return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Monday Bar Spring Break Cruise 2007 ..::.. 9 mars (pg. 11)
View this Thread in Original format
ScuL
Jag ! :D
mr_fisken
bra grejer där daniey, kul att läsa och jämföra svaren :)

hmm så b&j är data-djs.. hoppas den ena röjjer medans den andra väljer låtar da :P
jofawe
jag ska ju med, såklart!
Akia
Fick en chock i går - har bara 100:- kvar av lönen :nervous: Jag som inte ens köpt nåt direkt! Så jag måste sälja min kryssningsbiljett :(

2 biljetter till C-hytt finns för 750 kr/st (inkl. bufée), skicka ett PM till mig eller mjz om du är intresserad.
jofawe
och jag har blivit sjuk, men ska fan med ändå!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka ska med nurå?

Daniey
Fred Acler
Steve
ScuL
Jofawe


Synd Akia :(
Laszlo
om någon betalar biljetterna så kan jag offra mig och åka ;)
SteveTranz4ever
Snackade med Johnny för en tid sen och tyckte en re:make av nåt från hans tidigare set skulle sitta fint... helst på video!
Sagt och gjort... med lite redigering och med material från Lucia cruise 2006 har Johan Åberg knåpat ihop en grymt nice video!!!

Kommer ni ihåg det här ??????

Spana in den via http://www.liquidsunset.org

LADDADE ÄN ???
jofawe
wickeeeed!
Laszlo
aaah...var där när han körde robbie-mashupen...skillat värre...satan vilket drag det var!

är det förresten johhny's sov/vardagsrum? (inte det med lasrarna och allt folk förstås :p)

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
aaah...var där när han körde robbie-mashupen...skillat värre...satan vilket drag det var!

är det förresten johhny's sov/vardagsrum? (inte det med lasrarna och allt folk förstås :p)

MondayBar kontoret :)
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
MondayBar kontoret :)


Köket ser det ut som :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Privacy Statement