return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 
Eindexamens!!! (pg. 13)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by WTB
Mooi dat jullie scheikunde 1,2 ook zo moeilijk vonden, bij mij op school vond ook eigenlijk iedereen het niet te doen maar wij hebben een hele slechte leraar dus ik dacht dat het daar misschien aan lag :). Voor de rest heb ik geen examens meer dus:

IK BEN KLAAR!!!

Yeah, eindelijk... ik denk dat ik nog geslaagd ben ook! Ik heb vanmiddag al een kadootje voor mezelf gekocht: Armin van Buuren 004 - Transparence.

WTB.

Das mooi gozer :)
Ik heb er nog 2 :(....net als Blik geloof ik....woensdag is de laatste dag en dan donderdag bennik gelijk jarig dus dat wordt helemaal feest :p
WTB
quote:
Originally posted by TranceFool

Das mooi gozer :)
Ik heb er nog 2 :(....net als Blik geloof ik....woensdag is de laatste dag en dan donderdag bennik gelijk jarig dus dat wordt helemaal feest :p

Veel succes nog dan en alvast gefeliciteerd he.

WTB.
TranceFool
quote:
Originally posted by WTB

Veel succes nog dan en alvast gefeliciteerd he.

WTB.

Thanx:cool:
TimeportE
quote:
Originally posted by TranceFool
woensdag is de laatste dag en dan donderdag bennik gelijk jarig dus dat wordt helemaal feest :p

ja en dan word je 18 toch, dan ben je eigenlijk nog best jong en onvolwassen etc..
k ben trouwens op woensdag jarig (18) :D:D
total woot
lol...ik ben nog lang niet jarig, maar ik weet zeker dat ik morgen (vandaag dus) niet nuchter ga afsluiten.
de rest van de week ook niet denk ik.

ff voor de groningers: gaat er nog iemand naar Qlubtempo? ik MOET feesten, maar er wil niemand mee.
TimeportE
quote:
Originally posted by total woot
ff voor de groningers: gaat er nog iemand naar Qlubtempo? ik MOET feesten, maar er wil niemand mee.

check de meeting thread
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=46208
misschien vind je daar iemand, ik zal het nog eff vragen aan bas
Blik
:nervous: :nervous:

dalijk Wiskunde examen en ik denk dat het zwaar moeilijk gaat worden, als ik een 4.4 haal ben ik (vrijwel) zeker geslaagd, als ik geen voldoende haal moet ik morgen voor economie een 5 halen wat ook moeilijk gaat worden ...:nervous: :nervous:
New Wave
quote:
Originally posted by Blik
:nervous: :nervous:

dalijk Wiskunde examen en ik denk dat het zwaar moeilijk gaat worden, als ik een 4.4 haal ben ik (vrijwel) zeker geslaagd, als ik geen voldoende haal moet ik morgen voor economie een 5 halen wat ook moeilijk gaat worden ...:nervous: :nervous:

Hey HOER, je gaat het gewoon halen mafkees :p
Pik omhoog en gaan met die pen.....
total woot
lalalaklaar
jihaa
filosofie was lang niet zo moeilijk als ik gedacht had

suc6 als je nog moet...
Lemming
Okee de spanning begint te stijgen, nog 2 uur en een kwartier voor wiskunde.. Ik moet een 4,6 halen, moet te doen zijn eigenlijk, maar toch zit ik me helemaal op te fokken, ik kon net al gewoon niet meer leren... Naja ik merk het wel, als ik die 4,6 hoef ik morgen iig mn best niet meer te doen bij economie, wat waarschijnlijk toch al een ramp gaat worden..

TimeportE
quote:
Originally posted by Lemming
Okee de spanning begint te stijgen, nog 2 uur en een kwartier voor wiskunde.. Ik moet een 4,6 halen, moet te doen zijn eigenlijk, maar toch zit ik me helemaal op te fokken, ik kon net al gewoon niet meer leren... Naja ik merk het wel, als ik die 4,6 hoef ik morgen iig mn best niet meer te doen bij economie, wat waarschijnlijk toch al een ramp gaat worden..

je moet je nie zo opfocken (ook al doe ik hetzelf ook).. wiskunde valt altijd wel mee, das bijna elk jaar zo.. omdat wis zo moeilijk is gemaakt op meeste dossiertoetsen valt wis tijdens de examens best wel mee.. gewoon rustig aan doen! breath, breath, breath!! :)
michiel
maak je niet druk over wiskunde joh, das altijd een eitje
vorig jaar ook te simpel om te kakken, gewoon altijd met uitwerking opschrijven, heb je zowiezo halve punten

later en succes
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement