|
Tiesto @ Haoman 17 Tel-Aviv (29.07.08) (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
אילן ובנג'י, אני מחכה לשמוע תגובה ממכם!
גם עכשיו תשחקו אותה שכולם פה סתם ממורמרים ושאתם לא?
תגידו תודה לאלוהים שלא היה שם אסון!
ואחרי שתגידו תודה לאלוהים, תבקשו סליחה מכל חברי הפורום שהפכתם אותם לבכיינים. |
|
|
| markfeldman |
כמה שעות טייסטו ניגן בפועל ?
מישהו זוכר איזה קטעים הוא ניגן ? |
|
|
| YO-I |
מארק,אני חתכתי הביתה חמש דק' לפני שטיאסטו עלה, ממה שאני יודע הוא ניגן שעה וחמישים דקות כאשר הוא פתח עם
dream machine
היה את
Andy Duguid featuring Leah Wasted
והוא ניגן בסיום את סיילנס כאשר הוא בכלל לא על העמדה
את כל זה אני יודע מסירטונים שאנשים העלו |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
וואלה מזל שלא הלכתי
אני אשמע אותו כבר בשישי בנייצ'ר-וואן בגרמניה
וזוועה אחרי שעוד האומן בא ואמר שהפעם לא יהיה צפוף כמו בארמין
ובסוף צפוף יותר אפילו
בושה וחרפה באמת
אני על הצפיפות בארמין לא התלוננתי בכלל למה כבר נמעס להתלונן
אז התלוננתי רק על האדון ארמין
אבל כן סבלתי כמו כולם
ואם עכשיו היה יותר גרוע אז בושה וחרפה
הם אמרו שהם מגבילים את מספר הכרטיסים
?לכמה הגבילו למיליון
שמח וטוב שלא הלכתי ובזבזתי מחיר שערורייתי של 150 ש"ח לא כולל נסיעות ושתיה
אבל מאוד עצוב לי ששוב כולם פה נדפקו ולא זכו לקבל מסיבה וטראנס כמו שצריך
ומפחיד אנשים יכולים להפגע סה"כ רוצים להנות
אנחנו סובלים כל יום כל היום בעבודות החראות שלנו
יוצאים סוף סוף להנות ואז סובלים אפילו יותר
ממש שיא הכיף
פול וואן דייק מגיע ב16 לעשירי לפי מה שאמרו לי
נראה מה יהיה אז |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
וואלה מזל שלא הלכתי
אני אשמע אותו כבר בשישי בנייצ'ר-וואן בגרמניה
וזוועה אחרי שעוד האומן בא ואמר שהפעם לא יהיה צפוף כמו בארמין
ובסוף צפוף יותר אפילו
בושה וחרפה באמת
אני על הצפיפות בארמין לא התלוננתי בכלל למה כבר נמעס להתלונן
אז התלוננתי רק על האדון ארמין
אבל כן סבלתי כמו כולם
ואם עכשיו היה יותר גרוע אז בושה וחרפה
הם אמרו שהם מגבילים את מספר הכרטיסים
?לכמה הגבילו למיליון
שמח וטוב שלא הלכתי ובזבזתי מחיר שערורייתי של 150 ש"ח לא כולל נסיעות ושתיה
אבל מאוד עצוב לי ששוב כולם פה נדפקו ולא זכו לקבל מסיבה וטראנס כמו שצריך
ומפחיד אנשים יכולים להפגע סה"כ רוצים להנות
אנחנו סובלים כל יום כל היום בעבודות החראות שלנו
יוצאים סוף סוף להנות ואז סובלים אפילו יותר
ממש שיא הכיף
פול וואן דייק מגיע ב16 לעשירי לפי מה שאמרו לי
נראה מה יהיה אז |
I'm going...:toocool:
(As long as they'll fire the whole Haoman 17 management and will put some people with actual brains over there...)
But Gil, what can I say: regarding the disgrace you are absolutely right |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
כמה שעות טייסטו ניגן בפועל ?
מישהו זוכר איזה קטעים הוא ניגן ? |
He was up there from approximately 12:15 am until 2:00 am, i.e. barely two hours...
Andy Duiguid feat. Leah - Wasted and the intro track before on ISOS 7 disc 1
Ton TB - Dream Machine
Delerium feat. Sarah McLachlan- Silence (Tiesto Remix)
Chicane vs. Natasha Bedingfield - Bruised Water (Remix)
Andre Visior & Kay Stone - Something For Your Mind (Giuseppe Ottaviani Remix)
After like 1:20 he started to put the real good trance stuff, interspersed with some classics... |
|
|
| MichaelBoogerd! |
| quote: | Originally posted by benji904
He was up there from approximately 12:15 am until 2:00 am, i.e. barely two hours...
Andy Duiguid feat. Leah - Wasted and the intro track before on ISOS 7 disc 1
Ton TB - Dream Machine
Delerium feat. Sarah McLachlan- Silence (Tiesto Remix)
Chicane vs. Natasha Bedingfield - Bruised Water (Remix)
Andre Visior & Kay Stone - Something For Your Mind (Giuseppe Ottaviani Remix)
After like 1:20 he started to put the real good trance stuff, interspersed with some classics... |
Cheers for the reply, i'm eager to know what happened? why tiesto only played so short set? |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by uzi
אילן ובנג'י, אני מחכה לשמוע תגובה ממכם!
