|
Monday Bar Spring Break Cruise 2007 ..::.. 9 mars (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| lucky number 13 :nervous: |
|
|
| SteveTranz4ever |
13 kryssningar är respekt!

Hardstyle DJ bokad och klar... tillkännages snart i nästa MondayBar nyhetsmail!
Han har spelat på Qlimax....:gsmile: |
|
|
| mr_fisken |
| mm det blir en tung snubbe :D hoppas mondaybar provar köra hardstylen på stora golvet, kul o se den feta basen skaka rutorna |
|
|
| SteveTranz4ever |
För er hardstyle fraks!
TATANKA är bokad !!!
Full line-up i första posten! |
|
|
| jofawe |
| Jag förstår inte denna jäkla hysteri på alla jävla hardstyle djs... De borde döpa om kryssningarna till bitchbar cruises.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
Jag förstår inte denna jäkla hysteri på alla jävla hardstyle djs... De borde döpa om kryssningarna till bitchbar cruises.. |
Vad menar du? Alla som är så superkåta på HS-DJs ?
Det är ju den stora flugan... och smaken är ju som baken...
Själv föredrar jag trance framför HS... |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by jofawe
Jag förstår inte denna jäkla hysteri på alla jävla hardstyle djs... De borde döpa om kryssningarna till bitchbar cruises.. |
ha ha |
|
|
| jofawe |
| Klart smaken är som baken, men det spelas ju hs överallt på båtjäveln, nån jäkla måtta får det vara.. Nästan så jag skiter i denna, hade det inte varit för b&j så.. Kryssningarna har alltid varit en bra blandning av stilar, men nu.. Nä |
|
|
| Akia |
| Jag gillar alla stilar så länge det är melodiskt. Bra att dem blandar! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Klart smaken är som baken, men det spelas ju hs överallt på båtjäveln, nån jäkla måtta får det vara.. Nästan så jag skiter i denna, hade det inte varit för b&j så.. Kryssningarna har alltid varit en bra blandning av stilar, men nu.. Nä |
+1 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
Klart smaken är som baken, men det spelas ju hs överallt på båtjäveln, nån jäkla måtta får det vara.. Nästan så jag skiter i denna, hade det inte varit för b&j så.. Kryssningarna har alltid varit en bra blandning av stilar, men nu.. Nä |
Man kan ju nästan säga detsamma om festerna i trapphusen... knappt så folk lämnar dem för den stora festen på dansgolven!
Men det är väl lite så att alla vi ha den röjjigaste, ballaste förfesten som alla stannar till och steppar till lite... inte samma variation som det var förr...
Men jofawe... du glömmer ju att även jag ska spela... :D
HS är röjjigt men saknar en emotionell känsla... eller ja... de ska isf. vara bärsärkagångs-känslor!
Lite kul är också att det alltid vart lite så att de som diggar hårdare musiken dissar den mjukare... Minns förr när techno/mangeltechno var stor... dom dissade trance oftast... |
|
|
| MondayBar |
| quote: | Originally posted by jofawe
Klart smaken är som baken, men det spelas ju hs överallt på båtjäveln, nån jäkla måtta får det vara.. Nästan så jag skiter i denna, hade det inte varit för b&j så.. Kryssningarna har alltid varit en bra blandning av stilar, men nu.. Nä |
Jofawe:
Vad är det du saknar denna gång? Att vi har en (av 16) hardstyle-dj som avslutar i Panorama dag 2 är väl inte så farligt. Det är ju massvis som önskar det. Vi kör musikstilar som våra gäster ber oss att boka och som fungerar.
Sen har vi i princip lagt av med house på kryssningarna. Det beror på att det är allt färre som vill ha det helt enkelt. De sista gångerna vi har haft stora housejockeys på kryssningarna har vi haft halvtomma golv. |
|
|
|
|