return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Tiesto @ Haoman 17 Tel-Aviv (29.07.08) (pg. 6)
View this Thread in Original format
Viber
quote:
Originally posted by markfeldman
בשביל זה המציאו את אטמי האוזניים...

אין מצב שסאונד מאפן ימנע ממני לראות את ארמין בפעולה...



אטמי אוזניים זה בשביל מטווחים - לא בשביל מוזיקה


הורג אותי המסיבות האלה, זה כמו לקבוע דייט עם בחורה והיא אומרת לך "אל תשכח להביא משחה נגד הרפס ומשחה נגד כינים ואהה! תקבע כבר עכשיו תור שיבדקו אם יש לך זיבה אחרי הדייט!"
THE_BLUE_DRAGON
כן אבל כבר נשבר מלבכות על הסאונד בהאומן כמה שהוא חרא בטירוף
ולצערי גם האטמים לא עוזרים לי לשמוע את המוסיקה
שומעים אותו חרא רק חלש
העיקר יש באס שמעיף אותך אבל מוסיקה אין במועדון הזה
שיורידו את הבאס ואז אולי נשמע משהו חוץ מבום בום בום
אבל זה מועדון של "מגניביייים" אז לא יורידו את הבאס למה זה כזה מגניייבבב ופאמפינג
וכנראה זה עוזר בלהבריח את האנשים מהרחבה ישר אל הבר וככה הם עושים כסף

עוד חודש וחצי ואני לא פה
:rolleyes:

ד"א אילן תשנה בבקשה את התאריך בכותרת של הטופיק למה לי זה לא נותן לשנות אני מהנחותים פשוטי העם
:happy2:
.A.Y.
quote:
Originally posted by Viber
אטמי אוזניים זה בשביל מטווחים - לא בשביל מוזיקה


הורג אותי המסיבות האלה, זה כמו לקבוע דייט עם בחורה והיא אומרת לך "אל תשכח להביא משחה נגד הרפס ומשחה נגד כינים ואהה! תקבע כבר עכשיו תור שיבדקו אם יש לך זיבה אחרי הדייט!"


הגזמת, בכלל אין קשר אחד לשני..
גם במועדון עם הסאונד הכי טוב בעולם זה יותר ממומלץ להביא אטמים, כי לא משנה כמה הסאונד טוב עדיין הווליום גבוה
uzi
quote:
Originally posted by .A.Y.
הגזמת, בכלל אין קשר אחד לשני..
גם במועדון עם הסאונד הכי טוב בעולם זה יותר ממומלץ להביא אטמים, כי לא משנה כמה הסאונד טוב עדיין הווליום גבוה

לא מסכים.
ההפקה, המועדון ואנשי הסאונד אחראים ליצור מרחק ביטחון מינימלי בין הרמקולים והקהל ואחראים ליצור אקוסטיקה נורמלית.
לא מסוג הדברים שמשקיעים בהם בארץ... וחבל כי יש ציוד לא רע בכלל במועדונים מסויימים.
Viber
quote:
Originally posted by .A.Y.
הגזמת, בכלל אין קשר אחד לשני..
גם במועדון עם הסאונד הכי טוב בעולם זה יותר ממומלץ להביא אטמים, כי לא משנה כמה הסאונד טוב עדיין הווליום גבוה


למה יש שם סט רמקולים של וינר ב-17 שקל?

התלונות שאני רואה פה הן על איכות הסאונד ועל עניינים בסיסיים של כוונון סאונד, במערכת סאונד סבירה כפי שאני מתאר שיש באומן ניתן להגביה את הווליום עד רמות מאוד גבוהות מבלי שיתעוות - אם זה ככה ב
ATP3
המעפן לי ככה זה גם במערכות הסאונד "היוקרתיות" שיש באומן ודומיו.
black_mammmba
משהו לא מסתדר לי בראש
ה29.07.08
יוצא יום שלישי ...?

למה לעזאזל שטיאסטו יעשה / יופיע בארץ ביום שלישי ?
זה לא רווחי וכ'ו. וגם לא הייתה הופעה גדולה שכזאת אף פעם ביום חול באמצע השבוע
:ז :conf: :conf: :conf:
GYPSYGY
quote:
Originally posted by black_mammmba
משהו לא מסתדר לי בראש
ה29.07.08
יוצא יום שלישי ...?

למה לעזאזל שטיאסטו יעשה / יופיע בארץ ביום שלישי ?
זה לא רווחי וכ'ו. וגם לא הייתה הופעה גדולה שכזאת אף פעם ביום חול באמצע השבוע
:ז :conf: :conf: :conf:

לדעתי בגלל שהוא באזור. לפי האתר שלו.
ובאמת נראה לך שהוא לא ימלא את האומן?! אני חושב שזה דווקא טוב שזה בשלישי תהיה סלקציה טבעית ....
Glenn-Holmes
זה בהחלט מעניין שזה יהיה ביום שלישי דווקא
לא זכור מתי לאחרונה (וצריך ללכת שנים אחורה אולי עד לימים בהם היה בארץ את מועדון הפאצ'ה) התקיים אירוע גדול בארץ עם ייבוא רציני מחו"ל באמצע השבוע.
romigi
i think it's gonna be some private novorish party
benji904
quote:
Originally posted by romigi
i think it's gonna be some private novorish party


Nah Roman, how could that be? It's Tiesto, big hafaka, in Haoman 17, he hasn't been here in two/three years; and, as someone mentioned before, he is in the neighbourhood in any case (Cyprus, Lebanon) that week, so maybe that's the reason for that 'weird' Tuesday night (plus the possibility of September 4th being problematic in his schedule)...

TTman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זה בהחלט מעניין שזה יהיה ביום שלישי דווקא
לא זכור מתי לאחרונה (וצריך ללכת שנים אחורה אולי עד לימים בהם היה בארץ את מועדון הפאצ'ה) התקיים אירוע גדול בארץ עם ייבוא רציני מחו"ל באמצע השבוע.


ימי שלישי בת"א זה ה-ימים!

בתקווה שיהיה טוב!
sh33p
To do list:

א. אטמי אזניים
ב. אינפוזיה קבועה של מים במהלך המסיבה
ג. לא לצאת מהאקווריום עד 5 בבוקר ורק אז אולי להתקרב למרכז הרחבה

אין לי שום ציפיות מהמסיבה
יש לי תקווה קטנה שיום שלישי ישמש כסלקציה לאנשים שבאמת רוצים לבוא

נראה אם האוזניים שלי יבריאו עד אז
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement