|
Sensation 2007 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by *~LiSa-LoO~*
as well as Extrema possibly - if I can find tickets! Then I'm off to Ibiza :) |
Every now and then people are offering them for fairly reasonable prices.. |
|
|
| *~LiSa-LoO~* |
| quote: | Originally posted by basd
Every now and then people are offering them for fairly reasonable prices.. |
hopefully i'll find 2! jenn (magikb) suggested looking around at dv. |
|
|
| neoxiatec |
ja wat bij emerson gebeurde was een raadsle wij d8en iets met cd speler:s of dat er een fout was met de uitzending en dat regie een plaat opzette.. zo leek het. en opeens draaide hij zelf weer, dat was wel lekker, mar limb bizkit draaien? no way die gast is de flop van de avond!
Show +++
zweer ++
idd niet te druk :)
eerste 4 vond ik persoonlijk het best.
met flg en megamix als hoogtepunt!
volgend jaar maar netjes weer trance dj's want dit decor had machtig geweest als die muziek er bij kwam.
wat op viel: geen anthem, denk persoonlijk door dat komt omdat vrij laat pas rond was, wat als gevolg had niet een dj die een anthem kon maken. dnek ik
guetta heb ik ook van genoten, vond hem veel beter dan vorig jaar.
maar die meningen word niet door mij gedeelt.
opzich heeft sensation kwa decor en show het beter gedaan dan vorig jaar |
|
|
| robbiej |
| any videos from the event?? |
|
|
| Chryz707 |
| Yes what Robbie Said, any videos and how about pics.... |
|
|
| mindcrash |
| quote: | Originally posted by robbiej
any videos from the event?? |
Hier zijn video's:
VIDEO |
|
|
| Siesta |
| jezus wat een vet decor en licht |
|
|
| neoxiatec |
| zoals ik al zei decor en licht was uber geweest voor trance feestje :) maar daar niet om heb ik me best vermaakt op de muziek |
|
|
| robbiej |
| eeeeeeeeeeeeeexxxxcelllent :D |
|
|
| basvh |
Zwaar mooie aankleding afgaand op de fotos en videos. Echt dik hoor!!!
Tracklistjes zien er ook dik in orde uit. Hier en daar een hitje, een onbekende eneen klassieker.Natuurlijk af en toe beetje cheesy en pannekoek maar dat was te verwachten met deze line-up en populariteit. Geen idee hoe het overkwam in de zaal en ben benieuwd naar reacties van mensen die juist van house houden ipv alle trancerts. |
|
|
| Fkwebeman |
Ziet er goed uit. Heb inmiddels ook 2 setjes mogen beluisteren. (Mason & Fedde)
moet zeggen dat ik me uitstekend zou hebben vermaakt op Sensation bij deze sets. Lekker lekker.
Mason staat al lekker te blazen in de auto. :crazy: |
|
|
|
|