|
Olympische spelen (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| E-motion_error |
| quote: | Originally posted by Devilex
Welke Belg heeft zich dan vandaag geplaatst voor iets? |
ok vandaag viel het allemaal tegen, dacht dat ge het over de hele spelen had |
|
|
| Config |
| wat een corrupte scheidsrechters bij dat boksen, de aziaten worden ongelofelijk bevoordeeld. Daarnet een Fransman die dubbel zoveel treffers had geslagen toch zijn match zien verliezen, wat een schande ! En dat op Olympisch niveau :whip: |
|
|
| E-motion_error |
| idd maar dat is niet nieuw, ook in het turnen werden de bekende turners en tunlanden vaak bevoordeeld door de jury. Schandalig op dat niveau in elk geval |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by E-motion_error
idd maar dat is niet nieuw, ook in het turnen werden de bekende turners en tunlanden vaak bevoordeeld door de jury. Schandalig op dat niveau in elk geval |
ja maar daar was het toch in veel beperktere mate. In het boksen was het gewoon schaamteloos vervalsen. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
ja maar daar was het toch in veel beperktere mate. In het boksen was het gewoon schaamteloos vervalsen. |
Bwa niet zo; vooral in het vrouwenturnen (individuele grondoefeningen) was het niet altijd even koosjer. De leeftijdsgrens van 16 jaar wordt overigens ook niet gerespecteerd. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Push2005
Bwa niet zo; vooral in het vrouwenturnen (individuele grondoefeningen) was het niet altijd even koosjer. De leeftijdsgrens van 16 jaar wordt overigens ook niet gerespecteerd. |
ik ontken toch niet dat er het er daar ook niet eerlijk aan toe ging.. Maar de jury is daar verdeeld over een heleboel verschillende landen. Toch heeft het thuisland meer dan eens teveel voordeel gekregen..
Alleen was het bij het boksen gewoon x10, voor een match van een aziaat zaten gewoon 3 andere aziaten in de jury die de punten toekende. Op zo'n niveau heb ik nog nooit zoiets gezien, echt een schande, de tegenstander van die aziaat heeft een drievoud aan punten niet gekregen.
In de tweede halve finale erna is de zwakste tegenstander doorgegaan, wellicht omdat de aziaat de finale makkelijker zou kunnen winnen. Daar werd de Fransman gewoon bestolen, twee keer een publieke bestraffing waarvan de laatste 30 seconden voor het einde, en gegeven om een totaal onduidelijke reden. Hij was er echt volledig kapot van, en je zou voor minder, na een match te domineren en zoveel minder punten te krijgen er toch uitgebunkerd worden door een corrupte jury. |
|
|
| Jasperovitsj |
| De Belgen zijn aant smossen met hun kansen :nervous: |
|
|
| Config |
indeed :(
2-0 .. het kon minstens gelijk gestaan hebben aan de rust. |
|
|
| E-motion_error |
idd het geluk is niet aan onze kant, waarschijnlijk op na die match tegen Italië
Als ze hun kop niet laten hangen en snel kunnen scoren kan het nog.
En ook al staan ze 2-0 achter, ik vind het een plezier om ze te zien spelen. Zij brengen met momenten het voetbal waar Brazilië bekend om staat, terwijl Brazilië nu vooral efficiënt speelt. |
|
|
| Devilex |
| Ach nu kan de A-ploeg van rode duivels zich minder slecht voelen na hun pandoering van duitsland :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zilver voor de Belgische vrouwen op de 4x100 meter :crazy: |
|
|
| Eagle` |
Dees hemme we dus volledig te danken aan Anciaux eh mannen.
Pinkt een traantje weg :gsmile: |
|
|
|
|