|
Tiesto @ Haoman 17 Tel-Aviv (29.07.08) (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| TranceGiant |
| I'm devastated |
|
|
| Major_X |
מישהו יכול לספר לי מה קרה שם?
אני יצאתי לשתות עם חבר בחוץ ולהתרענן, ופתאום אחרי זה אני רואה את המאבטחים לוקחים את טייסטו במנוסה לחדר אחר באומן ומשם הבריחו אותו ברכב גולף עם שיירה של 10 מאבטחים עליו.
מה נסגר? |
|
|
| sh33p |
פשוט מאוד, המסיבה נסגרה עקב עומס יתר של אנשים במועדון
לפי מה שרשום הכניסו בערך פי 5 ממה שהיו צריכים להכניס
אנשים התעלפו, היה חשש לחיי אדם ולכן המשטרה סגרה את המסיבה
אני אומר להעביר לבעלי האומן סדנת חינוך בתאי גזים
שידעו מה הלקוחות שלהם עוברים.
היה מאוד עצוב לראות את האנשים שנדחסו בפנים |
|
|
| m0sh |
טוב הבנו אותך
op1984
אתה לא צריך לשים את זה 3 פעמים! |
|
|
| Vortex_SA |
אני אומר חלאס עם הזילות של השואה, מספיק... היה נורא לכם אבל לא צריך להשתמש במושגים ששמורים רק לאסונות נוראיים ואכזריים...
זה פשוט נושא שמעצבן אותי...
אבל לענייננו, הסצינה בארץ מבוססת כרגע על קהל של "בליינים" שבאים כדי להראות נוכחות ולא מקהל של אנשים שבאים למוזיקה ואנשים שבאים להנות, באמת אחרי המסיבות האחרונות שהייתי בתל אביב וראיתי את הקהל ואת האווירה כל מה שיש לי להגיד זה איכס... באמת... האנשים שבאים להנות ברגוע בכיף ולשמוע מוזיקה מזמן נטשו ונשאר סוג האנשים שלא עושה לאף אחד חוץ מלעצמו טוב, המצב הזה יכול להשתפר אם מועדונים יפתחו שעריהם לעוד סוגי מוזיקה (דראם אנד בייס, דאבסטפ, האוס אמיתי ולא אלקטרו האוס, טראנס אירופאי, יש מלא...) ויורידו את האף שלהם קצת אל העם, אל האנשים הפשוטים שבאים להנות במסיבה ולא להראות לכולם כמה זיעה הם צברו מתחת לחולצה ואיזה יופי הקעקוע על הגב יצא... ברגע שיהיו יותר מסיבות עם מוזיקה איכותית ותיווצר תחרותיות, אנשים לא ימצאו את עצמם נדחקים לאותו מקום מטר על מטר ותהיה להם בחירה וגיוון והם לא יוותרו מראש כמוני... ואולי במקום ללכת לשבת בסבבה על בירה או בים, אני ורבים כמוני יבואו למסיבה בידיעה שיהיה מקום, שלא יהיו יותר מדיי אנשים מבעסים ושיהיה ברגוע ולא התורי כניסה הבלתי אפשריים וצפיפות ולחץ ואיכסה...
ראוי לציון הברזילי שבמסיבות שהייתי היה מאוד כיף בדיוק ככה אני רוצה לבלות, רגוע נחמד מוזיקה שונה... חבל רק שהם נסחפים עם המינימל יותר מדיי וכל הערב על אותו קו משעמם שלא זז... |
|
|
| op1984 |
צודקים האמת לא שמתי לב...
סליחה
:) |
|
|
| DJMIKE |
אני ממש לא שמח לאיד, נורא עצוב לי מה שקרה
אבל מצד שני
זה היה כל כך ברור לי ולחברים שלי שקשה לא להגיד
אמרתי לכם :rolleyes: |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
אני ממש לא שמח לאיד, נורא עצוב לי מה שקרה
אבל מצד שני
זה היה כל כך ברור לי ולחברים שלי שקשה לא להגיד
אמרתי לכם :rolleyes: |
צודק, למדתי בדרך הקשה
אתמול ניסיתי לסכן את עצמי כמה שפחות ולכן לא התקרבתי לרחבה אלא הייתי בחצר
ששם היה אוויר שזה מסתבר בקשה גדולה מידי לאחרונה.
בכל מקרה, מהזמן שהייתי בחוץ די נהנתי לשמוע את טיאסטו מנגן למרות שראיתי אותו על המסך |
|
|
| Trance-f-Life |
חברה
זה בושה לכולנו מה שהלך שם רשמתי כבר את החסרונות של האומן מיד אחרי המסיבה של ארמין, זה היה צפוי שזה הולך לקרות
לא מבין את משארגן את ההגעה של טיאסטו דווקא לאומן חייב להיות בשטח פתוח כי שום מזגן לא יכול לקרר אלפי אנשים שבאים |
|
|
|
|