|
Eindexamens!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
Als t goed is staan ze al op internet...www.havovwo.nl
Nederlands ging wel redelijk...ik vond tekst 1 echt kut. Niet echt een tekst die me aaspreekt. Daarentegen vond ik t samenvatten wel te doen...
Op naar na1,2 morgen! :rolleyes: |
|
|
| total woot |
BETER!!!
das toch zeker wel een 8!!!!!
JIHAAAH
TO WTB: Noorderpoort (verzetstrijderslaan; afd volwasseneneducatie)
en jij? |
|
|
| TranceFool |
| Mwah niet echt denderend gemaakt......ben vergeten wat ik bij meerkeuze had ingevuld. Maar schatting is tussen de 5 en de 7. Moet een 4,7 hebben dus moet gek lopen als ik het niet heb :) |
|
|
| Blik |
ik heb het nu nagekeken en dat ziet er goed uit, die 4.8 die ik moest maken heb ik zeker wel gehaald
ik had 3 van de 8 MK-vragen fout, waren ook moeilijke vragen vond ik |
|
|
| Dj Lex |
| Hmmm vond hem wel meevallen en ga niet kijken wat ik heb, doe ik pas na me examens als het tegenvalt heb je gelijk een klote gevoel. En heb er nu best goed gevoel over. Bij ons waren er mensen na 1 uur en een kwartier al klaar echt ziek is dat :eyes: |
|
|
| Lemming |
Tussen de 6,4 en 8,4 :D Ik vond het nog best lastig, maar gezien m'n cijfer valt dat toch nog best mee al zal het wel ietsje lager zijn omdat ik bij de samenvating toch redelijk soepel heb nagekeken.
Op naar geschiedenis, ben bijna klaar met leren, nog ff 2 samenvattingen doorlezen en dan ben ik klaar.. |
|
|
| total woot |
net bio gehad, denk dat kt wel gehaald heb... nog ff half uurtje wachten.
Dan gaak zo maar s geschiedenis leren. |
|
|
| AFTERNATIVE |
Nederlands vond ik echt makkelijk, samenvatten wat minder maar die 5.4 haal ik echt wel
handvaardigheid daarintegen vond ik zwaar kut, waren allemaal inzichtvragen, had totaal nix met de leerstof te maken:whip: |
|
|
| total woot |
mwa toch zeker wel een 5 voor bio, ben er wel blij mee, vond m teringmoeilijk en snapte de helft niet.
en daarbij, met een 5 slaag ik gewoon, dus BOEIE!!
gvd geschiedenis.... |
|
|
| total woot |
ps kan iemand mij uitleggen waarom de zon altijd schijnt tijdens examens?
en waarom het gras naast de examenhal altijd gemaaid wordt TIJDENS een examen?
en waarom die klotekoters van de peuterspeelzaal daarna lekker op dat gemaaide grasveld gaan lopen schreeuwen????
en waarom die verdomdme zon schijnt zodat ze buiten KUNNEN spelen?
ik word nooooooooooooooit kleuterjuf (meester) |
|
|
| WTB |
Pffffffft, Biologie was eeeeeeecht moeilijk zeg. Ik snapte er eigenlijk niets van om eerlijk te zijn. Ik heb net ff gekeken en ik had toch nog 13 van de 20 meerkeuzevragen goed, had ik zeker niet verwacht want ik heb de helft gegokt. Maar of het een voldoende wordt? Ik ben bang van niet want veel open vragen waren voor mij niet te doen. Ik moest een 5,0 halen voor een voldoende dus dat wordt nog spannend.
Nederlands vond ik net als de rest wel meevallen, heb ff gecheckt en had in die vragen maar een paar fouten. De samenvatting is niet zo goed maar ik verwacht wel een voldoende.
WTB.
2 total woot: Augustinus College (adm. de Ruyterlaan) is volgens mij vlak bij jouw school in de buurt. Op die andere vragen van je kan ik helaas geen antwoord geven. Ik moet zeggen dat ik het wel prettig vind dat de zon schijnt tijdens de examens, kan ik buiten zitten leren. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by total woot
ps kan iemand mij uitleggen waarom de zon altijd schijnt tijdens examens?
|
hmm, gaat vanaf morgen regenen, heb dan toch wel liever zon om eerlijk te zijn |
|
|
|
|