|
Sensation 2007
|
View this Thread in Original format
| TripleB |
| het is wat vroeg, I know :D maar het schijnt zijn de voorbereidingen al volop aan de gang, weet iemand er iets meer over? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by TripleB
het is wat vroeg, I know :D maar het schijnt zijn de voorbereidingen al volop aan de gang, weet iemand er iets meer over? |
7 en 14 juli. Kaartverkoop start op 10 maart (en eindigt voor White dan ook).
Hou verder id-t.com maar in de gaten, hier vindt toch niemand het interessant. En met recht. |
|
|
| Remy D |
| wit is al uitverkocht :eek: |
|
|
| TripleB |
| quote: | Originally posted by basd
hier vindt toch niemand het interessant. En met recht. |
lol :D hoe bedoel je ? |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by TripleB
lol :D hoe bedoel je ? |
kom je vanzelf wel achter als je er geweest bent:whip: |
|
|
| TripleB |
| quote: | Originally posted by Muppy
kom je vanzelf wel achter als je er geweest bent:whip: |
denk je ? Ik ben naar Black geweest in '04,'05 en '06 en de Belgische edities van White in '05 en '06... Wat is je punt?? |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by TripleB
denk je ? Ik ben naar Black geweest in '04,'05 en '06 en de Belgische edities van White in '05 en '06... Wat is je punt?? |
dat sensation een beetje van het niveau van de samson & gert show is?
:D |
|
|
| TripleB |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
dat sensation een beetje van het niveau van de samson & gert show is?
:D |
oké, als jij dat zegt is dat zeker waar !! :D |
|
|
| eieregooie |
90% van de Nederlandse TA-ers onderschrijft dat wel denk ik. :p
Bovendien is de ArenA zo'n beetje de slechtste locatie waar ik ooit geweest ben. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by eieregooie
90% van de Nederlandse TA-ers onderschrijft dat wel denk ik. :p
|
En daarvan ging 70 % naar 2 feesten of minder per jaar dus in mijn ogen geen recht tot spreken.. Maarja ik hoor bij die 10% en heb me vaak genoeg vermaakt op Sensations |
|
|
| eieregooie |
Lol, volgens mij werkt het andersom... Als je naar weinig feesten gaat, ben je niet veel gewend / weet je niet wat je mist, en ben je derhalve sneller tevreden.
Maar goed... uiteindelijk is het allemaal subjectief natuurlijk. Sensation is niet voor niets zo populair. |
|
|
| Remy D |
| Ik doelde meer op de mensen die alles afkraken terwijl ze zelf feesten/dj's beoordelen op live setjes en zelf niet aanwezig waren |
|
|
|
|