return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Tiesto @ Haoman 17 Tel-Aviv (29.07.08) (pg. 10)
View this Thread in Original format
TranceGiant
I'm devastated
Major_X
מישהו יכול לספר לי מה קרה שם?

אני יצאתי לשתות עם חבר בחוץ ולהתרענן, ופתאום אחרי זה אני רואה את המאבטחים לוקחים את טייסטו במנוסה לחדר אחר באומן ומשם הבריחו אותו ברכב גולף עם שיירה של 10 מאבטחים עליו.

מה נסגר?
sh33p
פשוט מאוד, המסיבה נסגרה עקב עומס יתר של אנשים במועדון
לפי מה שרשום הכניסו בערך פי 5 ממה שהיו צריכים להכניס
אנשים התעלפו, היה חשש לחיי אדם ולכן המשטרה סגרה את המסיבה

אני אומר להעביר לבעלי האומן סדנת חינוך בתאי גזים
שידעו מה הלקוחות שלהם עוברים.

היה מאוד עצוב לראות את האנשים שנדחסו בפנים
op1984
http://www.facebook.com/group.php?g...54016076&ref=mf
m0sh
טוב הבנו אותך
op1984

אתה לא צריך לשים את זה 3 פעמים!
Vortex_SA
אני אומר חלאס עם הזילות של השואה, מספיק... היה נורא לכם אבל לא צריך להשתמש במושגים ששמורים רק לאסונות נוראיים ואכזריים...

זה פשוט נושא שמעצבן אותי...

אבל לענייננו, הסצינה בארץ מבוססת כרגע על קהל של "בליינים" שבאים כדי להראות נוכחות ולא מקהל של אנשים שבאים למוזיקה ואנשים שבאים להנות, באמת אחרי המסיבות האחרונות שהייתי בתל אביב וראיתי את הקהל ואת האווירה כל מה שיש לי להגיד זה איכס... באמת... האנשים שבאים להנות ברגוע בכיף ולשמוע מוזיקה מזמן נטשו ונשאר סוג האנשים שלא עושה לאף אחד חוץ מלעצמו טוב, המצב הזה יכול להשתפר אם מועדונים יפתחו שעריהם לעוד סוגי מוזיקה (דראם אנד בייס, דאבסטפ, האוס אמיתי ולא אלקטרו האוס, טראנס אירופאי, יש מלא...) ויורידו את האף שלהם קצת אל העם, אל האנשים הפשוטים שבאים להנות במסיבה ולא להראות לכולם כמה זיעה הם צברו מתחת לחולצה ואיזה יופי הקעקוע על הגב יצא... ברגע שיהיו יותר מסיבות עם מוזיקה איכותית ותיווצר תחרותיות, אנשים לא ימצאו את עצמם נדחקים לאותו מקום מטר על מטר ותהיה להם בחירה וגיוון והם לא יוותרו מראש כמוני... ואולי במקום ללכת לשבת בסבבה על בירה או בים, אני ורבים כמוני יבואו למסיבה בידיעה שיהיה מקום, שלא יהיו יותר מדיי אנשים מבעסים ושיהיה ברגוע ולא התורי כניסה הבלתי אפשריים וצפיפות ולחץ ואיכסה...

ראוי לציון הברזילי שבמסיבות שהייתי היה מאוד כיף בדיוק ככה אני רוצה לבלות, רגוע נחמד מוזיקה שונה... חבל רק שהם נסחפים עם המינימל יותר מדיי וכל הערב על אותו קו משעמם שלא זז...
op1984
להצטרף לקבוצה
http://www.facebook.com/group.php?gid=31654016076

להצטרף כולם ולהביע דעה!!!!
Vortex_SA
quote:
Originally posted by op1984
להצטרף לקבוצה
http://www.facebook.com/group.php?gid=31654016076

להצטרף כולם ולהביע דעה!!!!


חלאס.
op1984
צודקים האמת לא שמתי לב...
סליחה
:)
DJMIKE
אני ממש לא שמח לאיד, נורא עצוב לי מה שקרה

אבל מצד שני

זה היה כל כך ברור לי ולחברים שלי שקשה לא להגיד

אמרתי לכם :rolleyes:

sh33p
quote:
Originally posted by DJMIKE
אני ממש לא שמח לאיד, נורא עצוב לי מה שקרה

אבל מצד שני

זה היה כל כך ברור לי ולחברים שלי שקשה לא להגיד

אמרתי לכם :rolleyes:


צודק, למדתי בדרך הקשה
אתמול ניסיתי לסכן את עצמי כמה שפחות ולכן לא התקרבתי לרחבה אלא הייתי בחצר
ששם היה אוויר שזה מסתבר בקשה גדולה מידי לאחרונה.
בכל מקרה, מהזמן שהייתי בחוץ די נהנתי לשמוע את טיאסטו מנגן למרות שראיתי אותו על המסך
Trance-f-Life
חברה

זה בושה לכולנו מה שהלך שם רשמתי כבר את החסרונות של האומן מיד אחרי המסיבה של ארמין, זה היה צפוי שזה הולך לקרות
לא מבין את משארגן את ההגעה של טיאסטו דווקא לאומן חייב להיות בשטח פתוח כי שום מזגן לא יכול לקרר אלפי אנשים שבאים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Privacy Statement