return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Olympische spelen (pg. 2)
View this Thread in Original format
djcresto
Moet werken maar ben met alles goed bij dus zou wel wat tijd moeten zijn om de streams te volgen.

Uiteraard kijk ik uit naar het badminton :) Dan verder nog naar de prestaties van de jonge duivels. Voor de rest interesseren de Belgen me weinig. Het basketbal zal ik ook trachten te volgen. En op de olympics interesseert iedereen zich ook plots in zwemmen, atletiek en turnen.
djcresto
Let the games begin!

prachtige openingsceremonie.
Config
Die eerste 10 minuten waren machtig :D
Gladius
amai m'n botte, wat een openingsceremonie, ongelooflijk knap! het heeft echt iets magisch vind ik, die OS, zoveel landen die meedoen, ik word er week van ;)
djcresto
[QUOTE]Originally posted by Gladius
amai m'n botte, wat een openingsceremonie, ongelooflijk knap! het heeft echt iets magisch vind ik, die OS, zoveel landen die meedoen, ik word er week van ;) [/QUOTE

awel den dezen ook :D
Jasperovitsj
Het budget van de openingsceremonie was waarschijnlijk groter dan het BNP van een kwart van de landen die eraan deelnamen :o
Jasperovitsj
Fantastische ontknoping in de wegrit bij de mannen :crazy:
Het was het waard om op een zaterdag vroeg op te staan :p
Gladius
bwa zo vroeg, toen ik om half10 opstond was er gelukkig nog zo'n 80km te rijden, ik dacht dat het dan al gedaan zou zijn. Wat een zalige finale inderdaad! Cancellara, wat komt die daar opt laatste nog doen! :eyes:
mooie prestatie van Aerts ook!
MikeVee
Knappe prestatie van Super Mario toch weer, iemand die IMO toch de weinig aandacht krijgt.
Jasperovitsj
En dat als invaller.

Rebellin zal wel vloeken, hij mist daar een fantastisch verjaardagscadeau.

The_G0dfather
Cippolini ?
Gladius
badminton op bbc gert =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement