return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Tiesto @ Haoman 17 Tel-Aviv (29.07.08) (pg. 4)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
לא, זה דווקא אתה שמנסה לשכנע אנשים ולכפות עליהם את דעתך (גם אם זה אומר להתנהג בצורה מגעילה). לא יודע למה אתה חושב שאני אוכל את הפוליטיקות שלך

טוב שחר...לא יודע מה נסגר איתך אבל אם ככה אתה חושב זו בעיה שלך
עד שלא תביא הוכחות לטיעונים המגוחכים שלך אין לי מה להגיד
Vortex_SA
שחר מה השנאה הזאת? מה הבנאדם עשה לך? אכף את החוקים אליהם הוא כפוף? או שפיספסתי משהו? אתה לא אוהב דיגוויד וזה סבבה, אני לא אוהב רדיוהד וזה גם סבבה, מה קשור עכשיו פסים אישיים?
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב שחר...לא יודע מה נסגר איתך אבל אם ככה אתה חושב זו בעיה שלך
עד שלא תביא הוכחות לטיעונים המגוחכים שלך אין לי מה להגיד


אתה תמיד היית כזה
אתה זורק דברים באוויר ואין לך איך לעמוד אחריהם
לדוגמא כמו שדברת על החוק לזכויות יוצרים "לא יוצרים חוק כזה כי אי אפשר לאכוף אותו" או משהו כזה
ברגע שהבאתי לך חוק כתוב לא ראיתי שהגבת שם יותר
במקום לדבר ולדבר באוויר כמו אחד שמבין הכל, עדיף שפשוט תגיב רק כשיש לך מושג על מה אתה מדבר
Glenn-Holmes
כמו ששגיא ציין
לא יהיה פשוט להעביר חוק שיכול לקנוס את הרוב המוחלט של תושבי העולם שמחובר לרשת האינטרנט



שחר....את האמת? לא יודע למה אני מתאמץ...
אני בטוח שאתה היחיד שחושב את מה שאמרת עלי...
וזה מעצבן כי חשבתי שלפחות קצת אתה מכיר אותי...אמנם לא ראית אותי כבר כמה שנים אבל עדיין...

כמו שאתה רואה
זה נוסח הדברים...לא אמרתי שלא העבירו חוק כזה - אתה צודק אני באמת לא ידעתי - יש הרבה דברים שאני לא יודע ובניגוד למה שאתה טוען - וזה מה שמעצבן פה - אני לא מדבר על דברים שאני לא מבין בהם.
מה שאני כן מבין זה בהגיון
ומבחינה הגיונית חוק שיכול לקנוס רבים מתושבי העולם לא נראה לי חוק קל להעברה. לא קל זה לא אומר שאני טוען שהעבירו חוק כזה או שלא העבירו חוק כזה
זאת דעתי לגבי הקושי בהערבת חוק כזה.
אסור לי להגיד את זה?
תעבור דוגמה דוגמה ואני כמעט בטוח שלא תמצא משהו שטענתי שאני יודע בוודאות מבלי שהיה לי יסוד מבוסס מאחורי הידיעה הזו
ככה אני.
המהירות שבה אתה מכפיש את שמי קצת מעצבנת, קצת פוגעת.
דרך אגב...אתה טוען שאני כופה את דעתי על כולם...אני חושב שהתחלתי להוכיח לך שבמקרה הזה אתה קבעת משהו בלי שאתה יודע -.
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ומבחינה הגיונית חוק שיכול לקנוס רבים מתושבי העולם לא נראה לי חוק קל להעברה. לא קל זה לא אומר שאני טוען שהעבירו חוק כזה או שלא העבירו חוק כזה
זאת דעתי לגבי הקושי בהערבת חוק כזה.
אסור לי להגיד את זה?
תעבור דוגמה דוגמה ואני כמעט בטוח שלא תמצא משהו שטענתי שאני יודע בוודאות מבלי שהיה לי יסוד מבוסס מאחורי הידיעה הזו
ככה אני.
המהירות שבה אתה מכפיש את שמי קצת מעצבנת, קצת פוגעת.
דרך אגב...אתה טוען שאני כופה את דעתי על כולם...אני חושב שהתחלתי להוכיח לך שבמקרה הזה אתה קבעת משהו בלי שאתה יודע -.


אתם טענתם שאין חוק נגד שיתוף, כי לא ניתן לאכוף אותו.

ובכל מקרה, לא קל להעביר חוק שיכול לקנות רבים מתושבי העולם?
אז למה יש את כל חוקי הציות לתנועה?
כל שוטר תנועה שיוצב בצומת, יוכל לקנוס המון המון המון אנשים
אז בוא נבטל את החוק, כי הוא יכול לקנות הרבה אנשים ?

אני לא חושב שזו הבעיה.
אם היית קורא את הלינק שהבאתי, הסבירו שם בצורה הכי ברורה, שמה שאתה מכנה שיתוף קבצים, זה דבר חוקי.
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Shahar
כל שוטר תנועה שיוצב בצומת, יוכל לקנוס המון המון המון אנשים
אז בוא נבטל את החוק, כי הוא יכול לקנות הרבה אנשים ?.


