|
Tiesto @ Haoman 17 Tel-Aviv (29.07.08) (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
| גילאים ומחיר.. |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
גילאים ומחיר.. |
כתוב כבר, תקרא קצת יא עצלן |
|
|
| sh33p |
| יהיה פה מישהו מחר באזור המרכז שמתנדב למכור לי 2 כרטיסים ב150 ? |
|
|
| YO-I |
אני שמח לבשר שאני ואישתי נגיע מחר למסיבה
הרגע רכשתי את הכרטיסים, זה יהיה מרגש
ניפגש באומן בעזרת ה |
|
|
| sh33p |
| אתה מתכוון, נצא מהאומן בריאים ושלמים בעזרת ה' |
|
|
| GYPSYGY |
לפי מקורות אמינים נמכרו כל הכרטיסים!!!!
צפוי להיות דחוס אז תתקוננו. |
|
|
| TranceGiant |
| so whos coming of you guys? Bought my ticket today, but my friends here won't go there, so I'll be happy to join anyone here. Moran, ma itha? |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by GYPSYGY
לפי מקורות אמינים נמכרו כל הכרטיסים!!!!
צפוי להיות דחוס אז תתקוננו. |
תאמין לי שמזה אנחנו לא מפחדים - העיקר שלא יכניסו אף אחד פרט לאלה שקנו כרטיס במוקדמות |
|
|
| m0sh |
חברים אני שמח לבשר שאני מגיע...
לזכר הימים הטובים
מישהו יודע מתי טייסטו עולה?
edit:
אני רואה שהרבה חברה חזרו פה...
פעם הבאה אני גם אזמין אותכם להופעה שלי |
|
|
| sh33p |
נו... מה אתם אומרים?
משהו טוב אה? |
|
|
|
|