return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 
Sensation 2007 (pg. 16)
View this Thread in Original format
neoxiatec
last year ther where plenty off, i thin most people come around 21.00-22.00
Desperado22
*Laatste eventinfo Sensation White 2007*

Aanstaande zaterdag is het zover. Om 21.00 uur opent de Amsterdam ArenA haar deuren voor 40.000 in het wit gehulde gasten. Op dit moment zijn er nog 700 man aan het werk om de ArenA om te bouwen tot de World’s Leading Dance Event. Het decor is dit jaar absoluut mind blowing, dus reken erop dat Sensation White 2007 al je verwachtingen gaat overtreffen!

Line up Sensation White:

23:00-0:05 Mason
0:05-01:20 Fedde Le Grand
1:20-02:35 Erick E
2:35-03:15 MEGAMIX
3:15-04:30 David Guetta
4:30-05:45 Darren Emerson
5:45-07:00 Junior Jack and Kid Créme

Overige Sensation info:

Entree:
Het is erg belangrijk door de ingang naar binnen te gaan die op je kaart vermeld staat. Er wordt uitsluitend met barcodes gewerkt dus de entreepoort zal niet reageren indien je in de verkeerde rij plaats hebt genomen. Het is dus belangrijk voor je eigen veiligheid, maar ook voor die van de andere bezoekers, om uitsluitend in de rij te gaan staan die op jouw entreekaart staat vermeld. De deuren van de ArenA zijn vanaf 21.00 uur geopend voor bezoekers.



Aanvang show:
Om uiterlijk 23.00 uur zal de show starten. Om alle bezoekers op tijd binnen te hebben, gebruiken we drie extra entrees zodat de wachttijden minimaal zijn.

Dresscode:
Tijdens Sensation White geldt er een dresscode voor witte kleding. Wanneer je niet volledig in het wit bent wordt de toegang geweigerd. Schoenen mogen wel afwijkend zijn van de dresscode.

Minimum leeftijd:
De minimum leeftijd voor Sensation is achttien jaar. Ook 'onder begeleiding' is het NIET toegestaan om het evenement te bezoeken als je jonger bent dan achttien. Hier wordt streng op gecontroleerd door verschillende instanties en bij overtreding wordt de toegang ontzegd.

Garderobe:
Aangezien de Amsterdam ArenA geen geschikte locatie heeft voor het inrichten van een garderobe is deze net als voorgaande jaren niet aanwezig. Wel hebben we lockers geplaatst op het ArenA-deck die je tegen betaling van vijf euro kunt huren. Deze lockers bieden genoeg ruimte voor ruim twee jassen.

Valse tickets:
We raden bezoekers ter zeerste af om kaarten voor de deur van de ArenA te kopen. De kans dat deze kaarten niet echt zijn, of al gebruikt door andere bezoekers en dus al zijn gescand is erg groot, dus voorkom oplichterij en teleurstelling en koop deze kaarten niet!

Drugsbeleid:
Softdrugs (hash en wiet) tot 5 gram voor eigen gebruik zijn gedoogd. Harddrugs zijn verboden tijdens het evenement. Indien je dus toch harddrugs meeneemt naar Sensation zullen deze worden ingenomen door de politie en zal je altijd de toegang worden geweigerd (ook met 1 pilletje). De politie zal deze avond met drugshonden aanwezig zijn om bezoekers te controleren. Aan de hand van de hoeveelheid die je bij je hebt zal er vervolgens door de Officier van Justitie worden besloten of je wordt vervolgd. Wij adviseren dus iedereen om absoluut geen harddrugs mee te nemen naar de Amsterdam ArenA om problemen en teleurstelling te voorkomen.

Betalen in de ArenA:
In de ArenA zijn eten en drinken verkrijgbaar tegen betaling met de zogenaamde ArenA-card. Deze ArenA-cards kun je kopen bij verschillende kassa’s en automaten verspreid door de hele ArenA. Op de markt en bij de Lockers kun je wel met contant geld betalen. De ArenA-cards zijn verkrijgbaar in 10, 20 en 50 euro.

Sensation White merchandise:
Sensation White heeft een unieke collectie gemaakt met oa t-shirts, jackets en hoody’s. Deze collectie van hoogwaardige kwaliteit is verkrijgbaar op de 1ste ring van de ArenA aan de zuid en noord kant. Ook is er een grote stand geplaatst op het ArenA-deck, vlakbij het veld.

Fotocamera’s:
Het is niet toegestaan om spiegelreflex camera’s mee te nemen. ‘Gewone’ digitale camera’s zijn wel toegestaan.

REISINFORMATIE:
Per auto:
Bereikbaarheid Amsterdam ArenA per auto:
Vanaf aanstaande zaterdag 7 juli starten de onderhoudswerkzaamheden aan de A9 tussen Holendrecht en Badhoevedorp. Deze werkzaamheden gaan door tot medio augustus. Eenieder dient rekening te houden met omleidingroutes en langere reistijden in de spits en rondom evenementen. Ook is af- en toerit s111 A9 (Holterbergweg-Muntbergweg-AMC) tot medio augustus afgesloten ivm onderhoudswerkzaamheden. Ook hier zal men hinder van ondervinden.

