|
Eindexamens!!! (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| total woot |
everybody happy?
me is
geslaagd!
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) |
|
|
| John |
pfffffff waarom hoor ik et morgen pas??:whip:
ik word trouwens zowiezo gebelt.. ze zeggen dan vanzelf wel of ik geslaagd ben ofnie.. ik voel vandaag voor et eerst een beetje spanning heh |
|
|
| TimeportE |
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
damn, wat moest ik huilen.. ben GESLAAGD!!!!!!!! :)
ttt ben echt in een waas.. nie meer normaal!! |
|
|
| AFA |
| Jaja ik weet niet hoe het mogelijk is, maar ik ben Geslaaaaaagd. :cool: |
|
|
| @ddicted |
Iedereen gefeliciteerd :)
Ik hoor pas over 2 weken meer, verdediging van mijn afstudeerproject.:nervous: |
|
|
| Miss Proximus |
gefeliciteerd allemaal :)
maar vergeet niet......de middelbare schooltijd zal altijd de leukste tijd uit je leven blijven ;) :p |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
gefeliciteerd allemaal :)
maar vergeet niet......de middelbare schooltijd zal altijd de leukste tijd uit je leven blijven ;) :p |
Is niet te hopen |
|
|
| TranceFool |
| Nou ik heb het zeker wel naar mn zin gehad hor...:) |
|
|
| HiGH_NrG |
| En ik ook...in die 6 jaar beleef je toch best veel :toothless |
|
|
| Optimus |
allemaal gefeliciteerd!
bereid je maar voor op t ergste... midelbare school is easy, wat hierna komt sux bigtime:wtf: :eek:
en total woot, ik snap t ff nie.. ik d8 dat jij de oudere broer was van tijs en dat jij op kamers woonde... is het dus omgekeerd? Tijs woont op kamers en hij is ouder?
:conf: :toothless |
|
|
| total woot |
to OPTIMUS:
nop je had het goed begrepen, ik woon al een paar jaar op kamers en hij woont nog thuis:)
maar ik heb net 2 jaar hbo gedaan, en omdat dat niet echt wilde heb ik nu ff vwo gedaan.
vandaar :D
enneh ik ben 1 1/2 jaar ouder :D:D:D
ltr
WooT |
|
|
| Optimus |
| ok dan! weet ik dat ook weer!:) |
|
|
|
|