|
Olympische spelen (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| driewerf hoera :crazy: |
|
|
| Eagle` |
| wilt da zeggen da bertje zijn koffers kan pakken als we met niks weerkomen ? :gsmile: |
|
|
| Real |
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: !!!!!!!!!!
Nog 45 minuten volhouden! |
|
|
| Gladius |
| omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het gaat lukken, ik voel het! |
|
|
| Real |
| Goeien arbiter. :stongue: |
|
|
| Real |
| MOUSSA DEMBELEEEEEEEEE |
|
|
| Jasperovitsj |
| Allright, mooi gedaan van de jonge Duivels!! :crazy: |
|
|
| Config |
| Woohoo 2-3, ongelofelijk :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Miljaar, die tweede versnelling die Bolt in huis heeft, echt buitenaards bijna. :eyes: Ik hoop dat hij alles geeft in de finale, dan duikt hij gegarandeerd onder de 9.70 :crazy: |
|
|
| lievez |
Dembele :eyes:
wa een match van de Jonge Duivels, smijt die Rode Duivels ma buiten en neem deze allemaal maar over :)
Kijk al uit naar den basket van strax, lijkt me nog een boeiend matchke te worden ook al volgek basket ni echt :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Geen Gay in de finale :eyes:
En Bolt lijkt me wel de meerdere van Powell te zijn op dit moment, alles gaat net iets vlotter en gemakkelijker bij hem. |
|
|
| Push2005 |
| Een finale Belgie - Nederland zou wel lachen zijn :p |
|
|
|
|