Onderstaand vind je alle OV reisinformatie om zo snel en zo veilig mogelijk weer thuis te komen.



Taxi:
De taxistandplaats bevindt zich naast de “Pbus”. Daar kun je 's nachts een taxi nemen naar elke gewenste bestemming.

Metro:
Vanaf Strandvliet/ArenA:
Eerste metro lijn 54 richting Centraal Station vertrekt om 07:36 uur. Lijn 54 zal met een hogere frequentie rijden dan normaal.
Lijn 50 rijdt niet vanwege werkzaamheden.



Trein:
Zie onderstaand het treinschema voor 8 juli vanaf Duivendrecht. Richting Eerste trein Tweede trein Let op!
Amersfoort
06:40 08:06 via A'dam CS
Assen
06:40 08:06 -
Den Haag
06:40 07:10 -
Den Helder
06:40 08:04 -
Eindhoven
07:41 08:11 via A'dam CS
Enschede
06:40 08:06 -
Leeuwarden
06:40 08:06 -
Nijmegen
07:41 07:59 via A'dam CS
Rotterdam
06:40 08:04 -
Schiphol/Leiden
06:10 06:40 -

Utrecht
07:41 07:59 via A'dam CS

De NS zal zondag 8 juli tussen 07:00 en 09:00 uur pendeltreinen inzetten tussen Duivendrecht en A'dam CS.

Pendelbussen:
Tijdens Sensation zullen er tussen 01.30 en 07.30 uur pendelbussen rijden tussen Amsterdam ArenA en het Centraal Station in Amsterdam. De pendelbussen zullen vertrekken tegenover ingang D (De Passage) van de Amsterdam ArenA.
vishznu
i jus wanted to find out am i allowed to wear black shoes or shoes other then white? or must i wear white shoes? really need to know asap as i will be flying to amsterdam tom morning..thanks guys
Frenkieee
Clothing must be white, shoes may deviate from the dresscode.

So, yes, black shoes are allowed.
Desperado22
and this could be the livestream of this year.

http://www.webradiospijkenisse.nl/
vishznu
thanks for the info frankiee..
*~LiSa-LoO~*
Another dress code question - what about black purses? I'm wearing all white - down to the shoes. But I have a small black purse that I'm going to put over my shoulder...I couldn't find a suitable white one anywhere. Will that be allowed? I don't want to bank on a locker.
NYTDDS
quote:
Originally posted by FunkySimon
De megamix van 2007 is ook al bekend (This will be the megamix of sensation white 2007)

Ik zie ook iets met een boom op de voorkant van de CD misschien heeft die boom iets met het thema te maken?

Heb al deze info trouwens van partyflock btw

1. Benjamin Bates - The Next Big Thing
2. Splittr - All Alone (Original Mix)
3. Basic Bastard - Razorsharp
4. DJ DLG & Laidback Luke - Ambition
5. Greg van Bueren & DJ Jeroenski & Roog van Bueren - Your Mind Is Twisted
6. Funkerman & Fedde Le Grand - Wheels In Motion (Original Mix)
7. Junior Jack - See You Dancin' (Original mix)
8. De Souza & Shena - Guilty (Radio Edit)
9. DJ Delicious & DJ Errik - We Won't Stop
10. Plato - Haah!


http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...1&lgl_Section=1

:D



I Love a pretty Lady who leeks info =)
NYTDDS
OK. So Lemme get this straight (seeing how I've probably been killed on WoW while I've been typing on here).

No Video Stream, Limited Coverage from Radio 538, no other stream.

DAMN YOU ID-T! You Corperate Tards! I wait every year to watch and/or listen to Sensation........ and now, what I've waited for this enitre year..... is crap... Udder CRAP! I wanna meet the morons in Marketing who ed this one up.



**EDIT** NO ING WONDER! Radio 538 is also doing Live Earth... GOD DAMNIT! IM GONNA KILL AL GORE!!!
Desperado22
Once again..... wait and see. Maybe is this link later okay.

http://www.webradiospijkenisse.nl/

NYTDDS
quote:
Originally posted by Desperado22
Once again..... wait and see. Maybe is this link later okay.

http://www.webradiospijkenisse.nl/


I'll try and wait :( but I really hope something pulls through.
Frenkieee
quote:
Originally posted by Desperado22
Once again..... wait and see. Maybe is this link later okay.

http://www.webradiospijkenisse.nl/

quote:
Aanstaande zaterdag 07-07-2007 dan is het het zover.
Live vanuit de Amsterdam Arena zal het geheel complete evenement van ID&T (Sensation White) worden uitgezonden.

De teststream zal starten om 20.00uur.
En rond 21.00uur zullen we live overschakelen via een direct beschikbare adsl verbinding naar de Amsterdam Arena waar het feest zal losbarsten.

Wees er snel bij, want de connectie laat hooguit 1000 luisteraars toe voor een optimale verbinding.
Wij wensen jullie alvast veel luisterplezier toe!!!


The whole event will be broadcasted. The teststream will start at 8PM. Around 9PM they'll switch to a directly available ADSL-connection to the Amsterdam Arena. Be there quick, the connection allows only 1000 listeners.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 
Privacy Statement