return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Sensation 2007 (pg. 10)
View this Thread in Original format
Muppy
Is die mason nou echt zo goed of is dit een typisch geval van: heeft een hit dus mag overal op komen drijven?
Desperado22
I would say its the same with fedde le grand.... he has also till now one big hit and now he can play where and when we wants...
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Muppy
Is die mason nou echt zo goed of is dit een typisch geval van: heeft een hit dus mag overal op komen drijven?

Ik heb me op het bevrijdingsfestival in Groningen meer dan uitstekend vermaakt met Mason. Lekker setje was dat.

Viool niet gezien
Djeebie
Zowel Mason als Fedde Le Grand lopen al jaren mee en hebben het nu eindelijk voor elkaar door hun hit dat er deuren opengaan die eerder gesloten bleven. Cool voor die gasten dus dat het eindelijk gelukt is :)

En voor wat betreft geen trance op Sensation: het gaat toch volgens ID&T al jaren om Sensation zelf en niet om de muziek? Daarbij komt dat house gewoon populairder is dan trance op het moment. Simpel rekensommetje dus.
Zand|Man
Ik heb mason een aantal keren horen draaien en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet kouder of warmer van word. Tegenvallende dj dus.
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Djeebie
Zowel Mason als Fedde Le Grand lopen al jaren mee en hebben het nu eindelijk voor elkaar door hun hit dat er deuren opengaan die eerder gesloten bleven. Cool voor die gasten dus dat het eindelijk gelukt is :)

En voor wat betreft geen trance op Sensation: het gaat toch volgens ID&T al jaren om Sensation zelf en niet om de muziek? Daarbij komt dat house gewoon populairder is dan trance op het moment. Simpel rekensommetje dus.

En zolang "het volk" de kaarten en masse blijft kopen zonder dat uberhaupt bekend is wie er gaat draaien maakt het ook geen zak uit wie ze er neer zetten.
Muppy
quote:
Originally posted by Djeebie

Ja ik wist dat Fedde al langer bezig was, maar van Mason had ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord...:nervous:
Frenkieee
quote:
...while he had just started to study Music Composition and Performance. He finished 4 years later, cum laude and received an award for from the Dutch Royal Family for his graduation.

Dat doen niet veel mensen hem na ;)
Asperge
Mason is zeker een goede dj, heb hem 2x gezien en dat beviel me prima. Bovendien is het een erg relaxte gast, nam beide keren leuk de tijd om even een babbeltje te maken :) (waarschijnlijk was hij zelf ook verbaast over het feit dat er bij een studentenfeest "kenners" rondliepen :p )
Marcin777
it's June 7th. 1 month to go. no official website. no official lineup. what the hell is going on at ID-T ? this is ridiculous

*~LiSa-LoO~*
quote:
Originally posted by Marcin777
it's June 7th. 1 month to go. no official website. no official lineup. what the hell is going on at ID-T ? this is ridiculous

agreed.
Marcin777
http://www.sensation-white.cz/

this was in Prague few days ago.

they had David Guetta, Armin van Buuren, Gabriel & Dresden, and Sander van Doorn in the lineup.

pretty sick lineup if you ask me. I don't think we're gonna get anything close to that on the 7th in Amsterdam
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement