|
Eindexamens!!! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die normeringen????? Want dat scheelt namelijk erg veel......is een normering vaak 0,0 of verschilt dat heel erg???:) |
snap je vraag niet echt, "normering vaak 0.0?":conf: :conf:
op www.examen.nl staan de uitwerkingen, en dan kun je je punt ongeveer berekenen, en daar kun je ook berekenen hoeveel punten je moet halen om net een 6 te staan op je rapport
zo hoef ik morgen voor Engels maar 20 van de 47 punten te halen en voor aardrijkskunde maar 31 van de 75 punten :D (schatting) |
|
|
| total woot |
aaaarghhhh
moet nog beginnen voor aardrijkskunde maar
IK TREK HET NIET!!!!
kut....... |
|
|
| total woot |
| examentijd is trouwens ook best duur, ik zit op een halve kilo koffie in 6 dagen... |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by total woot
IK TREK HET NIET!!!! |
dat had ik dus ook gister en eergister.. had toen op beide dagen 2 examens wat erg klote is om van 9 tot 5 uur op school te zitten.. snik snik..
maar vandaag alleen engels (wat wel te doen is, engels ben ik altijd wel redelijk goed in geweest) en morgen wiskunde wat wel weer rottig is maar daarna, weekend dan kan ik gaan blokken voor scheikunde en latijn! :) het ergste is iig al geweest |
|
|
| John |
tering wiksunde wordt zoooooooooooooo kut:S
ik ga zakken mensen, ik scoor nooit een 5,4 voor wiskunde :whip: :( :mad: :nervous:
ik heb nog helemaal nix geleerd, trek et nooit denk ik.. toen ik trouwens die natuurkunde antwoorden doorkeek had ik toch best wel veel anders :p maar ik denk ik nog wel dat ik een 4.2 heb:D
oooooh als ik wiskunde haal, dan slaag ik...scheikunde en eco 1 zijn in verhouding met dat een eitje:) (eco 1 zeker whaha)
op http://www.eindexamen.nu/cesuur/ kan je trouwens ook relax je cijfer berekenen:) |
|
|
| total woot |
nou dat is dan mooi KUT!
ik dacht gister om 11 uur: ik ga slapen en zet om half 5 de wekker, kan ik mooi nog even aardrijkskunde uittreksels doorlezen...
word ik om 8 uur wakker!!!!!!!!
khad dus helemaal NIETS geleerd.
en dat was te merken, ik vond de eerste 3 vragen gewoon moeilijk.
Ik snap nog iets niet, bij alle onderwerpen moest je zelf verbanden leggen enzo, krijg je bij marokko ineens van die domme had-je-uit-je-hoofd-moeten-leren-vragen...
Is het werkelijk belangrijk dat je weet wat het arabische woord voor rotswoestijn is????
ik heb er de tering in.
maar ik heb een 4 nodig, en die heb ik denk ik wel |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by John
tering wiksunde wordt zoooooooooooooo kut:S
ik ga zakken mensen, ik scoor nooit een 5,4 voor wiskunde :whip: :( :mad: :nervous: |
ga je het echt nie halen??.. je kan altijd nog herexamen doen, toch.. of haal je dat nie .. het valt hopelijk toch wel mee!! |
|
|
| total woot |
JIHAAAAAA
Engels dik gehaald (tussen 6.5 en 8.5)
Aardrijkskunde toch ook zeer zeker een voldoende
En guess what....
Ik heb misschien gewoon een 6 voor bio op mn eindlijst!!!!!!!
(snapte ik geen reet van dus ben blij!!!!)
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| TimeportE |
ja engels was zoals verwacht wel redelijk goed te doen het enige moeilijke was die tekst over de psycho-analyse en godsdienst.. mmmm heb de laatste vragen van die tekst maar gegokt want ik had dus echt geen zin om die hele tekst af te lezen!! :D:D ach ja een 7 haal ik toch wel denk ik zo!
morgen wiskunde.. mmm morgen vroeg opstaan om maar eens te gaan leren! :D |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ga je het echt nie halen??.. je kan altijd nog herexamen doen, toch.. of haal je dat nie .. het valt hopelijk toch wel mee!! |
ik heb vandaag gehoord dat ik zonder compensatie een 4 mag staan, dus ik denk dat het toch goed gaat komen..ik heb dus voor wiskunde het gigantische cijfer van een 1.4 nodig om een 3.5 komen te staan:) ervanuitgaande dat ik voor natuurkunde en scheikunde voldoende blijf staan... maar dat moet zowiezo want 2 onvoldoendes in je profieldeel mag dan weer niet.. naja er ios nog hoop... voor engles heb ik in et meest ongunstige geval een 5.4 dus dat valt ook wel weer mee...(17:00 is bij cito.nl altijd 25min eerder:D en dat maakt examens? (of is dat de cevo?))
teksten waren zwaar klote naar mijn idee |
|
|
| TimeportE |
| uuh.. je mag nu weer wel 2 onvoldoendes staan in je profiel zolang je dan maar een 6 gemiddeld staat.. ja ik weet het ook nie meer met al die regelveranderingen!! en compensatie bestaat ook zowizo nie meer.. eff wachten totdat de andwoorden van engels online komen |
|
|
|
|