|
Tiesto @ Haoman 17 Tel-Aviv (29.07.08) (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by Scorchio
כרטיסים לאירוע באיזור השרון גם אצלי במחיר 150 ש"ח -
צח 0542172142
|
Zach, I'm calling you tomorrow, when I get to Ra'anana. And bring my CD's, bitch :haha: :haha: :haha:
P.S.: Tiesto playing at 22:45?? Wtf? Party might be over at midnight. |
|
|
| markfeldman |
| לומר את האמת, נראה לי שגם אני מוותר הפעם.. |
|
|
| TranceGiant |
| Was is that bad @ Armin's? :( I'm pretty used to "tsfifut" at parties like these by now. But was it really unbearable, like almost getting chocked and constantly pushed by people around you? If it's such a torture I'll have to think twice as well, seen Tiesto enough times to be able to miss this one... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
Was is that bad @ Armin's? :( I'm pretty used to "tsfifut" at parties like these by now. But was it really unbearable, like almost getting chocked and constantly pushed by people around you? If it's such a torture I'll have to think twice as well, seen Tiesto enough times to be able to miss this one... |
אחי!!!
שנים לא פגשתי אותך פה
:)
בקשר למה שכתבת
תחשוב אמצע חודש יולי
חום זוועתי
אין מזגן
וצפיפות של קרונות בדרך לטרבלינקה
וסאונד ברמה של "רגע עם דודלי" בטלוויזיה שחור לבן
אבל לא יודע, אולי אני כן יגיע לטיאסטו
יש מצב טוב שאני "אכנע" וכן אבוא
אם באמת הם אומרים שיהיה יותר נורמלי עכשיו אולי יהיה נסבל איכשהו |
|
|
| mitre |
פתאום אנשים מגיבים, יש יותר מהודעה אחת ביום שבפורום!!!
מוזר אבל שכולם התעוררו בשביל להגיד כמה שהכל רע ומגעיל.
(סתם משהו שעלה לי מהתרד של ארמין והתרד הזה...) |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
Zach, I'm calling you tomorrow, when I get to Ra'anana. And bring my CD's, bitch :haha: :haha: :haha:
P.S.: Tiesto playing at 22:45?? Wtf? Party might be over at midnight. |
חחחחחחח אני לא מאמין מאיפה צצת...
יותר נכון מאיפה אני צצתי, ממממ הרנסאנס שלך, כן.... יהיה לי קשה להפרד ממנו, החתימה של דיגוויד עליו
בקיצור, אני לא זמין
:) |
|
|
| TranceGiant |
Bekizer, leh lehizdayen :)
Berezinut aval, shmor li eyze kartis, shtaim. Ani karega be Tel Aviv, niye bekesher. |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by Major_X
לגבי האלימות שמישהו מכם כתב פה, היה את המאבטח הרוסי המסריח הזה שהיה מאחורי ארמין. הזבל הזה רק דחף כל היום, נתן מרפקים חופשי רק כדי לעמוד מאחורי ארמין ולא נתן לאף אחד לצלם אותו או לקרוא לארמין.
חשבתי להתקשר לחברת האבטחה שמעסיקה אותו ולהודיע להם שאם הם לא מרגיעים אותו אני אגיש נגדו תלונה במשטרה על אלימות אבל החלטתי לוותר לנבלה הזה.
אייל. |
זה שכתב על האלימות התכוון לאירוע אחר בכניסה של החינמים במועדון אבל במקרה הכותב הוא גם רוסי מסריח
אין גבול לטמטום של אנשים |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני עדיין בהתלבטות אם להגיע ולשמוע את טיאסטו.
הפעם היחידה ששמעתי אותו בכלל לא היתה בארץ אלא באיביזה. (לעומת 9 פעמים ששמעתי את ארמין ולכן "הרשתי" לעצמי לוותר פעם אחת) |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני עדיין בהתלבטות אם להגיע ולשמוע את טיאסטו.
הפעם היחידה ששמעתי אותו בכלל לא היתה בארץ אלא באיביזה. (לעומת 9 פעמים ששמעתי את ארמין ולכן "הרשתי" לעצמי לוותר פעם אחת) |
Do come man!! We'll blow the roof bigtime! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by benji904
Do come man!! We'll blow the roof bigtime! |
well we need someone to make tracklist and im 9 months without listening to new trance music... |
|
|
| sh33p |
יאללה אילן תזרום
אפילו אני מגיע למרות הסבל שעברתי פעם אחרונה |
|
|
|
|