return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
FOK F1 Manager 2007
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by robin
subleague tranceaddict aangemaakt (wachtwoord: nlta)


f1.fok.nl
MikeVee
I'm in :D
robin
quote:
Originally posted by eieregooie
f1.fok.nl


tenk joe
MennoB
Ik meld me thuis meteen aan!! :D

Die Pé 4 (zoals Olav Mol dat zo mooi zegt) van vorig jaar lonkt naar meer!
M_Peror
En ik ben er ook weer. Kijken of ik wat hoger kan komen dan middenmoot. Vorig jaar begon ik pas in het laatste kwart van het seizoen een beetje op gang te komen (rijkelijk laat) :)
Ouwe Dwaas
aangemeld :D

ben nog niet helemaal tevreden met mn samenstelling.
dus zal vandaag en morgen nog wat wijzigen.

zondag om 04:00 uur weer de start :eyespop:
Siesta
ook aangemeld! :p
robin
Toch leuk begin voor spyker.. in de eerste officiele training stonden ze toch mooi voor toyota.

Oke in de tweede stonden ze er ver achter :P maar dat was te verwachten.

ohja, albers en sutil zijn van nummer 'gewisselt' volgens alberts omdat hij liever met een oneven nummer rijd (albers had 20, nu 21) maar volgens mij is ie gewoon gepwnd omdat sutil beter is
Dr Oetker
(17:24:57) (@eieregooi) Hee DrOetker, hebt jij geen zin om met de Fok! F1 Manager mee te doen?
(17:25:30) (DrOetker-) want?
(17:25:37) (@eieregooi) da's best leuk
(17:25:44) (DrOetker-) doek al :p
(17:26:10) (@eieregooi) ow, join ook ff subleague tranceaddict dan


Bij deze gedaan :D
jp
Zolang ik maar boven Kolk eindig :D

eieregooie
quote:
Originally posted by Dr Oetker
(17:24:57) (@eieregooi) Hee DrOetker, hebt jij geen zin om met de Fok! F1 Manager mee te doen?
(17:25:30) (DrOetker-) want?
(17:25:37) (@eieregooi) da's best leuk
(17:25:44) (DrOetker-) doek al :p
(17:26:10) (@eieregooi) ow, join ook ff subleague tranceaddict dan


Bij deze gedaan :D


Mag ik u verwijzen naar De Regels Om Te Posten puntje 6 :p
kolkiewolkie
Volgens mij heb ik me 4 uur te laat ingeschreven (donderdagavond bier gedronken en vrijdag gestapt, bij thuiskomst nog snel even ingevuld).

:mad: stupid!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement