|
Sensation 2007 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
| Leuke line up best wel |
|
|
| magrec |
| Denk dat roger net zoals miss nine in 1 van de de kleine vipzalen zal draaien. |
|
|
| The_G0dfather |
| Lol, ook de nederlandse sensation moet eraan geloven...david guetta... |
|
|
| neoxiatec |
| vaste act bijna op alle sensations, zal wel een deal zijn ofzo ach jah, je hoort mij niet klagen zo lang hij lekker draait |
|
|
| Frenkieee |
| Zo lang hij maar niet weer 2x Love Don't Walk Away gaat draaien :o |
|
|
| mzurimtoto |
| plse tell me some trance dj will be in the line-up!!!! |
|
|
| narcism |
| quote: | Originally posted by mzurimtoto
plse tell me some trance dj will be in the line-up!!!! |
:haha: :haha: |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by mzurimtoto
plse tell me some trance dj will be in the line-up!!!! |
No, they are in a big stadion with 50.000 people and then they gonna play house/club :stongue: |
|
|
| Flathead |
Apparently its
david guetta
darren emerson
fedde le grand
erick e
mason
junior jack and kid creme
It was announced in a street press magazine here in Sydney, Australia
However...
Mason has it on his website - http://www.dj-mason.com/
Junior Jack has it on his Myspace too http://www.myspace.com/juniorjack |
|
|
| dj_spare |
| ben je mooi klaar mee als trens liefhebber |
|
|
| Siesta |
als houseliefhebber kan je je vingers er bij af likken!. Junior Jack and Kid Creme :eyes:
Mason is btw ook maar een schijntje voor Sensation, 1250 ofzo kost ie in NL |
|
|
| AxePlode |
| begint hij ook weer als een gek op z'n viool te spelen wat als je het mij vraagt echt nergens op slaat... |
|
|
|
|