|
Olympische spelen (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
bah we moesten minstens 5-0 gewonnen hebben.. hopelijk zijn de Belgen wat gemotiveerder voor doel in de kwartfinales |
Pas op; door uw negatieve houding leg je een zware hypotheek op de prestaties voor de volgende wedstrijd! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
bah we moesten minstens 5-0 gewonnen hebben.. hopelijk zijn de Belgen wat gemotiveerder voor doel in de kwartfinales |
heeft niets met motivatie te maken, enkel met pure onkunde. Zoals al vaker aangegeven is de afwerking nu eenmaal een enorm probleem voor deze ploeg. Hopelijk zal hen dat in de volgende match niet zuur opbreken. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| net Lithouwen - Rusland gezien in het basketbal ... goeie match :toocool: |
|
|
| Gladius |
| leuk om even te zien basket, maar zo'n heel match dat lukt me toch niet. |
|
|
| lievez |
| same here, alhoewel USA - Griekenland redelijk entertaining is :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| De Amerikanen verzorgen in ieder geval het spektakel. Lekker alley hoop van Bryant, en dan die eenhandige slam dunk van James :eyespop: :crazy: |
|
|
| FCB_Fanatic |
zonet ook het laatste quarter gevolgd van de Amerikanen. Een aantal leuke dingen gezien, maar de match van deze morgen was toch net iets leuker om volgen aangezien het er gelijkopgaand aan toe ging in die match.
Zaterdag Spanje - USA, zal ik waarschijnlijk wel aan mij voorbij moeten laten gaan |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mjah, in het laatste quarter speelde de Amerikanen wat met de handrem op. Het tweede en het derde kwart waren wél enorm interessant om te volgen. Misschien niet omwille van de spanning, maar wel omwille van de technische hoogstandjes en het ongeëvenaarde atletische vermogen van de Amerikanen (dat dubbel blok van James en Bosh :eyes: ). |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Zaterdag Spanje - USA, zal ik waarschijnlijk wel aan mij voorbij moeten laten gaan |
Wanneer zenden ze da uit? Die wil ik toch wel eens zien. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by BZRK
Wanneer zenden ze da uit? Die wil ik toch wel eens zien. |
de match is zaterdag om 16u15 Belgische tijd. Ik vermoed dat ze die match dan wel op Een / Canvas uitzenden aangezien er op dat uur toch geen Belgen meer in actie komen. |
|
|
| Eagle` |
die 10000 m van hier net.. echt vangen :eyespop:
wa een slagveld |
|
|
| Config |
| damn, we gaan dus blijkbaar echt geen medaille halen dit jaar :p |
|
|
|
|