return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Sensation 2007 (pg. 2)
View this Thread in Original format
M_Peror
Ben afgelopen jaar geweest en 't is deels waar: de Arena is een grote galmbak dus het geluid was niet best en ook de muziekstijl die werd gedraaid was net niet helemaal mijn ding. Dus als ik alleen op setjes was afgegaan had ik 't waarschijnlijk ook niks gevonden. En om de commercie kun je er ook al niet heen.

En toch, er hangt wèl een gave sfeer in die Arena op dat moment en ik heb dan ook een topnacht gehad. Dus mij hoor je niet meer mopperen over Sensation.

(Alleen die groene klojo met z'n dreamcatcher mogen ze dit jaar absoluut schrappen --- "man, shut the f**k up en zet de muziek weer aan")
Chryz707
I would go again, but the line up needs to be more solid, Last year Ferry came on at 5:30 in the morning and should have been on after the megamix.
Keldana
quote:

Sensation White sneller uitverkocht dan ooit!


Vandaag is de kaartverkoop van Sensation van start gegaan. Het call centre van Ticketonline stond weer roodgloeiend en de website had een record aantal bezoekers. Het inmiddels wereldberoemde evenement in de Amsterdam ArenA, dat jaarlijks 40.000 in het wit geklede bezoekers trekt, was binnen 2 uur uitverkocht.


Nu doen ze in diverse landen ook een witte Sensation en toch is de Amsterdam editie iedere jaar sneller uitverkocht !!! :toothless
dj_spare
dacht er te laat aan... :(
snatters
Got four tickets this year. Went last year and I can't wait to go back!
Botol&Cebok
quote:
Originally posted by snatters
Got four tickets this year. Went last year and I can't wait to go back!


but there are only club house djs no trance anymore lastyeartiesto oke but i hope svd or armin iscoming the line up in prague is the best !!
snatters
Does anyone know when the line-up will be announced?
*~LiSa-LoO~*
My boyfriend and I are coming from Canada - hope to meet some of you there!
VERTiG0
quote:
Originally posted by *~LiSa-LoO~*
My boyfriend and I are coming from Canada - hope to meet some of you there!


Oh yeah!
*~LiSa-LoO~*
Does anyone know when the line up is usually announced?

neoxiatec
quote:
Originally posted by *~LiSa-LoO~*
Does anyone know when the line up is usually announced?

13 or 14 of april
*~LiSa-LoO~*
quote:
Originally posted by neoxiatec
13 or 14 of april


Awesome thank you :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement