|
Olympische spelen (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
zalig die broers Borlée, en nog zo jong! damn daar gaan we nog van genieten in de toekomst!
allé, woensdag ons Tia, hopelijk wordt dat wat! |
|
|
| Gladius |
| ocharme die Spearmon, eerst denken dat hij brons had, en lekker staan te dansen met Bolt, om dan plots te horen dat hij uitgesloten is :( |
|
|
| Eagle` |
| benieuwd hoelang het duurt eer die WRecords geschrapt worden |
|
|
| Devilex |
Iedere keer als men het hier op de radio over de Belgen op de olympische spelen heeft kan ik zoal raden wat er zal volgen:
- ... is uitgeschakeld
- ... heeft zich niet kunnen plaatsen ... |
|
|
| E-motion_error |
| dan luister jij op de verkeerde momenten naar het nieuws |
|
|
| Devilex |
| Welke Belg heeft zich dan vandaag geplaatst voor iets? |
|
|
| Config |
| Monder Rizki heeft zich vandaag nochtans geplaatst voor de failnale. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Morgen Wariner nog naar een record op de 400 meter, dat zou mooi zijn :) |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Config
Monder Rizki heeft zich vandaag nochtans geplaatst voor de failnale. |
Monder Rizki loopt niet naar de finale
wo 20/08/08 - Monder Rizki heeft zich niet kunnen plaatsen voor de finale van de 5000 meter. In een trage reeks, met onder anderen Bekele, werd hij pas achtste in een tijd van 13'51"41. |
|
|
| Jasperovitsj |
| You missed teh funny :p |
|
|
|
|