return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Olympische spelen (pg. 11)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
En ook een haalbare kaart denk ik. Terwijl ze tegen Argentinië minder kans maken volgens mij. Maar goed, eerst de halve finales overleven natuurlijk. :o

Wordt Vermaelen trouwens geschorst, of wordt die rode kaart - net zoals de gele kaarten - kwijtgescholden na de kwartfinales? Want zonder Kompany én Vermaelen is de verdediging fameus verzwakt. :nervous:
Jasperovitsj
Bolt wint de 100 meter met een straat voorsprong op de concurrentie in een nieuw wereldrecord bovendien, 9.69. Terwijl hij wééral uitbolde in de laatste 20 meter :eyes:

Meest memorabele en indrukwekkende sprint sinds Michael Johnson's fabelachtige record op de 200 meter in Atlanta. Geen twijfel mogelijk. Ik ben echt half in shock, dit was een buitenaardse prestatie.


Met deze vorm zie ik Bolt héél dicht bij dat record van Johnson komen trouwens...
Gladius
Dit is echt wel on-ge-looflijk, een nieuw wereldrecord ZONDER alles te geven? Hij kan er volgens mij nog een paar tienden afdoen indien hij echt alles zou geven. Ik wist ni dat hij de 200m ook loopt, zalig! :crazy:
Jasperovitsj
Tot een jaar geleden liep hij alléén maar de 200 meter. ;) Dus dat maakt zijn prestatie nog uitzonderlijker, hij is niet eens een specialist zoals de anderen...
Eagle`
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Wordt Vermaelen trouwens geschorst, of wordt die rode kaart - net zoals de gele kaarten - kwijtgescholden na de kwartfinales? Want zonder Kompany én Vermaelen is de verdediging fameus verzwakt. :nervous:


Enkel 1x geel wordt kwijtgescholden
De Geert
en nog zonder een zuchtje wind ook... Stel u voor dat hij echt alles geeft en dat met een goede (en toelaatbare) rugwind! :eyes:

Impressionant!
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Push2005
Een finale Belgie - Nederland zou wel lachen zijn :p

Kans is klein, want Argentinië heeft net de 2-1 gescoord in de eerste verlenging tegen Nederland, na een héélijke steekpass van Messi. :)
BZRK
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tot een jaar geleden liep hij alléén maar de 200 meter. ;) Dus dat maakt zijn prestatie nog uitzonderlijker, hij is niet eens een specialist zoals de anderen...


Ah merci, ik wou net vragen wat die vroeger dan liep :)
Johnson mag idd beginnen vrezen, wa ne zot :crazy:
FCB_Fanatic
leuke tv namiddag vandaag :D

mooie prestatie van de rode duivels ... wel even schrikken bij die tweede penalty, ik dacht dat ze het toen echt gingen weg geven. Ik zei al direct toen Vandenborre op het veld kwam: "hopelijk gaat die weer geen domme dingen doen" ... en wie is (imo) hoofdverantwoordelijke voor die tweede penalty, toch wel niet Vandenborre zeker :whip: . Aanvallend was hij dan wel weer degelijk, maar verdedigend ooooh zo nonchalant. Valt echt wel op dat die als middenvelder is opgeleid. Gelukkig heeft Dembele daar nog een prachtige actie in de voeten :D

Daarna nog Bolt die een fantastische finale loopt ... op zn dooie gemak, echt ongeloofelijk :eyes:
Real
VDB heeft enkele troeven: diepe ballen versturen en perfecte flankwissels. Voor de rest is hij enkel uitmundend in knullig uitverdedigen en zich vastdribbelen in uitzichtloze situaties. In zulke cruciale wedstrijden kan je hem beter aan de kant houden. Laat Martens toch gewoon staan...

Real
Ma miljaar toch. :wtf:
Gladius
interessant stuk over Liu Xiang z'n blessure
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Privacy Statement