|
Tiesto @ Haoman 17 Tel-Aviv (29.07.08) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by TTman
אם אני בארץ אז אני מקווה להיות שם |
אם אתה בארץ..?
יש תוכניות לחו"ל? |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אם אתה בארץ..?
יש תוכניות לחו"ל? |
ברור, תמיד יש תוכניות לחו"ל.
:) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
הקדים הבחור ל29 ביולי!
29.07.08
עכשיו להאומן יש יותר עבודה על הראש חחח
;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
הקדים הבחור ל29 ביולי!
29.07.08
עכשיו להאומן יש יותר עבודה על הראש חחח
;) |
מדהים !!!!!!!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מדהים !!!!!!!!! |
אולי תהיה חזרה לימי קדם של מוזיקה אצלי בבית לפני המסיבה ויציאה משותפת לדרך
או שהמגורים באשקלון גודעים לחלוטין כל תוכנית שכזו? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אולי תהיה חזרה לימי קדם של מוזיקה אצלי בבית לפני המסיבה ויציאה משותפת לדרך
או שהמגורים באשקלון גודעים לחלוטין כל תוכנית שכזו? |
אח שלי, יש לי חדשות בשבילך:
אני כבר לא גר באשקלון !!!
לצורך העניין, אני גר כ-10 דקות נסיעה מהאומן 17 ת"א.... |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אח שלי, יש לי חדשות בשבילך:
אני כבר לא גר באשקלון !!!
לצורך העניין, אני גר כ-10 דקות נסיעה מהאומן 17 ת"א.... |
אתה יכול לשמוע את המסיבה מהבית, לא צריך לקנות כרטיס :) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by uzi
אתה יכול לשמוע את המסיבה מהבית, לא צריך לקנות כרטיס :) |
:stongue:
אבל אם הוא היה הרבה פעמים בהאומן, יש סיכוי שהוא כבר לא שומע כל כך טוב אז לא בטוח... |
|
|
| black_mammmba |
יש כבר יחצנים ? כרטיסים ?
לטיאסטו או ארמין ? |
|
|
| Vortex_SA |
| כן! פרטים בבקשה! אולי לשם שינוי אני אהנה במסיבה.. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Flotser
:stongue:
אבל אם הוא היה הרבה פעמים בהאומן, יש סיכוי שהוא כבר לא שומע כל כך טוב אז לא בטוח... |
אהבתי... מזל שאני לא אמרתי את זה :) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Flotser
:stongue:
אבל אם הוא היה הרבה פעמים בהאומן, יש סיכוי שהוא כבר לא שומע כל כך טוב אז לא בטוח... |
בשביל זה המציאו את אטמי האוזניים...
אין מצב שסאונד מאפן ימנע ממני לראות את ארמין בפעולה... |
|
|
|
|