|
Eindexamens!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
ben nu aan het leren voor geschiedenis..al die zut over VOC etc.. indie blablabla.. ow ja en Rusland maar das makkelijk! :)
ga vandaag ook beginnen met latijn.. klote zooi, heel boek vol vertalingen uit mijn hoofd leren.. en dan ook nog proberen een beetje een normale vertaling te maken tijdens me examens! :whip: |
|
|
| Henkie_henk |
| ghehe als jullie nog vragen hebben.. stel ze gerust |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by WTB
Het profiel dat ik doe is Natuur & Techniek + Biologie 2.
|
hehe same here..:) heb ook nog eco 1 :P voor wiskunde stak een 5.4..maar volgens mij moest dat een 5.6 zijn heheh..tis iig slecht maja. verder stak alles 6 of hoger... ik heb alleen nog nix geleerd:D ben niet echt in de leer-mood:) naja iig succes met jullie examens allemaal :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Keb ook examen dit jaar. Vwo nieuwe stijl...profie N&T met eco1 in t vrije deel. Moet wel te doen, ga met een 5,2 voor nederlands t examen in. De rest allemaal boven de 6. Nederlands is gewoon een klote vak!
|
Heb hetzelfde als jou, sta er best wel aardig voor, 7,4 economie, eitje is dat, ga ik ook niet veel aan leren meer, heb geen zin om 800 bladzijdes te leren en is toch allemaal al herhaald, de rest 6jes, dus die leer ik nog wel ff goed, vooral wiskunde, dat wordt een ramp |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by Kamaya
Misschien is het ook wel leuk om te vertellen wat we volgend jaar allemaal gaan doen. |
Goed idee, ik ga volgend jaar Hogere Informatica opleiding doen aan de Hanze Hogeschool hier in Groningen. Dit is een HBO opleiding terwijl ik ook met m'n VWO diploma naar de univeriteit kan, dit lijkt me echter (voorlopig) te moeilijk en het praktijkgerichte van het HBO spreekt me ook wel aan. Er is ook een mogelijkheid voor VWO'ers om de opleiding in 3 jaar te doen ipv in 4 jaar, ik denk dat ik dat ga doen maar dat hoef ik pas te beslissen als de opleiding al begonnen is.
WTB. |
|
|
| HiGH_NrG |
| Voor alle vakken heb ik zo'n mooi boekie aangeschaft...genaamd: Samengevat. Vet handig. Hoef je nie alle stof door te nemen enzow...en zeker voor economie roelt t. |
|
|
| -=WVG=- |
*Zow, omhoog dit ding*
Morgen eerste examen Nederlandsch... :nervous:
Iemand al iets gehad/vernaaid ? :) |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
*Zow, omhoog dit ding*
Morgen eerste examen Nederlandsch... :nervous:
Iemand al iets gehad/vernaaid ? :) |
Ja, ik had precies 3 jaar geleden m'n Samenvatting voor Nederlands HELEMAAL vernaaid :toothless :toothless !! En t was nog het allereerste examen ook, dus *depri* was k toen :p...
Anyway, veel succes peeps!! :tongue3
ltr :) |
|
|
| basvh |
heb afgelopen vrijdag spaans gehad, en ernstig vernaaid, ik mag hopen dat ik die 4,3haal. want dat heb ik nodig voor een 6. het waren allemaal kut teksten,
morgen nederlands, maar daar hoef je volgens mij niks voor te leren, toch????
niet dat het leren lukt, want het weer is gewoon te goed en ben me telefoon kwijt en die moet ik gewoon eerst vinden voordat ik verder kan leren. |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by basvh
heb afgelopen vrijdag spaans gehad, en ernstig vernaaid, ik mag hopen dat ik die 4,3haal. want dat heb ik nodig voor een 6. het waren allemaal kut teksten,
morgen nederlands, maar daar hoef je volgens mij niks voor te leren, toch????
niet dat het leren lukt, want het weer is gewoon te goed en ben me telefoon kwijt en die moet ik gewoon eerst vinden voordat ik verder kan leren. |
ah, kben niet de enige met leerproblemen atm, heb de komende 4 dagen 6 examens en ik ben nogniet egt ver met leren... |
|
|
| Lemming |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
*Zow, omhoog dit ding*
Morgen eerste examen Nederlandsch... :nervous:
Iemand al iets gehad/vernaaid ? :) |
Ik heb al Frans 2 examen gehad donderdag, appeltje eitje als je het mij vraagt, en al die klachten waren zwaar onterecht, stelletje zeikers :whip: :)
Ik heb het nagekeken en ik kom uit op een ruime voldoende, een 7,5 ongeveer..
Morgen Nederlands ja, niet leuk! Dat samenvatten kan ik echt niet, maargoed we zien wel wat ik ervan in elkaar knutsel, ik mag een 4,3 halen ofzoiets dus ja.. |
|
|
| Dj Lex |
| Kom op jongens Nederlands is best wel te doen denk ik. 5je moet er wel inzitten. Ik moet 3,9 halen ofso of nog lager weet het niet eens, maar als je dat examen van vorig jaar geoefend hebt moet het wel meevallen. Dat was veel multiple gok en een paar open vragen. n naja die sv is beetje mzzl hebben. Pak je net de goeie kernzinnen zit je goed. |
|
|
|
|