return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Olympische spelen (pg. 9)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by Config
bah we moesten minstens 5-0 gewonnen hebben.. hopelijk zijn de Belgen wat gemotiveerder voor doel in de kwartfinales


Pas op; door uw negatieve houding leg je een zware hypotheek op de prestaties voor de volgende wedstrijd!
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
bah we moesten minstens 5-0 gewonnen hebben.. hopelijk zijn de Belgen wat gemotiveerder voor doel in de kwartfinales


heeft niets met motivatie te maken, enkel met pure onkunde. Zoals al vaker aangegeven is de afwerking nu eenmaal een enorm probleem voor deze ploeg. Hopelijk zal hen dat in de volgende match niet zuur opbreken.
FCB_Fanatic
net Lithouwen - Rusland gezien in het basketbal ... goeie match :toocool:
Gladius
leuk om even te zien basket, maar zo'n heel match dat lukt me toch niet.
lievez
same here, alhoewel USA - Griekenland redelijk entertaining is :)
Jasperovitsj
De Amerikanen verzorgen in ieder geval het spektakel. Lekker alley hoop van Bryant, en dan die eenhandige slam dunk van James :eyespop: :crazy:
FCB_Fanatic
zonet ook het laatste quarter gevolgd van de Amerikanen. Een aantal leuke dingen gezien, maar de match van deze morgen was toch net iets leuker om volgen aangezien het er gelijkopgaand aan toe ging in die match.

Zaterdag Spanje - USA, zal ik waarschijnlijk wel aan mij voorbij moeten laten gaan
Jasperovitsj
Mjah, in het laatste quarter speelde de Amerikanen wat met de handrem op. Het tweede en het derde kwart waren wél enorm interessant om te volgen. Misschien niet omwille van de spanning, maar wel omwille van de technische hoogstandjes en het ongeëvenaarde atletische vermogen van de Amerikanen (dat dubbel blok van James en Bosh :eyes: ).
BZRK
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Zaterdag Spanje - USA, zal ik waarschijnlijk wel aan mij voorbij moeten laten gaan


Wanneer zenden ze da uit? Die wil ik toch wel eens zien.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by BZRK
Wanneer zenden ze da uit? Die wil ik toch wel eens zien.


de match is zaterdag om 16u15 Belgische tijd. Ik vermoed dat ze die match dan wel op Een / Canvas uitzenden aangezien er op dat uur toch geen Belgen meer in actie komen.

Eagle`
die 10000 m van hier net.. echt vangen :eyespop:

wa een slagveld
Config
damn, we gaan dus blijkbaar echt geen medaille halen dit jaar :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement