return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Sensation 2007 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ouwe Dwaas
the line-up for Sensation Black is announced:

Scot Project
Luna
Dana
Black Identity (live)
Zany
Vince
Outblast & Promo
Angerfist (live)
MC Ruffian

and this is the trailer:

Sensation Black 2007 Trailer
TripleB
ziet der vooral enorm HARD uit :D
zelfs nog een schepje meer dan andere edities...

Waar is trouwens de Megamix?
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by TripleB
ziet der vooral enorm HARD uit :D
zelfs nog een schepje meer dan andere edities...

Waar is trouwens de Megamix?


dat had ID&T ook al aangekondigd dat deze Black harder zou worden dan alle voorgaande edities.

The Megamix is er gewoon.
Als ID&T de line-up bekend maakt, noemen ze nooit de Megamix.
want het is geen DJ he :D
TripleB
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
dat had ID&T ook al aangekondigd dat deze Black harder zou worden dan alle voorgaande edities.

The Megamix is er gewoon.
Als ID&T de line-up bekend maakt, noemen ze nooit de Megamix.
want het is geen DJ he :D


Daar ben ik toch niet zozeker van... Op de officiële affiche staat ie er ook niet op, en daar moest het normaalgezien toch opstaan.
Nou jah :-)
MikeVee
Vince komt een early rave/oldskool setje spelen; dat is met andere woorden een live gemixte megamix :crazy: :toocool:
Siesta
quote:
Originally posted by MikeVee
Vince komt een early rave/oldskool setje spelen; dat is met andere woorden een live gemixte megamix :crazy: :toocool:


huh ik hoor elke gabber juist dat hij de beste dj qua SKILLS is. maar hij is dus een faker?
MikeVee
quote:
Originally posted by Siesta
huh ik hoor elke gabber juist dat hij de beste dj qua SKILLS is.


ja dat is zo. :)

[/quote]
maar hij is dus een faker? [/QUOTE]

neen, denk dat je niet goed leest.

Vince zal aan hoog tempo hitjes mixen. Net zoals de megamix een verzameling van een massa hitjes in korte termijn. Enkel zal hij het live doen.
Op een uur speelt hij zonder de minste problemen en zonder mixfouten immers gemakkelijk 30 platen/uur en meer (vb: http://docs.google.com/Doc?id=df4z375f_19f29vpz onderaan de pagina)
jp
http://www.youtube.com/watch?v=nsBueHuWkFc

:disbelief
Asperge
quote:
Originally posted by jp
http://www.youtube.com/watch?v=nsBueHuWkFc

:disbelief


Heel de Arena zat toen oop op de grond, dat was best geetig:p
Muppy
Ze hebben duidelijk geleerd van vorig jaar denk ik hehe...

Ziet er idd hard uit, maar dat was al bekend gemaakt en eigenlijk ook wel logisch:o

snatters
BUMP.

Any word yet about White's line-up??

Thanks
narcism
quote:
Originally posted by jp
http://www.youtube.com/watch?v=nsBueHuWkFc

:disbelief


:haha: :haha: :haha: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement