|
Tiesto @ Haoman 17 Tel-Aviv (29.07.08) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כן עכשיו שוב נראה את אנשי הפורום כאן מעלים תרוצים שונים ומגוחכים למה התאריך הזה לא טוב להם
ולמה מביאים את טיאסטו
ולמה באומן
ולמה
ולמה
ולמה |
חחחחחחחחחח
במצב שלנו, צריך להגיד תודה בכלל שהוא בא לפה! |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by uzi
חחחחחחחחחח
במצב שלנו, צריך להגיד תודה בכלל שהוא בא לפה! |
? ולשאול: למה אנחנו פה |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
? ולשאול: למה אנחנו פה |
ומהי משמעות החיים? :D |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by uzi
ומהי משמעות החיים? :D |
42 |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
42 |
ומה המסר האחרון של אלוהים ליציריו אתה יודע? |
|
|
| Flotser |
| אחרי המסיבה של ארמין באומן עם סאונד מזוויע שגרם לי בעיקר לסבל אני בחיים לא חוזר לשם יותר לא משנה מי מנגן . |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Flotser
אחרי המסיבה של ארמין באומן עם סאונד מזוויע שגרם לי בעיקר לסבל אני בחיים לא חוזר לשם יותר לא משנה מי מנגן . |
שיהיה כתוב בפרוטוקול שלא אני אמרתי את זה.

אחר כך אילן יגיד שאני הרסתי את הסצנה בארץ.
 |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by uzi
שיהיה כתוב בפרוטוקול שלא אני אמרתי את זה.

אחר כך אילן יגיד שאני הרסתי את הסצנה בארץ.
|
:haha: |
|
|
| MINTZ |
אני בהחלט הולך ליהיות שמה!!!!!!!!!!
והפעם נקווה גם עם רועי הקלאבר למי שזוכר!!!!!!
סופר תדקות.
נתראה שמה.
ונקווה שיהיה גם משהו טוב לפני.
SHMINTZ |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by MINTZ
אני בהחלט הולך ליהיות שמה!!!!!!!!!!
והפעם נקווה גם עם רועי הקלאבר למי שזוכר!!!!!!
סופר תדקות.
נתראה שמה.
ונקווה שיהיה גם משהו טוב לפני.
SHMINTZ |
יש דיגוויד בסוף יוני |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
יש דיגוויד בסוף יוני |
בוא לא נלכלך טרד כזה יפה |
|
|
|
|