return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Eindexamens!!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
John
quote:
Originally posted by WTB
Pffffffft, Biologie was eeeeeeecht moeilijk zeg. Ik snapte er eigenlijk niets van om eerlijk te zijn. Ik heb net ff gekeken en ik had toch nog 13 van de 20 meerkeuzevragen goed, had ik zeker niet verwacht want ik heb de helft gegokt. Maar of het een voldoende wordt? Ik ben bang van niet want veel open vragen waren voor mij niet te doen. Ik moest een 5,0 halen voor een voldoende dus dat wordt nog spannend.

Nederlands vond ik net als de rest wel meevallen, heb ff gecheckt en had in die vragen maar een paar fouten. De samenvatting is niet zo goed maar ik verwacht wel een voldoende.

WTB.


bio was kut he??? ik heb ongeveer een 5,0.. zonder de open vragen nagekeken, maar daar verwacht ik niet al te veel punten te scoren:S...moest overigens een 3.9 halen:) dus dat zit er wel in denk ik.. maar tering wat wassie rot, en die gekke citroenzuurcycles enzow wis ik helemaal nix van (ook alles fout)

ik vond nederlands trouwens ook best pittig, examen van vorig jaar was zo veel makkelijker in verhouding tot dees.. ik heb iig 10-12 punte in et eerste deel:S (zonder open vragen) dus et moet van mn samenvatting komen hehe, naaj 3.5 is genoeg en dat moet wel lukke

op naar natuurkunde :(
succes met lere (of niets doen) iedereen en met je examens van morgen
Blik
quote:
Originally posted by John
ik vond nederlands trouwens ook best pittig, examen van vorig jaar was zo veel makkelijker in verhouding tot dees.. ik heb iig 10-12 punte in et eerste deel:S (zonder open vragen) dus et moet van mn samenvatting komen hehe, naaj 3.5 is genoeg en dat moet wel lukke



hoe kun je nou 10-12 punten halen uit de meerkeuze vragen halen als er maar 8 meerkeuze vragen waren....:conf: :conf:
TranceFool
quote:
Originally posted by Blik


hoe kun je nou 10-12 punten halen uit de meerkeuze vragen halen als er maar 8 meerkeuze vragen waren....:conf: :conf:

Hij bedoelt waarschijnlijk van het tekstverklaren :)
TimeportE
ja ik had dus ook examen vandaag..
nederlands en biologie.. en beide heb ik volgends mij wel genoeg gemaakt.. genoeg dat ik een voldoende op mijn eindrapport sta.. morgen geschiedenis en natuurkunde.. AAARGGG weer 8 uur pws maken! ik ben helemaal dood gewoon.. echt nie goed voor je om 2 pws te hebben + extra tijd van een uur (dyslecties :)).. ik ben echt doodop maar ik moe nog wat leren dus... :(
TranceFool
quote:
Originally posted by TimeportE
ja ik had dus ook examen vandaag..
nederlands en biologie.. en beide heb ik volgends mij wel genoeg gemaakt.. genoeg dat ik een voldoende op mijn eindrapport sta.. morgen geschiedenis en natuurkunde.. AAARGGG weer 8 uur pws maken! ik ben helemaal dood gewoon.. echt nie goed voor je om 2 pws te hebben + extra tijd van een uur (dyslecties :)).. ik ben echt doodop maar ik moe nog wat leren dus... :(

Ben jij dyslecties???? of was dat een geintje???? Wrom zien we dat dan nooit in jouw posts eigenlijk of hebbie alleen problemen met lezen?? Lijkt me echt heel vervelend als je dat hebt....petje af :)
TimeportE
quote:
Originally posted by TranceFool

Ben jij dyslecties???? of was dat een geintje???? Wrom zien we dat dan nooit in jouw posts eigenlijk of hebbie alleen problemen met lezen?? Lijkt me echt heel vervelend als je dat hebt....petje af :)

geen geintje. maar tja, heb der ook heel lang bijles voor gehad sinds groep 3 tot 2 jaar geleden.. heb der nu nie echt problemen mee behalve met lezen. sla ik gewoon hele woorden over tijdens het lezen van een zin of zie ik het als een ander woord.. daarom was bij nl wel handig die extra tijd.. vooral met die tekst over de jeugd etc heb ik vaak moeten herlezen. wij konden trouwens kiezen uit wat voor examen we wilde, gewoon of uitvergroot (ongeveer 1 meter lang en half meter breed! :D:D)
Blik
quote:
Originally posted by TimeportE
wij konden trouwens kiezen uit wat voor examen we wilde, gewoon of uitvergroot (ongeveer 1 meter lang en half meter breed! :D:D)


hehe die hadden ze bij ons ook, was net een krant man :p maar niemand hoefde hem (was wel te begrijpen :))
Dj Lex
Net ff gecheckt zit ergens tussen 6,8 en 8,8. had maar 2 m,eerkeuze vragen fout. En die samenvatting was ook niet moeilijk :p
Blik
ik had trouwens nog een vraagje, hoe kom je erachter hoe ze rekenen, bijvoorbeeld voor nederlands kon je 49 punten halen, hoe gaan ze dit berekenen en waar kun je dit vinden....

krijg je er bijvoorbeeld 5 punten bij en dan delen door 5.4 (dit denk ik) of delen ze meteen door 4.9...??
WTB
quote:
Originally posted by Blik
ik had trouwens nog een vraagje, hoe kom je erachter hoe ze rekenen, bijvoorbeeld voor nederlands kon je 49 punten halen, hoe gaan ze dit berekenen en waar kun je dit vinden....

krijg je er bijvoorbeeld 5 punten bij en dan delen door 5.4 (dit denk ik) of delen ze meteen door 4.9...??


Ehm, kijk hier maar ff: http://www.citogroep.nl/vo/actueel/faqs/faqs.htm

Daar zou het antwoord moeten staan. Op woensdag 12 juni, uiterlijk om 08.00 uur staan de normen en tabellen op internet. Hiermee kun je dus je cijfer bepalen maar van mijn school krijg ik op die dag ook al te horen of ik geslaagd ben of niet dus dan boeit mij die normering niet echt meer.

WTB.

John
quote:
Originally posted by TranceFool

Hij bedoelt waarschijnlijk van het tekstverklaren :)


jah et eerste deel van et examen:)

dis trouwens wel geinig:
http://www.eindexamen.nu/nieuws/#Wa...20verder%20over
HiGH_NrG
Lekker na1,2 strax! jippieeeeeeee :rolleyes:

Tis te belachelijk veel!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement