|
Eindexamens!!! (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| kreischer2000 |
| iedereen gefeliciteerd! morgen zijn er toch nog mavo examens of nie? |
|
|
| TranceFool |
Jah gefeliciteerd he TimeportE :)
Vandaag Eco....ik vonnem beswel koekie moek zeggen :D:D, dacht echt dat ik een 8 had ofzo, maar heb die hele oogave van dat model ongeveer fout maarja. Heb tussen de 5,6 en 7,6 en moest een 4,6 hebben dus dat zit wel goed :). Denk wel dattik ben geslaagd hangt een beetje van nederlands af. 80% kans denkik :)
VAKANTIEEEEEE :D:D:p.....weeeeee |
|
|
| Lemming |
Ja na een avondje mooi feesten kom ik ook maar ff vertellen dat de kans dat ik geslaagd ben 90% is :)
Ik moest een 4,8 voor economie halen en ik heb een 5,2 - 5,6 en voor wiskunde een 4,6 en ik had rond de 5, dus om nou niet meer te slagen moet ik wel zo ongelofelijk genaaid worden... Nou ja we wachten wel af tot 14 juni, tot die tijd eerst ff feesten :toocool: |
|
|
| Blik |
economie was dik moeilijk maar ik ben wel geslaagd!!!!!
gisteravond al dikke party gehad hier in huize blik, ik ben weer een boel verkeersborden en borden van bouwbedrijven rijker :p doodlopend straat bord,hebben we vervangen met wat spam van go.to/degexte :p 3 borden van Rosmalen Bouw (2 weer weggepleurd) een bord van een gevaarlijk terrein en dan nog een bord van een ander bouwbedrijf :D
het was in ieder geval VET!!!
en ik ga nu maar ff economie nakijken, want daar heb ik de kans nog niet voor gehad |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Blik
economie was dik moeilijk maar ik ben wel geslaagd!!!!!
gisteravond al dikke party gehad hier in huize blik, ik ben weer een boel verkeersborden en borden van bouwbedrijven rijker :p doodlopend straat bord,hebben we vervangen met wat spam van go.to/degexte :p 3 borden van Rosmalen Bouw (2 weer weggepleurd) een bord van een gevaarlijk terrein en dan nog een bord van een ander bouwbedrijf :D
|
Hoe oud was je ook al weer? 17?
Toen deed ik dat ook nog ja! Was wel lache toen.
Banden lekprikken van de poffertjeskraam als ie z'n laatste weekend ingaat. Een baksteen misgooien en m een etalageruit in zien vliegen. Etc.
Was altijd wel lache! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Banden lekprikken van de poffertjeskraam als ie z'n laatste weekend ingaat. Een baksteen misgooien en m een etalageruit in zien vliegen. Etc.
|
nee man, dat is puur vandalisme, daar doe ik niet aan mee :p
ben in ieder geval wel wat hout rijker wat we op kunnen stoken als we definitief geslaagd zijn, dan gaan die boeken in de fik :) |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Hoe oud was je ook al weer? 17?
Toen deed ik dat ook nog ja! Was wel lache toen. |
*heh*
:p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Blik
ben in ieder geval wel wat hout rijker wat we op kunnen stoken als we definitief geslaagd zijn, dan gaan die boeken in de fik :) |
moe je die niet terugbrengen naar waar je ze hebt gehuurd? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Optimus
moe je die niet terugbrengen naar waar je ze hebt gehuurd? |
sommige wel, maar ik heb ook lesbrieven (1000 A4tjes ofzo) en dat kun je gewoon weggooien, of in de fik zetten natuurlijk :p |
|
|
| TimeportE |
ik mocht in totaal 8 boeken houden.. heeft met de nieuwe methode te maken dus wij mogen alle oude boeken houde..
had gister ook feessie.. was alleen best moe, en vanmorgen extreeem brak, werd om 8 uur wakker door mijn pa, terwijl ik mijn boeken pas ron 12 moest wegbrengen.. |
|
|
| Blik |
| en wat nou als je herexamen hebt? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
en wat nou als je herexamen hebt? |
boeken opnieuw lenen... :) |
|
|
|
|