tranceclubber.com .. såg flera som sålde biljetter idag.. kolla i spring cruise tråden.. kan ju finnas under säljes också.
mr_fisken
akia har du kvar hyttplatserna?
Akia
Hur var det nu då? Vad var bäst/sämst?

Fick du tag bå biljett, fisken? Missade tyvärr ditt inlägg...:o

mr_fisken
quote:
Originally posted by Akia
Hur var det nu då? Vad var bäst/sämst?

Fick du tag bå biljett, fisken? Missade tyvärr ditt inlägg...:o


nej det fick jag inte men det gör ingenting, har inte råd igentligen ändå :)
Crillz0r
Tack för era svar! Dock så kunde jag inte fixa skjuts, så det blev inget av denna kryssning. Sen lite struligt att försöka fixa allt precis dagen innan när man bor i Örebro :P!

Så hur var denna kryssning? Det är ju ingen som skriver eftersnack här! Inte heller på monday bar's forum. Jag vill veta vad jag har missat för nåt. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 
Privacy Statement