return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 
Tiesto @ Haoman 17 Tel-Aviv (29.07.08) (pg. 12)
View this Thread in Original format
sh33p
איך שכחתם את
Alex Kunnari - Lifter

??
אחד היותר טובים במסיבה
MichaelBoogerd!
http://www.youtube.com/watch?v=a79nME3Oe7c

Energy 52 - Cafe Del Mar (ID Remix)
Koby
quote:
Originally posted by MichaelBoogerd!
http://www.youtube.com/watch?v=a79nME3Oe7c

Energy 52 - Cafe Del Mar (ID Remix)


it was part of the bootleg - Chicane vs. Natasha Bedingfield - Bruised Water.
Dj_Kile
i got to say , DJ Eco - Tonight Is Forever (Martin Roth Edit)
on the big speakers is nothing short than dance floor smasher ,
i died and came back when he drop this one ...
YWalter
ראיתי תמונה באחד המקומות שמלווים את טיאסטו שני שוטרים והוא נראה בשוק
אני לא מאמין שהוא אי פעם יחזור לישראל אחרי הטראומה הזאת
שלוש שנים אנחנו מחכים לטיאסטו ובסוף זה מה שקורה
עצוב
markfeldman
וואוו קובי !

אחלה טראקליסט

עבודה טובה,

בהחלט נראה מעניין.

חבל שכך נגמרה המסיבה.

אני מקווה שזה לא ישפיע על הפקות עתידיות.

מי מביא את פול ואן דייק באוקטובר ?
YWalter
3. Chicane vs. Natasha Bedingfield - Bruised Water (DUB לא היה)
6.Justin Timberlake - Lovestoned (Tiesto Dub Remix)
Koby
סופי

1.Banyan Tree - Feel The Sun Rise
2.Andy Duguid featuring Leah - Wasted
3.Chicane vs. Natasha Bedingfield - Bruised Water (Michael Woods Bootleg)
4.DJ Tatana - Spring Breeze (Martin Roth Summer Style Remix)
5.Cary Brothers - Ride (Tiesto Remix)
6.Justin Timberlake - Lovestoned (Tiesto Dub Remix)
7.id
8.Simon Patterson - Us
9.DJ Eco - Tonight Is Forever (Martin Roth Edit)
10.Kamui - Get Lifted
11.Ton TB - Dream Machine
12.Dokmai - Reason To Believe
13.id
14.Andre Visior & Kay Stone - Something For Your Mind (Guiseppe
Ottaviani Remix)
15.alex kunnari - lifter
16.DJ Eremit - Tanz Der Seele (YOMC Remix)
17.id
18.Delerium - Silence (DJ Tiesto remix)
Viber
בחישוב מהיר מסתבר שהאומן עשה עליכם מעל לחצי מיליון שקל.
מאוד השתלם להם בהתחשב בעובדה שבלילה "מוצלח" בירושלים הם הרוויחו כרבע מיליון "בלבד".

סה"כ ערב טוב עבר על לובלין וחבריו, הם עברו זמנים יותר קשים מזה והישראלים כמו הישראלים ימשיכו להגיע ולשלשל כספים גם לאחר הפרשייה הלא נעימה הזאת.


כמה סימבולי שדווקא בערב שטיאסטו מנגן בו קיבלנו שיעור שכל העניין הוא כבר מזמן לא סביב המוזיקה.
MINTZ
נראה לי שאתה סתם מגזים
אף אחד לא הכריח אף אחד ללכת לשמה..

זה היה ידוע מראש שזה יהיה המוני - ומי שהלך ידע את זה מראש...


לגבי לבטוח באומן 17 בעניין של הכנסת האנשים - אני חושב שאתה מספיק ילד גדול כדי לדעת לא לבטוח באף אחד אלא רק בעצמך :)


מה שכן נקווה לעוד מסיבות טובות בארץ בקרוב של אמנים מחו"ל באומן או לא באומן לא אכפת לי - העיקר שיהיה במרכז הארץ...

שבוע טוב לכולם :)

benji904
quote:
Originally posted by MINTZ
נראה לי שאתה סתם מגזים
אף אחד לא הכריח אף אחד ללכת לשמה..

זה היה ידוע מראש שזה יהיה המוני - ומי שהלך ידע את זה מראש...


לגבי לבטוח באומן 17 בעניין של הכנסת האנשים - אני חושב שאתה מספיק ילד גדול כדי לדעת לא לבטוח באף אחד אלא רק בעצמך :)


מה שכן נקווה לעוד מסיבות טובות בארץ בקרוב של אמנים מחו"ל באומן או לא באומן לא אכפת לי - העיקר שיהיה במרכז הארץ...

שבוע טוב לכולם :)


+1
Viber
quote:
Originally posted by MINTZ
נראה לי שאתה סתם מגזים
אף אחד לא הכריח אף אחד ללכת לשמה..

זה היה ידוע מראש שזה יהיה המוני - ומי שהלך ידע את זה מראש...


לגבי לבטוח באומן 17 בעניין של הכנסת האנשים - אני חושב שאתה מספיק ילד גדול כדי לדעת לא לבטוח באף אחד אלא רק בעצמך :)


מה שכן נקווה לעוד מסיבות טובות בארץ בקרוב של אמנים מחו"ל באומן או לא באומן לא אכפת לי - העיקר שיהיה במרכז הארץ...

שבוע טוב לכולם :)



quote:
Originally posted by Viber
והישראלים כמו הישראלים ימשיכו להגיע ולשלשל כספים גם לאחר הפרשייה הלא נעימה הזאת.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 
Privacy Statement