return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Olympische spelen (pg. 6)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
De hockeyers maakten ook niet echt een goeie beurt. Ollie en Darcis kloppen wél het duo Canas/Nabaldian in de eerste ronde van het dubbelspel. Heel mooie prestatie :)
The_G0dfather
van hockey gesproken, groene kaarten ?! :wtf:
Gladius
quote:
Originally posted by Antony
+ 1, zijn er precies niveel die ook werkelijk naar ons Belgen kijken. Dirk Van Tichelt grijpt maar net naast het Brons :(

spijtig, maar hij had eigenlijk geen schijn van kans tegen die tadjiek (?), net iets té vermoeid.
damn waar gaan we onze medailles halen dit jaar? =(
Real
Zeilen? :)
Gladius
gvd nu gaat Kompany toch terug?

"Ik ben zwaar teleurgesteld, omdat ik geen steun van de bond voel", zegt Kompany maandagavond laat in een communiqué vanuit China.

"Ik vind het ook heel jammer dat ik mijn land in de steek moet laten", ging het nog voort in het korte persbericht.

Eerder op de dag had de Hamburg-speler nog in een interview gezegd dat hij op de Spelen wilde blijven en dat hij de steun van de bond genoot.


bende amateurs :whip:
Push2005
Wanneer is het Kleiduifschieten ? :toothless
Config
De kleiduiven werden vervaardigd in Georgië maar zijn ondertussen blijkbaar reeds kapotgeschoten voor ze naar Peking zijn getransporteerd :p De gouden medaille gaat naar Rusland.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Antony
+ 1, zijn er precies niveel die ook werkelijk naar ons Belgen kijken. Dirk Van Tichelt grijpt maar net naast het Brons :(


ik probeer zoveel mogelijk naar de Belgen te kijken als ik kan, maar ik heb ook maar twee weken vakantie nu, dus ik ga die tijd ook niet continu voor mijne televisie hangen als ik eens andere zaken gepland heb ;)

ik heb de match van Van Tichelt wel live in de auto via radio 1 gevolgd. Verder blijkbaar ook een goeie prestatie van de hockey ploeg tegen Spanje (een match die match ik graag gevolgd had) en een knappe winst van Rochus / Darcis. Maar eerlijk gezegd zie ik zelf niet in waar België een medaille gaat halen. Ik denk dat we er een aantal keer wel dicht bij kunnen zijn maar telkens net tekort gaan komen.

en verder klote nieuws ivm Kompany :(
Config
Ik vind zo'n dingen toch niet kunnen. Ze hadden Kompany daar gewoon moeten houden, maar de Bond zwicht telkens voor het minste. Het gaat hier wel om Olympische Spelen, geen stom vriendenmatchke. Als Kompany dan in die competitiematch op de bank gaat zitten dan gaat het pas echt stuiven denk ik. Dan mag de Bond ook eens 'een zeer boze fax' sturen.
The_G0dfather
Who gives a flying fvck wat de belgen doen
edit: hopelijk halen we geen enkele medaille :stongue: of is 't al te laat daar voor ?

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Config
Ik vind zo'n dingen toch niet kunnen. Ze hadden Kompany daar gewoon moeten houden, maar de Bond zwicht telkens voor het minste. Het gaat hier wel om Olympische Spelen, geen stom vriendenmatchke. Als Kompany dan in die competitiematch op de bank gaat zitten dan gaat het pas echt stuiven denk ik. Dan mag de Bond ook eens 'een zeer boze fax' sturen.

Hamburg zit momenteel blijkbaar met maar 13 fitte kernspelers, inclusief Kompany. Dus ze gaan hem echt wel nodig hebben, zeker omdat ze dan ook nog eens tegen Bayern spelen.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
Ik vind zo'n dingen toch niet kunnen. Ze hadden Kompany daar gewoon moeten houden, maar de Bond zwicht telkens voor het minste. Het gaat hier wel om Olympische Spelen, geen stom vriendenmatchke. Als Kompany dan in die competitiematch op de bank gaat zitten dan gaat het pas echt stuiven denk ik. Dan mag de Bond ook eens 'een zeer boze fax' sturen.


probleem is die uitspraak van het TAS. Die hebben vorige week geoordeeld dat voetbalclubs niet verplicht zijn hun spelers af te staan. Aangezien dit het hoogste sporttribunaal is kan hier eigenlijk niet tegenin gegaan worden, hoewel de FIFA eerder andersom geoordeeld had.

Het komt erop neer dat wanneer Kompany zou beslissen toch te blijven in Peking, hij eigenlijk contractbreuk zou plegen. Daar zullen in de eerste plaats voor hem bepaalde gevolgen aan verbonden zijn. Wie weet zijn er zelfs gevolgen voor de beloftenploeg indien Kompany in de volgende matchen zou meespelen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement