return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 
Eindexamens!!! (pg. 19)
View this Thread in Original format
magrec
Iedereen die geslaagd is gefeliciteerd en iedereen die gezakt is jammer but next time better en misschien nog herkansen!!!

enne nu begint het leven pas hehe het studentenleven :p
Joost008
Allemaal GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!(Voor degenen die geslaagd zijn dan he:P) en voor de anderen veel suc6 bij de herkansinge
Blik
heb net punten opgehaald op school en ff taart gegeten en champagne gedronken :) 94 % is direct geslaagd bij ons op school (bij het VWO), dat is dus zeer goed, 1 iemand direct gezakt en 3 mensen hebben een herexamen.

ik heb allemaal zessen en zevens gehaald voor m'n examen en sta ook allemaal zessen en zevens op mijn eindlijst
TimeportE
bij ons waren der ook maar weinig direct gezakt! 2 direct en 5 her. van de 100, terwijl eerst toch 10% zakte?? ach ja, cijfers heb ik nie opgehaald, wist nie eens dat dat moest en ik had geen zin om uit mijn bed te komen! :D
ga nu weer verder met drinken! heb zo bar/bierbeque dus dat word weer gezelli :)
TranceFool
Ik weet geen cijfers maar ik weet wel dat het er bij ons wel veel meer waren. Uit mijn klas van de 27 zijn er geloof ik 4 direct gezakt en 2 een her geloof ik. Van al die andere klassen zouk het nie weten
John
w00000000t, ben ook geslaagd hoor:D et duurde ff voordat ik de uitslag kreeg maar eindelijk!:) lekker hoor,

voor de geinteresseerde mn eindcijfertjes:
nl 6, eng 7, wisb12 6, sk12 7, na12 6, bio12 7, eco1 7,
die andere vakken zonder ce zijn allemaal 7 behalve duits1 das een 6:)

op mijn school zijn er op et vwo (68mense ofzo) 4 hers en geen mense direct gezakt:)

en nou naar de stad...feeeeeesttttuuuuuuh:D:D:)
arjoderoon
voor die mensen die van plan zijn in groningen aan de RuG te studeren: veel suc6! ik heb er een half jaar gestudeerd en ben dr meer gestopt. ga nu naar de hes in rdam... iemand die voor mij een kamer heeft??? thanx!(stuur maar een pm)
anyway: die ballo's van vindicat zijn supersukkels en een kamer krijgen is er niet te doen....
Kamaya
Arjoderoon:

Heb jij dan misschien een kamer voor mij in Groningen??


oja, nog meer tips voor studentenverenigingen???





Kamaya.
New Wave
sorry dat ik hem weer op haal maar ik moest effe zeggen...

IK BEN KLAAR MET SCHOOOOOL, NOOOOOOOOIT MEER SCHOOOOL WHOOOOOHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO KLAARKLAARKLAAAAAAARRRRRRRR
:p
DJ_Siesta
relaxt man, en ik meot nog zoi'n 7 jaar, yesyes

mr.marcello
quote:
Originally posted by New Wave
sorry dat ik hem weer op haal maar ik moest effe zeggen...

IK BEN KLAAR MET SCHOOOOOL, NOOOOOOOOIT MEER SCHOOOOL WHOOOOOHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO KLAARKLAARKLAAAAAAARRRRRRRR
:p


En wat ben je nu dan??

Met vriendelijke groet.
New Wave
quote:
Originally posted by mr.marcello


En wat ben je nu dan??

Met vriendelijke groet.


Studie videotechniek afgesloten op MBO.
Ik ga werken als camera-man.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 
Privacy Statement