return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Tiesto @ Haoman 17 Tel-Aviv (29.07.08) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
בוא לא נלכלך טרד כזה יפה


בוא לא נדבר שטויות שאין לנו מושג לגביהן
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בוא לא נדבר שטויות שאין לנו מושג לגביהן


קצת רגיש על הבוקר :)
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בוא לא נדבר שטויות שאין לנו מושג לגביהן


דווקא יש לנו מושג
3.6.2005
לא נשכח ולא נסלח
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
דווקא יש לנו מושג
3.6.2005
לא נשכח ולא נסלח


וכאן זה כבר עניין של טעם...אני יכול להביא שלל עדויות לערב מדהים...אתה לא אוהב אין בעיה...תן כבוד לאלה שכן אוהבים
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
וכאן זה כבר עניין של טעם...אני יכול להביא שלל עדויות לערב מדהים...אתה לא אוהב אין בעיה...תן כבוד לאלה שכן אוהבים


אני לא רואה בו דיג'יי שמנגן טראנס
אז אני לא נותן לו כבוד פה
הדיג'יי המרדים:\
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by Shahar
אני לא רואה בו דיג'יי שמנגן טראנס
אז אני לא נותן לו כבוד פה
הדיג'יי המרדים:\


מסכים ביותר עם שחר, אילן תרגיע בלי זבל פה אה
דיגוויד מנגן חרא של מוסיקה
היה כלכך זוועה פעם שעברה
ממש רציתי לעלות לבמה ולהוריד לו פצצה לפנים
לנער אותו טוב טוב ושיתחיל להתעורר ולנגן משהו טוב
ואילן גם אם הוא יתחיל לנגן את בריטני ושיט-הופ אתם תסגדו לו
וזה מה שהכי עצוב פחחח, אפשר לחשוב מי הוא כבר
מי שמנגן היום חרא הוא שרוף ולא משנה העבר שלו
כמו שפול וואן דייק הוציא דיסק מסריח
בקיצר שדיג-שיט אשמור את המוסיקה שלו לבתי קפה וחנויות בגדים
במסיבה באים להנות לא סתם לבפאנן

יאללה שיגיע כבר טראאאאננננסססססססססס
נוווווווו
יאלללההההה יאללה

עוד 4 חודשים אוי שיט
:(
mitre
אני אשתדל להיות בדיגוויד. באסה שזה בתקופת מבחנים =\
בכל מקרה בלי אילת. ת"א מתאים לי.
Glenn-Holmes
גיל. בזמן ששחא הצליח להסביר את עצמו בצורה סבירה לפחות (הדי ג'יי המרדים - זו דעתו...אני מכבד את דעתו וכמובן לא מסכים איתה אבל זה משיפה - אנשים עם דיעות שונות)
אתה לוקח את זה רחוק מאוד.
אצלך הכל חייב להיות מהיר, גבוה ואם לא אז זה גרוע אבל יותר מכך כל משאוהב את ה"שעמום" הגרוע הזה אוהב את זה בגלל השם של הדי ג'יי.
תאמין לי שחטתי כבר הרבה פרות קדושות בסצינה - איפה האהבה שלי למרקוס שולץ? מישהו כאן יכול להגיד שהוא לא היה לפני כמה שנים ה-די ג'יי שהכי אהבתי? יש לזה ממש הוכחות מצחיקות בשטח - ובכל זאת כשהוא התחיל להשמע יותר ויותר כמו סוג של חיקוי של ארמין אני המשכתי הלאה.
דיגוויד ניגן לטעמי מוזיקה מצוינת - ואם היה די ג'יי אבי סמדג'ה על העמדה מנגן אותה מוזיקה הייתי אומר אותו דבר בדיוק.
מעליב אותי שאתה מכיר אותי וטוען שאני שופט מוזיקה לפי שמות
THE_BLUE_DRAGON
אילן אני עברתי להודעות בפרטי חבל להמשיך זאת כאן
;)
Shahar
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מסכים ביותר עם שחר, אילן תרגיע בלי זבל פה אה
דיגוויד מנגן חרא של מוסיקה
היה כלכך זוועה פעם שעברה
ממש רציתי לעלות לבמה ולהוריד לו פצצה לפנים
לנער אותו טוב טוב ושיתחיל להתעורר ולנגן משהו טוב
ואילן גם אם הוא יתחיל לנגן את בריטני ושיט-הופ אתם תסגדו לו
וזה מה שהכי עצוב פחחח, אפשר לחשוב מי הוא כבר
מי שמנגן היום חרא הוא שרוף ולא משנה העבר שלו
כמו שפול וואן דייק הוציא דיסק מסריח
בקיצר שדיג-שיט אשמור את המוסיקה שלו לבתי קפה וחנויות בגדים
במסיבה באים להנות לא סתם לבפאנן

יאללה שיגיע כבר טראאאאננננסססססססססס
נוווווווו
יאלללההההה יאללה

עוד 4 חודשים אוי שיט
:(


אמת אמת אמת!!
רק דבר אחד הייתי מתקן...
מישהו היה צריך לבוא לנער אותנו טוב טוב כדי שנתעורר!!
מה זה השירי-ארס הזה שהוא ניגן שם !?!?
ראסמי מוזיקה של חנות בגדים!!! מוזיקה עומדת כזו חחחחחחחחחח
וכן, מסכים לגמרי בקשר למה שאמרת,
כמו שאוהבי טרנטינו יסגדו לכל סרט שלו (ורובם באמת סרטים מגעילים ללא פואנטה), כך גם אוהבי דיגוויד
אבל אני כבר מזמן הפסקתי להתייחס למה שאילן אומר, הוא מדבר יותר מדי שטויות ואחר כך מוצא את עצמו בלי מילים...
שידבר...

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אמת אמת אמת!!
רק דבר אחד הייתי מתקן...
מישהו היה צריך לבוא לנער אותנו טוב טוב כדי שנתעורר!!
מה זה השירי-ארס הזה שהוא ניגן שם !?!?
ראסמי מוזיקה של חנות בגדים!!! מוזיקה עומדת כזו חחחחחחחחחח
וכן, מסכים לגמרי בקשר למה שאמרת,
כמו שאוהבי טרנטינו יסגדו לכל סרט שלו (ורובם באמת סרטים מגעילים ללא פואנטה), כך גם אוהבי דיגוויד
אבל אני כבר מזמן הפסקתי להתייחס למה שאילן אומר, הוא מדבר יותר מדי שטויות ואחר כך מוצא את עצמו בלי מילים...
שידבר...


מדבר שטויות?
כנראה שאני אפסיק להתייחס למה שאתה אומר כי ויכוח איתך זה לא בדיוק דבר שיש לא סיכוי להגמר
אתה אוטם את עינך ואוזנך ולא מקבל שום דיעה שהיא שונה משלך.
הפוסט האחרון שלך מוכיח שלא קראת את התגובות הקודמות שלי כאן ועם זה באמת אין לי איך להתמודד...אדם שמקשיב רק לעצמו תמיד יהיה צודק.
תפתח לך פורום משלך אולי זה יהיה כיף.
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מדבר שטויות?
כנראה שאני אפסיק להתייחס למה שאתה אומר כי ויכוח איתך זה לא בדיוק דבר שיש לא סיכוי להגמר
אתה אוטם את עינך ואוזנך ולא מקבל שום דיעה שהיא שונה משלך.
הפוסט האחרון שלך מוכיח שלא קראת את התגובות הקודמות שלי כאן ועם זה באמת אין לי איך להתמודד...אדם שמקשיב רק לעצמו תמיד יהיה צודק.
תפתח לך פורום משלך אולי זה יהיה כיף.


לא, זה דווקא אתה שמנסה לשכנע אנשים ולכפות עליהם את דעתך (גם אם זה אומר להתנהג בצורה מגעילה). לא יודע למה אתה חושב שאני אוכל את הפוליטיקות שלך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement