|
Sensation 2007 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by Marcin777
it's June 7th. 1 month to go. no official website. no official lineup. what the hell is going on at ID-T ? this is ridiculous |
And the worst thing is: they can pull it off, since each and every year, there are enough gullible sheep buying tickets anyway. They don't give a . |
|
|
| Desperado22 |
Lineup:
Mason
Erik E
David Guetta
Megamix
Fedde le Grand
Darren Emerson
Junior Jack & Kid Creme
Deluxe Areas:
Louke
Joey Daniel
Ricky Rivaro
Marnix
Lucien Foort
Funkerman
Roger Martinez
Mikeal
Jody San
Chuckie
Erik E
Dunca de la Funk
DJ Lin
Groove Addicts
Isis
Miss Nine
http://www.sensation-white.nl/ |
|
|
| Ultravibe! |
| Overal in Europa dikke line-ups met Sensesjen en in NL dit!:tongue3 |
|
|
| Marcin777 |
| quote: | Originally posted by Desperado22
Lineup:
Mason
Erik E
David Guetta
Megamix
Fedde le Grand
Darren Emerson
Junior Jack & Kid Creme
Deluxe Areas:
Louke
Joey Daniel
Ricky Rivaro
Marnix
Lucien Foort
Funkerman
Roger Martinez
Mikeal
Jody San
Chuckie
Erik E
Dunca de la Funk
DJ Lin
Groove Addicts
Isis
Miss Nine
http://www.sensation-white.nl/ |
this is the best ID-T can come up with ? after selling cose to 40,000 tickts ? no more SW for me. waste of money (IMO). :mad: :mad: |
|
|
| Marcin777 |
| quote: | Originally posted by basd
And the worst thing is: they can pull it off, since each and every year, there are enough gullible sheep buying tickets anyway. They don't give a . |
u're right. they don't give a f*ck anymore. just look at the lineup LOL |
|
|
| neoxiatec |
op zich hoor je mij niet klagen over het feest maar had toch wel graag 1 trance dj gehad....
60€ aan house en club....
zo moelijk is het toch niet? |
|
|
| Fresh Prince |
| quote: | Originally posted by Desperado22
Lineup:
Mason
Erik E
David Guetta
Megamix
Fedde le Grand
Darren Emerson
Junior Jack & Kid Creme
Deluxe Areas:
Louke
Joey Daniel
Ricky Rivaro
Marnix
Lucien Foort
Funkerman
Roger Martinez
Mikeal
Jody San
Chuckie
Erik E
Dunca de la Funk
DJ Lin
Groove Addicts
Isis
Miss Nine
http://www.sensation-white.nl/ |
House fest? :stongue:
I was in Prague last weekend, great party... here's my pics
http://fp.badne.ws/062007/02/SW/ |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by neoxiatec
op zich hoor je mij niet klagen over het feest maar had toch wel graag 1 trance dj gehad....
60€ aan house en club....
zo moelijk is het toch niet? |
Dit zijn dj's die je allemaal op goedkopere feesten kan zien(uitgezonderd Emerson)...60 euro vink echt veel hiervoor!Blij dak geen kaart heb:o |
|
|
| Loraine |
| Op Marktplaats staan >520 advertenties van mensen die kaarten van Senseo Wit aanbieden...should say enuf :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| neoxiatec |
| noh dat voor van de 40.000 ;) valt nog mee |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by neoxiatec
noh dat voor van de 40.000 ;) valt nog mee |
Scheelt voor de naar schatting 35.000 resterende bezoekers iig weer minuten wachten bij de drink & foodcourts :o
Ik vond het destijds met 30.000 man al te druk in de ArenA :nervous: |
|
|
|
|