|
Eindexamens!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kamaya |
| quote: | Originally posted by stevesimon
Nu we toch zo gezellig bezig zijn Lol, had ik nog ff een vraag.
Ik heb E&M en daarbij heb ik gekozen Duits en MenO.
Nu heb ik gelezen dat ik maximaal 1x4 en 1x5 mag halen en dat hiervan er maar 1 in je profiel mag zitten.
hierdoor kom ik op 2 vragen:
1. mijn profieldeel is dus AK, GS, Eco en WisA1+2? en de rest is allemaal geen profieldeel, dus MenO ook niet?
2. Maakt het uit waar die 4 en die 5 zitten? dus moet die 4 buiten het profieldeel of mag ik ook binnen het profieldeel?
Bedankt!!!!
Simon |
OK hier komt het:
je mag maar 1 onvoldoende in je profieldeel staan, dit kan een 5 of een 4 zijn, maar niet lager, 2 5-en mag ook niet. Buiten je profieldeel mag je als je erin al een 5 staat nog een 4 of een 5 staan. En als je in je profieldeel een 5 hebt staan mag je er buiten ook nog een 4 staan. Dus een 4 en een 5 mogen niet samen in je profieldeel maar wel verspreid. Oja, je vrije deel is NIET je profieldeel, anders had het natuurlijk ook geen vrije deel geheten!
Is het zo duidelijk?!!
De groeten! |
|
|
| Blik |
| best grappig dat na 3 jaar 2de fase de meeste mensen de regeltjes nog steeds niet weten :D |
|
|
| Apoptosis |
Ik had vanochtend een herkansing tentamen Medische Microbiologie, was niet zo moeilijk :p
Maar ff serieus, als k die posts zo lees snap k helemaal geen reet van dat nieuwe systeem. Bly dat k dat nie heb meegemaakt :rolleyes: |
|
|
| Lemming |
Ik doe ook eindexamen, VWO... Mijn profiel is E&M Ik sta er best wel lekker voor, mijn laagste cijfers zijn voor wiskunde een 6,4 en voor economie een 6,3. Verder sta ik nog (zo ff uit mn blote hoofd, weet t niet precies) 5 achten afgerond en de rest allemaal zevens.
Ik ben ook alweer mooi begonnen met leren voor economie want we moeten 815 bladzijdes leren :eyes: Maarja ik heb er in 3 dagen al ongeveer 250 gedaan met maar elke dag 2 uurtjes leerwerk, dus het schiet wel op. Veder kijk ik ook erg tegen wiskunde op, want das dus echt mijn loservak. Maargoed ik mag allemaal vieren halen ongeveer voor m'n examen dus op zich.... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Lemming
Ik ben ook alweer mooi begonnen met leren voor economie want we moeten 815 bladzijdes leren :eyes: Maarja ik heb er in 3 dagen al ongeveer 250 gedaan met maar elke dag 2 uurtjes leerwerk, dus het schiet wel op. |
hehe 815 blz. dat ken ik ja, heb er al zo'n 600 op zitten :) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Blik
maar als we van die examens krijgen als die ze vorig jaar kregen word het echt een eitje, echt tering makkelijke examens
|
K kom wel eem.. grasmaaiien bij jou daaro dan..
en kinders er zit verschil tussen je 815 blz lezen.. of leren he.. domweg lezen heb je nix aan.. je moet echt leren
ghehe |
|
|
| AFTERNATIVE |
Jesus wat staan jullie er allemaal goei voor:conf:
ik heb 2 x n 5.3 (voor Aardrijkskunde & wiskunde) enne dan nog een 5.5 en 5.6 (ja twordt n beetje krap an:whip: ) en ook nog gewoon nix geleerd.....hmmz...kut |
|
|
| TranceFool |
| Als ik jullie was zouk dat boek van eco niet in zn geheel nog een keertje gaan overlezen. Kijk eerst wat je nog wel weet en wat niet met behulp van bijvoorbeeld examentrainingen, daar leer je veel meer van denkik en zie je zo waar je nog veel aandacht aan moet besteden. Zaken zoals die modellen en verschillende marktvormen zitten er natuurlijk sowieso in, daar kan je denkik wel vanuit gaan. Ik zou iig niet dat hele boek nog een keer gaan lezen :) |
|
|
| Kamaya |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Als ik jullie was zouk dat boek van eco niet in zn geheel nog een keertje gaan overlezen. Kijk eerst wat je nog wel weet en wat niet met behulp van bijvoorbeeld examentrainingen, daar leer je veel meer van denkik en zie je zo waar je nog veel aandacht aan moet besteden. Zaken zoals die modellen en verschillende marktvormen zitten er natuurlijk sowieso in, daar kan je denkik wel vanuit gaan. Ik zou iig niet dat hele boek nog een keer gaan lezen :) |
IDD. Examenbundel staat op onderwerp. Belangrijkste is nog even wat definities leren uit je boek, verder in je bundel Keynesiaanse model en zo oefenen, daar gaat het om, oefenen! Oja, wat erg handig is, het boekje 'samengevat'niet echt geschikt om te leren, maar alles staat op trefwoord (echt ALLES) dus als je het ff niet weet zoek je het heel snel op in dat boekje en weet je het (als het goed is) ook meteen. Boekje is zowat gratis dus daarvoor hoef je het niet te laten.
edit: Het is verkrijgbaar voor alle vakken |
|
|
| Blik |
economie moet je eigenlijk zo doen: eerst de stof doornemen, dan examenbundel erbij pakken en oefenexamens oefenen, dan weet je waar je nog extra tijd aan moet besteden en dan ga je daar nog extra tijd aan besteden
het heeft namelijk weinig nut om examenopgaven te maken als je niks geleerd hebt, want dan weet je meeste toch niet |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
economie moet je eigenlijk zo doen: eerst de stof doornemen, dan examenbundel erbij pakken en oefenexamens oefenen, dan weet je waar je nog extra tijd aan moet besteden en dan ga je daar nog extra tijd aan besteden
het heeft namelijk weinig nut om examenopgaven te maken als je niks geleerd hebt, want dan weet je meeste toch niet |
Het ligt er denkik aan wat je in de vorige jaren hebt gedaan :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Het ligt er denkik aan wat je in de vorige jaren hebt gedaan :) |
STUD!!!! :p
hehe j/k
ik heb de afgelopen 2 jaar idd vrij weinig gedaan :) |
|
|
|
|