אני לא יודע כמה אתה מכיר אבל אנשים שצולמו עוברים באדום מלא דקה אחרי שיש אדום קיבלו קנס של אלף שקל למרות שמגיעה להם שלילה בבית משפט, זו דרכו של מוסד המשפט להתמודד, פשוט להוריד מעליו עומס, היה על זה תכנית עם חיים הכט אני בטוח ששמעת על זה... אז נכון ששיתוף קבצים הוא לא סכנת חיים ואני לא כל כך מוצא קשר באנלוגיה שלך למקרה שלנו, בסך הכל באמת הקטל בכבישים הרבה הרבה יותר חשוב מכסף...

אבל אין מה לעשות זו דרכו של החוק להתמודד, מה שהוא לא מצליח לאכוף הוא מתחמק...

ועכשיו ברצינות, על יצרני החומרה והתכנה קיימת איזשהי חובה מוסרית להתקין קורא קודים (כל קובץ חוקי יש לו קוד אישי שנתנו לו) שפשוט מבטל השמעה של מה שאין לו קוד, עכשיו באה השאלה איך אני אשים מוזיקה שלי? שאני יצרתי או שחבר או משהו בסגנון יצר ולא חתום או קנוי ועדיין חוקי לי לשמוע ולהשמיע אותו? תהיה גם תוכנת משתמש שמייצרת לך קוד לשירים הספציפים האלו כדי שתוכל לשמוע אותם בפרטיותך, קוד זה לא יהיה ניתן להעברה, נניח יהיה מוגבל להעתקה של שני מחשבים או משהו בסגנון, והנה יש לך דרך טובה מאוד לאכוף את כל הדברים הללו, מכיוון שאם גם יצרני הנגנים והתוכנות וכל החבר'ה ישתמשו בתקנים אלו יהיה ממש ממש קשה סתם לנגן משהו במועדון או באינטרנט שהוא איננו חוקי...

כמובן שכל זה טוב ויפה אבל מסובך להפליא, כל הכתוב לעיל הוא עולם אידיאלי ושכמובן לא יעמוד במבחן המציאות (אני הייתי נותן 10 דקות לילד בן 15 לפרוץ את הקודים בעידן התכנות של היום) כל מה שיש לנו לסמוך עליו כיום זה היושר של האנשים שאוהבים מוזיקה וצורכים אותה באופן קבוע, יושר פנימי שלך שאומר וואללה אני שומע את זה כל יום, אני אוהב את זה אני רוצה שיכינו עוד מזה, אז אני אתרום את האגורה שלי...

ואם אתה לא ממש מסכים עם זה ובוחר לתמוך בחוק הכל כך נוח שקיים היום בבקשה אל תנסה לשכנע פה שלהוריד זה מוסרי וחוקי והכל טוב ויפה, כי אתה יודע שזה פשוט לא, זה שהחוק אומר ככה זה בסדר, גם החוק אומר שאם לא נמצאו ראיות נגדך אתה זכאי, אז זה הופך לשדוד חנות בלי מצלמות אבטחה לבסדר?
Shahar
אתם צריכים להבין שאני לא מעודד שום דבר ולא תומך בשום דבר...
בסה"כ רציתי להסביר שאילן הוא אחד כזה שאוהב להגיד דברים בלי בסיס בהנחה שזה יישמע מספיק אמין ולא יתווכחו איתו
זה לא משנה באיזה נושא מדובר
הוא כבר הוכיח שאפשר לדון בנושא הכי טיפשי והוא עדיין ינסה לצאת מבין גדול.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אתם צריכים להבין שאני לא מעודד שום דבר ולא תומך בשום דבר...
בסה"כ רציתי להסביר שאילן הוא אחד כזה שאוהב להגיד דברים בלי בסיס בהנחה שזה יישמע מספיק אמין ולא יתווכחו איתו
זה לא משנה באיזה נושא מדובר
הוא כבר הוכיח שאפשר לדון בנושא הכי טיפשי והוא עדיין ינסה לצאת מבין גדול.


ואני הוכחתי לך כאן שלא...
אבל אתה מתעלם ושוב כותב שאני אמרתי שיש חוק כזה...
טוב...
מה לעשות יש רק דרך אחת לסיים את זה
שחר אתה צודק
אני כותב דברים בלי ביסוס
אותך הרי אי אפשר לשכנע
עקשן תמיד היית.
אז בסדר יהיה חבר פורום אחד שיחשוב עלי ככה
אני מתנחם בזה שאתה היחיד
MASTERsplinter
1. אתם לא בני 12
2. תפסיקו להתנהג ככה
3. זה לא קשור לטיאסטו
Glenn-Holmes
צודק לחלוטין

כמו שאישר ידידנו בנג'י

באתר של טיאסטו כבר מופיע התאריך...

benji904
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
צודק לחלוטין

כמו שאישר ידידנו בנג'י

באתר של טיאסטו כבר מופיע התאריך...


F*ckin' yeah!
I've never witnessed a live set of him before (would you believe that, living in Holland...:conf: ), but TE was the first time this year, and maybe three more times this summer (Haoman and crossing my fingers for two times PRIVILEGE on IBIZA...:gsmile: :toocool: :tongue3 )
Unlike some people here, I'm dying for that to happen...the man is the bomb....I can only advice people to go to discogs.com, under "DJ Tiesto" and read the comment of a guy called 'Teknik' at the bottom of the page....great, great analysis for all the Tiesto-sour pusses!
TTman
אם אני בארץ אז אני מקווה להיות שם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement