|
Tiesto @ Haoman 17 Tel-Aviv (29.07.08) (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Viber |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בשביל זה המציאו את אטמי האוזניים...
אין מצב שסאונד מאפן ימנע ממני לראות את ארמין בפעולה... |
אטמי אוזניים זה בשביל מטווחים - לא בשביל מוזיקה
הורג אותי המסיבות האלה, זה כמו לקבוע דייט עם בחורה והיא אומרת לך "אל תשכח להביא משחה נגד הרפס ומשחה נגד כינים ואהה! תקבע כבר עכשיו תור שיבדקו אם יש לך זיבה אחרי הדייט!" |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
כן אבל כבר נשבר מלבכות על הסאונד בהאומן כמה שהוא חרא בטירוף
ולצערי גם האטמים לא עוזרים לי לשמוע את המוסיקה
שומעים אותו חרא רק חלש
העיקר יש באס שמעיף אותך אבל מוסיקה אין במועדון הזה
שיורידו את הבאס ואז אולי נשמע משהו חוץ מבום בום בום
אבל זה מועדון של "מגניביייים" אז לא יורידו את הבאס למה זה כזה מגניייבבב ופאמפינג
וכנראה זה עוזר בלהבריח את האנשים מהרחבה ישר אל הבר וככה הם עושים כסף
עוד חודש וחצי ואני לא פה
:rolleyes:
ד"א אילן תשנה בבקשה את התאריך בכותרת של הטופיק למה לי זה לא נותן לשנות אני מהנחותים פשוטי העם
:happy2: |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by Viber
אטמי אוזניים זה בשביל מטווחים - לא בשביל מוזיקה
הורג אותי המסיבות האלה, זה כמו לקבוע דייט עם בחורה והיא אומרת לך "אל תשכח להביא משחה נגד הרפס ומשחה נגד כינים ואהה! תקבע כבר עכשיו תור שיבדקו אם יש לך זיבה אחרי הדייט!" |
הגזמת, בכלל אין קשר אחד לשני..
גם במועדון עם הסאונד הכי טוב בעולם זה יותר ממומלץ להביא אטמים, כי לא משנה כמה הסאונד טוב עדיין הווליום גבוה |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
הגזמת, בכלל אין קשר אחד לשני..
גם במועדון עם הסאונד הכי טוב בעולם זה יותר ממומלץ להביא אטמים, כי לא משנה כמה הסאונד טוב עדיין הווליום גבוה |
לא מסכים.
ההפקה, המועדון ואנשי הסאונד אחראים ליצור מרחק ביטחון מינימלי בין הרמקולים והקהל ואחראים ליצור אקוסטיקה נורמלית.
לא מסוג הדברים שמשקיעים בהם בארץ... וחבל כי יש ציוד לא רע בכלל במועדונים מסויימים. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
הגזמת, בכלל אין קשר אחד לשני..
גם במועדון עם הסאונד הכי טוב בעולם זה יותר ממומלץ להביא אטמים, כי לא משנה כמה הסאונד טוב עדיין הווליום גבוה |
למה יש שם סט רמקולים של וינר ב-17 שקל?
התלונות שאני רואה פה הן על איכות הסאונד ועל עניינים בסיסיים של כוונון סאונד, במערכת סאונד סבירה כפי שאני מתאר שיש באומן ניתן להגביה את הווליום עד רמות מאוד גבוהות מבלי שיתעוות - אם זה ככה ב
ATP3
המעפן לי ככה זה גם במערכות הסאונד "היוקרתיות" שיש באומן ודומיו. |
|
|
| black_mammmba |
משהו לא מסתדר לי בראש
ה29.07.08
יוצא יום שלישי ...?
למה לעזאזל שטיאסטו יעשה / יופיע בארץ ביום שלישי ?
זה לא רווחי וכ'ו. וגם לא הייתה הופעה גדולה שכזאת אף פעם ביום חול באמצע השבוע
:ז :conf: :conf: :conf: |
|
|
| GYPSYGY |
| quote: | Originally posted by black_mammmba
משהו לא מסתדר לי בראש
ה29.07.08
יוצא יום שלישי ...?
למה לעזאזל שטיאסטו יעשה / יופיע בארץ ביום שלישי ?
זה לא רווחי וכ'ו. וגם לא הייתה הופעה גדולה שכזאת אף פעם ביום חול באמצע השבוע
:ז :conf: :conf: :conf: |
לדעתי בגלל שהוא באזור. לפי האתר שלו.
ובאמת נראה לך שהוא לא ימלא את האומן?! אני חושב שזה דווקא טוב שזה בשלישי תהיה סלקציה טבעית .... |
|
|
| Glenn-Holmes |
זה בהחלט מעניין שזה יהיה ביום שלישי דווקא
לא זכור מתי לאחרונה (וצריך ללכת שנים אחורה אולי עד לימים בהם היה בארץ את מועדון הפאצ'ה) התקיים אירוע גדול בארץ עם ייבוא רציני מחו"ל באמצע השבוע. |
|
|
| romigi |
| i think it's gonna be some private novorish party |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by romigi
i think it's gonna be some private novorish party |
Nah Roman, how could that be? It's Tiesto, big hafaka, in Haoman 17, he hasn't been here in two/three years; and, as someone mentioned before, he is in the neighbourhood in any case (Cyprus, Lebanon) that week, so maybe that's the reason for that 'weird' Tuesday night (plus the possibility of September 4th being problematic in his schedule)... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זה בהחלט מעניין שזה יהיה ביום שלישי דווקא
לא זכור מתי לאחרונה (וצריך ללכת שנים אחורה אולי עד לימים בהם היה בארץ את מועדון הפאצ'ה) התקיים אירוע גדול בארץ עם ייבוא רציני מחו"ל באמצע השבוע. |
ימי שלישי בת"א זה ה-ימים!
בתקווה שיהיה טוב! |
|
|
| sh33p |
To do list:
א. אטמי אזניים
ב. אינפוזיה קבועה של מים במהלך המסיבה
ג. לא לצאת מהאקווריום עד 5 בבוקר ורק אז אולי להתקרב למרכז הרחבה
אין לי שום ציפיות מהמסיבה
יש לי תקווה קטנה שיום שלישי ישמש כסלקציה לאנשים שבאמת רוצים לבוא
נראה אם האוזניים שלי יבריאו עד אז |
|
|
|
|