|
Olympische spelen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
Moet werken maar ben met alles goed bij dus zou wel wat tijd moeten zijn om de streams te volgen.
Uiteraard kijk ik uit naar het badminton :) Dan verder nog naar de prestaties van de jonge duivels. Voor de rest interesseren de Belgen me weinig. Het basketbal zal ik ook trachten te volgen. En op de olympics interesseert iedereen zich ook plots in zwemmen, atletiek en turnen. |
|
|
| djcresto |
Let the games begin!
prachtige openingsceremonie. |
|
|
| Config |
| Die eerste 10 minuten waren machtig :D |
|
|
| Gladius |
| amai m'n botte, wat een openingsceremonie, ongelooflijk knap! het heeft echt iets magisch vind ik, die OS, zoveel landen die meedoen, ik word er week van ;) |
|
|
| djcresto |
[QUOTE]Originally posted by Gladius
amai m'n botte, wat een openingsceremonie, ongelooflijk knap! het heeft echt iets magisch vind ik, die OS, zoveel landen die meedoen, ik word er week van ;) [/QUOTE
awel den dezen ook :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het budget van de openingsceremonie was waarschijnlijk groter dan het BNP van een kwart van de landen die eraan deelnamen :o |
|
|
| Jasperovitsj |
Fantastische ontknoping in de wegrit bij de mannen :crazy:
Het was het waard om op een zaterdag vroeg op te staan :p |
|
|
| Gladius |
bwa zo vroeg, toen ik om half10 opstond was er gelukkig nog zo'n 80km te rijden, ik dacht dat het dan al gedaan zou zijn. Wat een zalige finale inderdaad! Cancellara, wat komt die daar opt laatste nog doen! :eyes:
mooie prestatie van Aerts ook! |
|
|
| MikeVee |
| Knappe prestatie van Super Mario toch weer, iemand die IMO toch de weinig aandacht krijgt. |
|
|
| Jasperovitsj |
En dat als invaller.
Rebellin zal wel vloeken, hij mist daar een fantastisch verjaardagscadeau. |
|
|
| The_G0dfather |
Cippolini ?  |
|
|
| Gladius |
| badminton op bbc gert =) |
|
|
|
|