|
Monday Bar Spring Break Cruise 2007 ..::.. 9 mars (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
bra grejer där daniey, kul att läsa och jämföra svaren :)
hmm så b&j är data-djs.. hoppas den ena röjjer medans den andra väljer låtar da :P |
|
|
| jofawe |
| jag ska ju med, såklart! |
|
|
| Akia |
Fick en chock i går - har bara 100:- kvar av lönen :nervous: Jag som inte ens köpt nåt direkt! Så jag måste sälja min kryssningsbiljett :(
2 biljetter till C-hytt finns för 750 kr/st (inkl. bufée), skicka ett PM till mig eller mjz om du är intresserad. |
|
|
| jofawe |
| och jag har blivit sjuk, men ska fan med ändå! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka ska med nurå?
Daniey
Fred Acler
Steve
ScuL
Jofawe |
Synd Akia :( |
|
|
| Laszlo |
| om någon betalar biljetterna så kan jag offra mig och åka ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Snackade med Johnny för en tid sen och tyckte en re:make av nåt från hans tidigare set skulle sitta fint... helst på video!
Sagt och gjort... med lite redigering och med material från Lucia cruise 2006 har Johan Åberg knåpat ihop en grymt nice video!!!
Kommer ni ihåg det här ??????
Spana in den via http://www.liquidsunset.org
LADDADE ÄN ??? |
|
|
| Laszlo |
aaah...var där när han körde robbie-mashupen...skillat värre...satan vilket drag det var!
är det förresten johhny's sov/vardagsrum? (inte det med lasrarna och allt folk förstås :p) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
aaah...var där när han körde robbie-mashupen...skillat värre...satan vilket drag det var!
är det förresten johhny's sov/vardagsrum? (inte det med lasrarna och allt folk förstås :p) |
MondayBar kontoret :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
MondayBar kontoret :) |
Köket ser det ut som :) |
|
|
|
|