גם עכשיו תשחקו אותה שכולם פה סתם ממורמרים ושאתם לא?
תגידו תודה לאלוהים שלא היה שם אסון!
ואחרי שתגידו תודה לאלוהים, תבקשו סליחה מכל חברי הפורום שהפכתם אותם לבכיינים. |
Uzi, you'll have to await the day and beg on your knees, but it ain't ever gonna happen: to whom do I owe an apology?? To you, to the other moaners over here??
The disgrace, the atrocity and materialistic, greedy arrogance of Haoman 17 have all been presented, and what can I do but agree with and underline all that has been said on this forum? IT IS ALL TRUE!
But I can also tell you that spoiled crybabies like you, moaning from their ivory tower and complaining unceasingly, are partially due to the existing terrible scene....I DID party on over there, even under the unbearable conditions, and with me many others...that's what REAL party people can be standing for...I wouldn't see you doing that...
And those people are a fact to the obvious phenomenon of 5000+ (of course many more) people who are still up for it and deserve A&B/Tiesto/FC/AvB in Park haYarkon, Teddy or something similar...and NOT the black box of this week...(btw, very nice lights and visuals...that was the more positive part of the 150 sheqels...) |
|
|
| Koby |
יוחאי, הוא לא פתח עם דרים מאשין.
אין לי כוח לדבר בכלל על מה שהיה אתמול חוץ מטייסטו.
נתחיל מזה, שלא כמו במסיבה של ארמין, הסאונד היה מושלם.
טייסטו קנה אותי לגמרי עם ההופעה המעולה שלו ואני לא אתבייש להגיד שלא בחסד הוא נחשב על ידי רבים לדי ג'יי הטוב בעולם.
טראקליטס:
1.Banyan Tree - Feel The Sun Rise
2.Andy Duguid featuring Leah - Wasted
3.Chicane vs Natasha Bedingfield - Bruised Water [Mischa Daniels Club Mix]
4.DJ Tatana - Spring Breeze (Martin Roth Summer Style Remix)
5.Cary Brothers - Ride (Tiesto Remix)
6.Justin Timberlake - Lovestoned/I Think She Knows (Tiesto Remix)
7.id
8.id
9.id
10.Kamui - Get Lifted
דרים משין.11
12.id
13.Andre Visior & Kay Stone - Something For Your Mind (Guiseppe
Ottaviani Remix)
14.id
15.id
16.סיילנס
מקווה שאחריי הפדיחה של אתמול יצא לנו לראות את טייסטו בארץ. בכל מקרה, לאומן אני לא חוזר יותר בחיים. |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Koby
יוחאי, הוא לא פתח עם דרים מאשין.
אין לי כוח לדבר בכלל על מה שהיה אתמול חוץ מטייסטו.
נתחיל מזה, שלא כמו במסיבה של ארמין, הסאונד היה מושלם.
טייסטו קנה אותי לגמרי עם ההופעה המעולה שלו ואני לא אתבייש להגיד שלא בחסד הוא נחשב על ידי רבים לדי ג'יי הטוב בעולם.
טראקליטס:
1.Banyan Tree - Feel The Sun Rise
2.Andy Duguid featuring Leah - Wasted
3.Chicane vs Natasha Bedingfield - Bruised Water [Mischa Daniels Club Mix]
4.DJ Tatana - Spring Breeze (Martin Roth Summer Style Remix)
5.Cary Brothers - Ride (Tiesto Remix)
6.Justin Timberlake - Lovestoned/I Think She Knows (Tiesto Remix)
7.id
8.id
9.id
10.Kamui - Get Lifted
דרים משין.11
12.id
13.Andre Visior & Kay Stone - Something For Your Mind (Guiseppe
Ottaviani Remix)
14.id
15.id
16.סיילנס
מקווה שאחריי הפדיחה של אתמול יצא לנו לראות את טייסטו בארץ. בכל מקרה, לאומן אני לא חוזר יותר בחיים. |
You can add that other fantastic track from ISOS 7: Dokmai - Reason To Believe...great work Koby, and yes: the man IS AND WILL REMAIN SUPERBLY FABULOUS! |
|
|
| Koby |
thanks benj, do you remember in which part of the set he played Dokmai - Reason To Believe?
1.Banyan Tree - Feel The Sun Rise
2.Andy Duguid featuring Leah - Wasted
3.Chicane vs. Natasha Bedingfield - Bruised Water (Michael Woods Dub)
4.DJ Tatana - Spring Breeze (Martin Roth Summer Style Remix)
5.Cary Brothers - Ride (Tiesto Remix)
6.Justin Timberlake - Lovestoned/I Think She Knows (Tiesto Remix)
7.id
8.id
9.DJ Eco - Tonight Is Forever (Martin Roth Edit)
10.Kamui - Get Lifted
11.Ton TB - Dream Machine
12.Dokmai - Reason To Believe
13.Andre Visior & Kay Stone - Something For Your Mind (Guiseppe
Ottaviani Remix)
14.alex kunnari - lifter
15.DJ Eremit - Tanz Der Seele (YOMC Remix)
16.id
17.Delerium - Silence (DJ Tiesto remix) |
|
|
|
|