|
Eindexamens!!! (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| Hmmm nog steeds niets gebeld, dus zal wel geslaagd zijn aangezien ze toch altijd eerste half uurtje bellen, maar officieel tussen 4 en 5 :P |
|
|
| Lemming |
Jaaaaaaaa ik ben geslaagd, met 2 zessen, en de rest allemaal zevens en achten heb ik mn VWO-diploma binnengesleept!
Iedereen gefeliciteerd die is geslaagd! |
|
|
| Kamaya |
| Wat is de hele deal dat de helft van de scholen vandaag al bekend maakt hoe de zaken er voor staan en de andere helft (mijn helft) pas morgen??!!! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Kamaya
Wat is de hele deal dat de helft van de scholen vandaag al bekend maakt hoe de zaken er voor staan en de andere helft (mijn helft) pas morgen??!!! |
ja idd.. ik hoor het morgen rond 6 uur.. :eek::mad:
slaat weer nergens op, maar ja.. |
|
|
| total woot |
heb ik ook last van, kheb vannavond al de halve familie uit kunnen leggen waarom ik het nog niet weet.
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Blik |
GESLAAGD!!!
niet echt een verrassing maar toch leuk, kunnen we eindelijk echt gaan feesten.... |
|
|
| TranceFool |
| Gefeliciteerd allemaal :) |
|
|
| -=WVG=- |
| ICH AUCH GESCHLAAGD :toocool: |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik ben ook geslaagd! :D
Gefeliciteerd allemaal! |
|
|
| Kamaya |
Zo ik ben dus ook geslaagd!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit voelt goed!!!!!!!!!!! |
|
|
| Jappio |
| Wowie.. tot nu toe iedereen geslaagd! Slim volkje hoor die tranceaddicts :D In ieder geval, iedereen gefeliciteerd! |
|
|
| basvh |
jaaaaaaaaaaaah ben geslaagd, met vette punten, 5 achten en 2 zessen.
echt wel beter |
|
|
|
|