|
Monday Bar Spring Break Cruise 2007 ..::.. 9 mars (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| MondayBar |
Rebel 9:
Jag har försökt vara så tydlig som möjligt, men du verkar mest argumentera för sakens skull och förvränger det jag skriver för att passa dina egna argument (har t ex aldrig skrivit att vi bokar djs efter DJ Mags lista, däremot är det en bra referens på vad som faktiskt är populärt).
Åk på kryssningen, eller strunta i det, oss gör det detsamma. Det finns tillräckligt med folk som tycker det är kul och bidrar med bra tips på djs mm så att vi kan fortsätta ett bra tag framöver.
/Staffan, Monday Bar |
|
|
| Vizay |
Rebel: vill bara inflika en liten sak, i dag är det inte många DJ's som främst är kända och populära pga. sina DJ-sets utan det är oftast produktionerna som avgör. Vare sig det är rätt eller fel att det ska vara så är det den verklighet vi lever i och hur vackert det än må vara att försöka ändra på det så tror jag tyvärr inte du kommer lyckas så varför slösa energi på att försöka och bli negativ och bitter på kuppen?
nog om det nu, när MB ändå postar här så kan jag ju höra lite. Hur gick tanken kring futurelounge? Är det ett koncept ni skippar tillfälligt eller för en längre tid framöver? :)
Tycker ni ska ta vara på det på något sätt iaf eftersom det ger oss som inte har ett namn ännu en liten chans att få sjysta spelningar iaf, betyer väldigt mycket för svenen som helhet eftersom det av och till dyker upp grymma talanger :) |
|
|
| PoiZoN |
Tur att man hann fixa biljetter från CUM i tid då :
MondayBar: Hur många biljetter har ni sålt nu, har ni någon koll på det? |
|
|
| MondayBar |
På CUM ca 500
På Ticnet - vet ej, men det är säkert ett par hundra till (det är Berns som håller i det)
/s |
|
|
| MondayBar |
| quote: | Originally posted by Vizay
nog om det nu, när MB ändå postar här så kan jag ju höra lite. Hur gick tanken kring futurelounge? Är det ett koncept ni skippar tillfälligt eller för en längre tid framöver? :)
Tycker ni ska ta vara på det på något sätt iaf eftersom det ger oss som inte har ett namn ännu en liten chans att få sjysta spelningar iaf, betyer väldigt mycket för svenen som helhet eftersom det av och till dyker upp grymma talanger :) |
Vi kör inte Future Lounge varje gång, utan ca varannan för att inte trötta ut konceptet. Sen vill vi också att de som spelar ska få bra speltider så att det är värt besväret. Inget är spikat ännu, men vi kommer troligtvis att köra FL till nästa kryss..
/Staffan |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by PoiZoN
Tur att man hann fixa biljetter från CUM i tid då :
MondayBar: Hur många biljetter har ni sålt nu, har ni någon koll på det? |
Monday Bar XL - Ferry Corsten :) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Vizay
Rebel: vill bara inflika en liten sak, i dag är det inte många DJ's som främst är kända och populära pga. sina DJ-sets utan det är oftast produktionerna som avgör. Vare sig det är rätt eller fel att det ska vara så är det den verklighet vi lever i och hur vackert det än må vara att försöka ändra på det så tror jag tyvärr inte du kommer lyckas så varför slösa energi på att försöka och bli negativ och bitter på kuppen?
|
ack jag vet :/ se bara på DJ Mag listan där det finns flera producenter som aldrig har DJat någonsin. |
|
|
| MondayBar |
| quote: | Originally posted by RebeL9
ack jag vet :/ se bara på DJ Mag listan där det finns flera producenter som aldrig har DJat någonsin. |
Vilka då? |
|
|
| PoiZoN |
Haha vafan, hur lyckas jag skriva i fel tråd :P |
|
|
| Kvicket |
Kan och bör väl tilläggas att rebel9 alltid vad jag vet är väldigt negativ. Låter lite som många tycker om mig också iofs :)
Hur som helst så mondaybar, tycker ni har lyckats riktigt bra inför den här kryssningen just när det gäller att ha flera genrer representerade. Sen kanske jag inte helt håller med om att trance-djs "funkar bäst" detta då jag tycker det har varit totalt smockat specielt på Dana. Känns som att det var ganska fullt även när Stenis lirade och Scul.
Skitkul iaf med tatanka, uppskattas verkligen! (synd bara att man inte kan just dom datumen)
Vore även kul om man lite offtopic kunde få svar på hur det blir med mondaybar hardnights eller vad det var ni skrev i en tråd på tc, blir det något av det? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Kan och bör väl tilläggas att rebel9 alltid vad jag vet är väldigt negativ. Låter lite som många tycker om mig också iofs :)
|
:nervous: |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Kan och bör väl tilläggas att rebel9 alltid vad jag vet är väldigt negativ. Låter lite som många tycker om mig också iofs :) |
Jag tycker bara det är skönt när folk har olika åsikter. Folk i allmänhet, alltså inte bara på detta forum, tar meningsskiljaktigheter alldeles för personligt :S
Och sen måste jag säga att jag gillar att Rebel9 provocerar fram debatten om att det är duktiga DJs man som bör bokas och inte producenter.. Även om man bör vara tacksam för de eldsjälar som håller scenen vid liv så är jag grymt frustrerad och trött på att höra medelmåtta producenter snurra skivor..
Sen kan man väl alltid lägga fram saker på ett mer eller mindre snyggt sätt :) Och sen kan man ju diskutera om detta passar in i denna tråden också :p
Mina två ören!
Hoppas kryssen blir najs för er som ska på den :) |
|
|
|
|